Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • florin70

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu e cazul la Z16xe. Si cand merge in 3 cilindri, turatia ramane 750-800RPM. Bineinteles ca asa ar trebui, sa taie alimentarea injectorului, dar Opel (wir lieben autos!) a hotarat ca nu e o paguba daca mai schimbam catalizatorul din cand in cand. Oricum bobina de inductie am schimbat-o a treia oara. Catalizatorul l-am schimbat si pe ala. Presimt ca voi schimba capacul culbutorilor, simerigurile de supape , si poate segmenti , ghiduri de supape si supape. Cu garniturile si suruburile de rigoare. Cu planare si curatare chiulasa. Cauciucurile sunt cele originale cu care a venit masina din fabrica. Inclusiv cel de rezerva. Ce e consumabil si ce nu? De aia iubim Opelul ca tot schimbam piese la ea ca pampersii la noii nascuti. Cu drag, nu?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cind lucrezi "pe ghicite",e normal sa inlocuiesti o sumedenie de componente.Daca vei gasi meseriasul,care stie ce face si are dotarea minima necesara,vei inlocui doar ce trebuie.E ca la,doctor...,dar si acolo mai sunt citeodata,probleme!
  • florin70

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
OK, dupa mult timp s-a rezolvat cu consumul de ulei, reparatii de 3600RON, din care vreo 600 reparatii la chiulasa. Dupa 2000 de km, nu consuma ulei si aproape deloc lichid de racire(se pare ca din cauza radiatorului "obosit"), dar am un zgomot destul de enervant la inaltatoarele hidraulice(tacheti). Zgomotul dispare cand motorul se incalzeste. Alte piese schimbate: simeringuri, segmenti, anulare EGR, inlocuire distributie,curea auxiliare. oribil motor, oribila masina. Acum are 74000km adevarati si trebuie sa-i mai schimb pivotii si suportul de motor (turnulet), amortizoarele pe spate, garnitura elastica la toba finala, poate chiar si toba finala care se pare ca e consumabila(una la 5 ani?)In rest am schimbat tot la suspensii si directie- in continuare troncane si paraie ca o rabla ce este. Din punct de vedere al service-ului(EDS), au lucrat cu pricepere si au facut treaba buna chiar daca a durat cam mult si nici ieftini nu pot sa spun ca sunt.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
3600 lei, aproape 1000 euro, in ce? Z16XE? Fara a vrea sa par nepoliticos, insa investitia asta chiar nu merita. De 3600 lei cumparai ulei si completai pana te plictiseai de mers. Sau puteai face o reparatie sumativa si o instalati GPL. Nu-mi spune, este Astra G masina?
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
chiar ptr ce 3600? eu cu 1800 lei acum o luna am schimbat segmenti,supape,semering supape,tacheti,culbutori,pastile tacheti,kit distributie,garnitura chiuloasa si restu garniturilor care mai erau,ulei,filtru ulei..am schimbat mai multe ca tine, si scoru a fost jumate din cat ai platit tu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR