Se stie foarte bine de "pragul psihologic" ce este creeat de cei 200k km pentru un potential cumparator pentru masina.Tot in aceasta directie ar fi de mentionat ca masina nu are taxa platita ceea ce, dupa cum arata piata, ar insemna sa primesc o suma destul de mica pe masina(in jurul sumei de 4000 euro).Tin sa mentionez ca masina a fost achizitionat cu suma de 10300 euro in anul 2008 din Germania la 80000 km.
Pana in prezent, ca si "bube" mai semnificative nu am inregistrat decat o problema de vacum(turbina intra in "limp mode" din cauza unui furtun imbatranit), bine-cunoscuta problema cu mufa injectorului 3, o bujie incandescenta arsa si tija swirl cazuta si orificiile infundate.
La 180000 km am inlocuit volanta plus kit ambreiaj.
Rog, din propriile experiente cateva impartasiri privind durata de viata in kilometrii a acestui tip de motor cat si despre ce alte mari probleme pot aparea.
Ridic aceasta rugaminte deoarece din motive fondate sau nu, as vrea sa reconditionez masina in detrimentul vanzarii ei si nu sunt convins daca acesta este lucrul cel mai bun de facut, daca merita efortul sau banii.
Planul ar fi destul de simplu:Admisie, verificare+alezare turbina, verificare injectoare,schimbare garnitura de chiulasa, verificare traseu turbo+intercooler marit, frane fata spata (discuri+placute)+vopsire completa.Cat despre partea electrica, cd 70 navi, iluminare full led interior, oglinzi rabatabile electric.
Estetic: Bara fata ,praguri, bara spate orice altceva decat OPC intrucat a devenit destul de comun, jante de 17" plus arcuri de benzinara asa incat sa-i cobor garda la sol.
As dori sa stiu, tinand cont de numarul de kilometrii ai motorului mai sunt si alte aspecte de analizat din punct de vedere mecanic pentru a elimina viitoare probleme.
Astept pareri sincere atat despre sustinerea sau nu a unui astfel de plan cat si de corectitudinea lui.
Adaug si o poza cu masina in cauza
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Multumesc.