kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
Dar ce am luat masina. A fost in proprietatea unui domn stimabil (inginer de formatie). Arata binisor (pasaje spate mancate, praguri, fusta spate si aripa dreapta) . Motorul merge nesperat de bine avand in vedere varsta si faptul ca nu s-a umblat la ea niciodata. Are 100.000 de kilometrii facuti si asta se vede. Interiorul este in cea mai buna stare din cate am vazut pana acum. Totusi sunt cateva probleme pe ici si pe colo. Am rupt ieri cablul de acceleratie. Gasesc pe undeva? Injectia da semne de guturai. Am bagat un Master ieri dar nu am apucat sa merg cu ea? Cum recomandati o curatare? Vreau sa-i gasesc kitul de amortizoare original (electro-hidraulic) . Cam atat. Saptamana asta ma apuc de tinichigerie ca sa iau ITP-ul altfel cangi identificare .
Ultima modificare făcută de kat_drive la Sam 29 Sep, 2007 7:22 pm
Ultima modificare făcută de kat_drive la Sam 29 Sep, 2007 7:22 pm
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salut Kat si bine ai venit in comunitatea Club Opel. Pt piese lasa un mesaj aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6412
eduard33 e unul dintre principalii furnizori de piese de opel de toate felurile. In caz de ceva arunc si eu un oki in Unix dupa ceva coduri de piese...
PS vezi ca si pe forumul asta sunt moderatori, doar ca nu sunt anonimi (stii tu la ce ma refer )
eduard33 e unul dintre principalii furnizori de piese de opel de toate felurile. In caz de ceva arunc si eu un oki in Unix dupa ceva coduri de piese...
PS vezi ca si pe forumul asta sunt moderatori, doar ca nu sunt anonimi (stii tu la ce ma refer )
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Zonele de care spui ca sunt afectate de rugina sunt exact cele tipice pentru acest model.Elementele de reparatie se gasesc atat originale cat si reproduceri , totul depinde de bugetul disponibil.
Legat de suspensia spate cu garda reglabila , cred ca la asta te referi cand spui electro-hidraulica , vestile nu sunt tocmai bune. Pe langa faptul ca pretul amortizoarelor era urias a mai aparut o problema , nu mai sunt livrabile , cel putin in reteaua de import piese existenta.
Opel Rekord E ('77-'86) nu exista in varianta Coupe ci doar ca limuzina cu 2 usi.
Legat de suspensia spate cu garda reglabila , cred ca la asta te referi cand spui electro-hidraulica , vestile nu sunt tocmai bune. Pe langa faptul ca pretul amortizoarelor era urias a mai aparut o problema , nu mai sunt livrabile , cel putin in reteaua de import piese existenta.
Opel Rekord E ('77-'86) nu exista in varianta Coupe ci doar ca limuzina cu 2 usi.
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
Multumesc de lamuriri. Daca spui ca nu mai exista piesa respectiva atunci ce pot adapta? as vrea sa revin cat mai aproape de stadiul initial al masinii. Eventual sa-i salt niste amortizoare pe gaz dar in situatia asta as vrea sa-i schimb si arcurile. S-a fabricat kit sport pentru rekord? Sau merge de pe alt model? Elementele de caroserie le vreau cat mai aproape de adevar asa ca ma pun pe cautat. nu stiu insa daca am noroc sa gasesc.
P.S. Treaba ca este sau nu este coupe este foarte discutabila. sunt intr-adevar niste standarde care diferentiaza un coupe de o berlina in doua usi dar nu este universal acceptat . Asadar .... nu ca ar conta dar s-au fabricat si se fabrica in continuare coupe-uri si in 4 usi.. CLS-ul si A5-ul sunt ultimele exemple atestate ca si 4 usi coupe. pana la urma este doar un mod de a pune pe Marie alta palarie..
P.S. Treaba ca este sau nu este coupe este foarte discutabila. sunt intr-adevar niste standarde care diferentiaza un coupe de o berlina in doua usi dar nu este universal acceptat . Asadar .... nu ca ar conta dar s-au fabricat si se fabrica in continuare coupe-uri si in 4 usi.. CLS-ul si A5-ul sunt ultimele exemple atestate ca si 4 usi coupe. pana la urma este doar un mod de a pune pe Marie alta palarie..
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Daca doresti sa verifici cum stau lucrurile cu amortizoarele respective incearca sa ceri un pret la orice magazin de piese auto din import. Codul amortizorului este 436 552.
Opel Rekord E a fost livrabil si cu suspensie sport , setul de arcuri sport pentru puntea din spate are codul 424 256
Elemente de caroserie de calitate pentru acest model , mai exact originale , nu vei gasi in Romania pe stoc . Daca vrei asa ceva se pot aduce doar la comanda asta in cazul in care mai exista in depozite.
aripa dreapta fata :
fusta spate jos : 17 50 680
prag stanga : 17 50 265
prag dreapta : 17 50 266
Ca si pentru majoritatea celorlalte modele , Opel nu a fabricat pasaje pentru Rekord E ci doar aripa spate intreaga:
aripa stanga spate : 183 000
aripa dreapta spate : 183 258
E discutabila doar in cazul in care Adam Opel AG nu stie ce a fabricat si ce nu.Din punctul lor de vedere Opel Rekord E nu exista in varianta Coupe ci doar ca limuzina cu 2 usi (zweituerige Limusine) asta in timp ce toate celelalte generatii de Rekord (A,BC,D) au avut si variante Coupe alaturi de cele limuzina cu 2 usi.
Opel Rekord E a fost livrabil si cu suspensie sport , setul de arcuri sport pentru puntea din spate are codul 424 256
Elemente de caroserie de calitate pentru acest model , mai exact originale , nu vei gasi in Romania pe stoc . Daca vrei asa ceva se pot aduce doar la comanda asta in cazul in care mai exista in depozite.
aripa dreapta fata :
fusta spate jos : 17 50 680
prag stanga : 17 50 265
prag dreapta : 17 50 266
Ca si pentru majoritatea celorlalte modele , Opel nu a fabricat pasaje pentru Rekord E ci doar aripa spate intreaga:
aripa stanga spate : 183 000
aripa dreapta spate : 183 258
kat_drive a scris: Treaba ca este sau nu este coupe este foarte discutabila. sunt intr-adevar niste standarde care diferentiaza un coupe de o berlina in doua usi dar nu este universal acceptat . Asadar .... nu ca ar conta dar s-au fabricat si se fabrica in continuare coupe-uri si in 4 usi.. CLS-ul si A5-ul sunt ultimele exemple atestate ca si 4 usi coupe. pana la urma este doar un mod de a pune pe Marie alta palarie..
E discutabila doar in cazul in care Adam Opel AG nu stie ce a fabricat si ce nu.Din punctul lor de vedere Opel Rekord E nu exista in varianta Coupe ci doar ca limuzina cu 2 usi (zweituerige Limusine) asta in timp ce toate celelalte generatii de Rekord (A,BC,D) au avut si variante Coupe alaturi de cele limuzina cu 2 usi.
- Vios40
- **
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pai mai inseamna ca eu sunt in divizia "pikaciu" . Nu inseamna ca nu stiu ce este aia mecanica si masini in general. Inseamna ca sunt destul de paralel pe Opel. Apreciez ajutorul acordat de Senator. Mai rar intalnesti oameni sa te ajute pur si simplu . Multumesc inca odata pe aceasta cale. Cat despre piese... Deja o sa dau sfoara. Am primit ieri deja primele piese noi. Am un amic bun care se ocupa cu asa ceva si mi-a adus cablul de acc., filtrul de aer, set fise si furtunaraia de la motor . O sa bag si comanda urmatoare cu reperele de mai sus sa vedem ce sare. am sa va tin la curent (daca exista interes) si am sa fac si niste fotografii in stadiul actual sa va faceti o idee.
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
HellRyder
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Rekord 1978 2.0i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2006
- Mesaj Privat
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
alta tampenie. m-a lasat termostatul si am comandat altul. faza e ca ce a venit nu arata exact ca originalul. Adica diametrul palariei superioare e mai mic decat la original. aveti idee la cat deschide exact termostatul original? asta de l-am primit deschide la 82 de grade fix. oricum e mai mic si nu se potriveste. se poate pune pe furtun ca la dacie? sau merge asta de dacie direct?
unde gasesc si eu un radiator original? la asta de il am au disparut aripioarele de racire in partea de jos. nu face probleme deocamdata dar na .. nu dorm bine noaptea. Stiti cumva cat lichid de racire intra exact in instalatie? am incercat sa golesc instalatia sa pun antigel si mi-au intrat inapoi per-total 6 litrii de lichid (in conditiile in care am golit complet radiatorul).
unde gasesc si eu un radiator original? la asta de il am au disparut aripioarele de racire in partea de jos. nu face probleme deocamdata dar na .. nu dorm bine noaptea. Stiti cumva cat lichid de racire intra exact in instalatie? am incercat sa golesc instalatia sa pun antigel si mi-au intrat inapoi per-total 6 litrii de lichid (in conditiile in care am golit complet radiatorul).
kat_drive
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1978 20 e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat