Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,

De curand a inceput sa imi piarda ulei pe la simeringul arborelui cotit (pompa ulei). Am fost la service, si mecanicii mi-au spus ca trebuie cumparata pompa de ulei, fiindca acel simering nu se schimba. Se poate sa ma fii mintit ? Masina este Opel Vectra b 1998 x20dtl.
Eu am gasit simeringul la piese auto, daca nu s-ar schimba la ce s-ar mai vinde separat ?
Am cautat topicuri asemanatoare dar nu am gasit nici unul care sa ma lamureasca.

Multumesc.
Skip ads

  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutare
am avut si eu probleme cu acel semering numai ca am y20dth,este semeringul de la fulia care antreneaza alternator,compresor AC etc, distributia fiind pe lant deci nu are treaba cu ea.
Semeringul a fost 45 ron,cureaua 50 iar manopera 70. Dupa aprox un an si 6 luni si cam 10mii km ,surpriza a inceput sa curga din nou ulei,mam dus la servis si sa constatat ca fulia avea pe ea un mic sant in zona unde vine semeringul si de aceea pierdea ulei.Au schimbat fulia si semeringul si nota de plata a fost 770 ron din care 650 doar fulia.Am crezut ca innebunesc cand am auzit dar dupa o saptamana mam obijnuit cu ideea si macar sunt multumit ca nu mai curge.

Deci daca ai distributia pe lant teoretic ar trebui sa fie acelas sistem ca si la mine si nu cred sa aibe treaba cu pompa de ulei.La tine sigur este dus doar semeringul nu si fulia.
Cel mai bine consulta si alt mecanic ca s-ar putea sa fi mintit in legatura cu pompa de ulei si nu are rost sa dai bani degeaba si de lucru la altii,bafta!
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca nu are ceva fulia. S-ar putea sa aiba, fiindca cureaua in timpul mersului are un mic joc, si din cate am vazut si rola se pare ca se misca.
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
fulia are o constructie ceva mai speciala,de aceea este scumpa, adica partea interioara este din cauciuc pentru amortizarea socurilor,iar acel cauciuc cu timpul se slabeste,se coace si incepe sa aiba joc.
Cel mai bine consulta si alt mecanic
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
L-am schimbat .60 ron.
  • MIMul

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare.Imi puteti da cateva detalii despre motorul X20DTL?
Mi-a zis cineva ca nu are 101 CP ci 80 si ceva(nu mai tin minte exact).Ce are diferit fata de Y20DTH ?Multumesc.
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Are 60kw 82cp. Din cate stiu, y20dth, are intercooler si cred ca si turbina difera. Are 20cp in plus.
  • kid_alex

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2000 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
MIMul a scris:Salutare.Imi puteti da cateva detalii despre motorul X20DTL?
Mi-a zis cineva ca nu are 101 CP ci 80 si ceva(nu mai tin minte exact).Ce are diferit fata de Y20DTH ?Multumesc.


eu am X20DTL pe astra mea. in primul rand este euro2 Y20dth e euro 3 x = euro2 y = euro 3. da asa este are 60kw 82 cp. am turboul mai mic un pic si nu am intercooler. in rest cred ca e la fel ca un x20DTH adica distributie tot pe lant etc
  • eroare40

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
la x20dtl turbina este de joasa presiune si nu are intercoler de aceea are 82 de cai in ce priveste semeringul si fulia eu le-am scimbat degeaba uleiul se prelingea de la un surub di partea superioara a motorului care era slabit dar aceasta descoperire am facut-o dupa indelungi consultari cu o multime de ,,meseriasi,, care m-au pus sa cumpar fulie si semering de pomana.Daca cureaua de la accesorii este slabita trebuie sa verificati intinzatorul care costa in jur de 250 ron
  • DumyD

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am un vectra 2001 Y22DTR. Curge ulei pe la semering... am cumparat semeringul.... dar stupoare am fost la 2 service-uri...si nu se poatedesface fulia!
Ce sa fac.....?
As merge la reprezentanta dar mie frica ca ma usuca de bani!
Vreau sa zic ca s-au chinuit mecanicii si cu ranga , inclusiv surubelnita indoita in volanta....nu vrea sa se desfaca.... nu mai am solutii fratilor.... ajutatima cu idei PLS....!
AJUTOR
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut
ce pot sa zic si la mine sa desfacut greu dar sa fortat putin si sa desfacut.
nu prea este indicat sa se puna surubelnita la volanta ca sa nu se rupa si sa cada inauntru.

la mine au bagat in viteza a 5a si au calcat frana,iar alti 2 mecanici cu cheie si cu o teava de aprox 1 m au fortat pana sa desfacut,este probabilitate mica ca surubul sa se rupa pt ca este destul de gros 12 sau 14 mm in diametru.

eu zic ca nu se merita sa te duci la reprezentanta pt ca nu au o metoda anume si te vor usca de bani
  • ciobi sib

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut,si eu am avut problema cu semeringul tot la y20dth,am fost la un atelier unde un mecanic care"a lucrat" in germania mi-a desfacut toate plasticurile pana a ajuns la fulie.A masurat gaurile de pe fulie si a confectionat o cheie ca sa tine contra si cu o teava luunga (1-1.5m)a incercat sa desfaca surubul dar fara rezultat se ridica motoru din suporti.M-am enervat a montat totul la loc si m-am dus la un prieten care are pistol cu aer,da un pistol hotarat de genu' la aia de camioane,fara nici o cheie sa tina contra in 10s totul a fost desfacut.Parerea mea cauta un service care are asa ceva si fara problema se desface.Noroc!
  • DumyD

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mersi!
Am mai primit un astfel de sfat de la un mecanic!
Dar trebuie sa caut acest service cu un asemene pistol!
  • catzalin13

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
trebiu pistol pneumatic dinala de tiruri!
eu asa l-am slabit!
  • claug

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1998 2.0DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
catzalin13 a scris:trebiu pistol pneumatic dinala de tiruri!
eu asa l-am slabit!

Cand am schimbat simeringul, mecanicul a punctat cu sudura 3 electrozi si apoi a reusit sa il scoata fara nici o problema. Pana i-a venit ideea a durat 2-3 ore Very Happy
  • Adi Iulian

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am problema cu scurgere de ulei de la semeringul fuliei vibrochenului, am schimbat semeringul, fulia si tot curge..care sa fie cauza? [motor Y20DTH]
  • maryolyly

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2005 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salut.daca stie cineva ce dimensiuni-cote are semeringul din spatele fuliei vibrochen-arbore cotit la Y2.0DTH pt ca as dori sa il am pregatit dinainte sa umblu la fulie.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
am ajuns si eu cu vectraul meu x2dtl sa schimb fulia de la arborele cotit daar mi-e frica sa nu rup surubul ala cu care e prins.
M-a speriat un tip de la vulcanizarea de camioane ca atunci cand pune pistolul ala ori il rupe ori il desface.
Ce probabilitate ar fi sa-l rupa?
Nu mai suport vibratia fuliei..e uzata partea aia de cauciuc si toata vibratia se propaga in toata caroseria...

multumesc anticipat tuturor!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Adi Iulian a scris:Si eu am problema cu scurgere de ulei de la semeringul fuliei vibrochenului, am schimbat semeringul, fulia si tot curge..care sa fie cauza? [motor Y20DTH]

cand ai pus noul semering ai strans putin arcul lui ca sa preia uzura la fulie? e posibil ca fulia sa aiba deja sant si sa nu mai etanseze bine la tine.... caz in care iti trebuie o fulie noua
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
maryolyly a scris:Salut.daca stie cineva ce dimensiuni-cote are semeringul din spatele fuliei vibrochen-arbore cotit la Y2.0DTH pt ca as dori sa il am pregatit dinainte sa umblu la fulie.

mergi la un magazin de piese auto si il comanzi pe original si iti vine ceea ce trebuie apoi il schimbi. succes
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR