- georgianavilcu
- OP
- 1 mesaje
- din 08 Mar 2009
- Astra 1999
- Giurgiu
georgianavilcu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
@claudiu_opel: uzura la ferodoul de pe disc nu se manifesta brusc ci in timp[/quote]
asa este,dar daca la el era deja uzat cand a luat masina?
si da ambreiajul este hidraulic.
asadar citat din manualul etzold:
ambreiajul patineaza
cauza
-discul de ambreiaj este uzat
remediul:se controleaza grosimea discului de ambreiaj, daca este cazul se schimba
cauza
-sistemul hidraulic de debreiere se blocheaza sau este neetans
remediul: se efectueaza o verificare vizuala
cauza
-tensiunea arcului diafragma este prea redusa
remediul: se schimba placa de presiune
cauza
-garniturile de frictiune sunt intarite sau murdare de ulei
remediul: se inlocuieste discul de ambreiaj
cauza
-ambreiajul s-a supraincalzit
remediul: se monteaza un disc de ambreiaj original
cam astea ar fi principalele cauze... sa ne spui cat te-a costat si cum ai rezolvat..... bafta
asa este,dar daca la el era deja uzat cand a luat masina?
si da ambreiajul este hidraulic.
asadar citat din manualul etzold:
ambreiajul patineaza
cauza
-discul de ambreiaj este uzat
remediul:se controleaza grosimea discului de ambreiaj, daca este cazul se schimba
cauza
-sistemul hidraulic de debreiere se blocheaza sau este neetans
remediul: se efectueaza o verificare vizuala
cauza
-tensiunea arcului diafragma este prea redusa
remediul: se schimba placa de presiune
cauza
-garniturile de frictiune sunt intarite sau murdare de ulei
remediul: se inlocuieste discul de ambreiaj
cauza
-ambreiajul s-a supraincalzit
remediul: se monteaza un disc de ambreiaj original
cam astea ar fi principalele cauze... sa ne spui cat te-a costat si cum ai rezolvat..... bafta
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Astazi am patit-o si eu si anume nu mai intra in nici o viteza. Timoneria lucreaza, pedala de ambreiaj nu si-a modificat pozitia sau presiunea de apasare (nu a devenit mai moale sau s-a intarit) insa nu cupleaza nici o viteza chiar daca motorul functioneaza sau calc/nu calc ambreiajul. S-a intamplat in mers incercand sa trec din treapta 1 in treapta 2 imediat dupa plecarea de pe loc.
La sfatul unui mecanic am ridicat-o si m-am uitat sa nu fie rupta vreo planetara (de obicei cea stanga, spunea el) insa nu am vazut nimic in neregula. Eu suspectez ceva pe la cutia de viteze dar nu stiu nimic despre principiul de functionare (pinion de atac, sincroane si alte angrenaje componente) si de aceea rog pe cei care au sau stiu unde gasesc un desen tehnic cu componentele si asezarea lor in cutia F23. Poate a mai patit careva ceva de genul si cunoaste rezolvarea?
Va multumesc.
La sfatul unui mecanic am ridicat-o si m-am uitat sa nu fie rupta vreo planetara (de obicei cea stanga, spunea el) insa nu am vazut nimic in neregula. Eu suspectez ceva pe la cutia de viteze dar nu stiu nimic despre principiul de functionare (pinion de atac, sincroane si alte angrenaje componente) si de aceea rog pe cei care au sau stiu unde gasesc un desen tehnic cu componentele si asezarea lor in cutia F23. Poate a mai patit careva ceva de genul si cunoaste rezolvarea?
Va multumesc.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Astazi am aprofundat problema si dupa ce am dat jos planetara am observat ca tija selectorului de viteze nu se misca in acelasi timp cu furcile comandate de maneta schimbatorului. Privind mai atent am vazut un capat de stift elastic scos in afara iar diametral opus gaura. Clar ca furcile antreneaza axul selectorului printr-un stift. O sa fac maine poze pentru clarificare. N-am reusit sa montez alt stift deoarece e o pozitie nasoala dar promit ca nu ma duc la mecanic.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Misiune indeplinita!
Stiftul s-a forfecat si a ramas o bucata in ax si o bucata in furca (partea de sus pe care am si observat-o in studiul meu)
Asta este bucata care am scos-o din ax
Dupa cum se vede stiftul este compus din doua stifturi elastice unul intr'altul, fapt pentru care m-am conformat si eu
Se vede in poza ca a trebuit sa decupez putin din furca si apoi sa o indoi ca sa pot lovi stiftul perfect frontal
Dupa care am polizat stifturile (partea de jos care incurca la vitezele a 2-a si a 4-a) si gata. Am montat totul la loc si acum functioneaza.
Stiftul s-a forfecat si a ramas o bucata in ax si o bucata in furca (partea de sus pe care am si observat-o in studiul meu)
Asta este bucata care am scos-o din ax
Dupa cum se vede stiftul este compus din doua stifturi elastice unul intr'altul, fapt pentru care m-am conformat si eu
Se vede in poza ca a trebuit sa decupez putin din furca si apoi sa o indoi ca sa pot lovi stiftul perfect frontal
Dupa care am polizat stifturile (partea de jos care incurca la vitezele a 2-a si a 4-a) si gata. Am montat totul la loc si acum functioneaza.
- Mariusbian
- *
- 1 mesaje
- din 26 Oct 2016
- Zafira 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mariusbian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2016
- Mesaj Privat