- io
- OP
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
de vreo saptamana motorul de pe vectra mea incepe sa mearga din ce in ce mai ciudat.
cu vreo sapt in urma s-a aprins prima data martorul de la motor (unul portocaliu) pe bord si s-a oprit motorul. a pornit pe la a 3-a cheie dar de atunci nu mai merge ca inainte.
cam de fiecare data cand ajung in oras si trece temperatura pe la 90 grade patesc chestia asta. dupa momentul cu pricina nu mai merge rotund, nu mai trage cum trebuie, etc.
am fost la augsburg sambata si aia au zis ca e rupta fisa 1 (am schimbat-o) si ca e spart furtunul epurator gaze intre chiuloasa si baia de ulei.
acum motorul urla f ciudat mai ales peste 3000 de ture si nu mai trage cum trebuie. si aud si tot felul de zgomote de la motor ( sunt paranoia )
stie careva, poate sa fie dracia aia de furtun ?
cu vreo sapt in urma s-a aprins prima data martorul de la motor (unul portocaliu) pe bord si s-a oprit motorul. a pornit pe la a 3-a cheie dar de atunci nu mai merge ca inainte.
cam de fiecare data cand ajung in oras si trece temperatura pe la 90 grade patesc chestia asta. dupa momentul cu pricina nu mai merge rotund, nu mai trage cum trebuie, etc.
am fost la augsburg sambata si aia au zis ca e rupta fisa 1 (am schimbat-o) si ca e spart furtunul epurator gaze intre chiuloasa si baia de ulei.
acum motorul urla f ciudat mai ales peste 3000 de ture si nu mai trage cum trebuie. si aud si tot felul de zgomote de la motor ( sunt paranoia )
stie careva, poate sa fie dracia aia de furtun ?
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu zic sa te duci la niste baieti care chiar stiu sa se uite la opeluri, fara sa-ti dea nu stiu ce bazaconii sa faci - meri la Dan Don, in Lacul Tei.
Mie aia de la Augsburg mi-au indicat sa-mi schimb cate-n luna si-n stele, cand era nevoie doar de o curatenie generala a sistemului de alimentare. Treaba rezolvata la Dan Don, ca de-aia ii si recomand pt. interventii care tin de motor.
Ca sa fii linistit, mergi acolo, sau altundeva decat Augsburg, unde stii ca mecanicii nu doar iti iau pielea de pe tine. Si unde chiar nu iti lasa masina sa plece pana nu merge zeiss.
Nu stiu, din pacate, un raspuns exact la problema ta.
Mie aia de la Augsburg mi-au indicat sa-mi schimb cate-n luna si-n stele, cand era nevoie doar de o curatenie generala a sistemului de alimentare. Treaba rezolvata la Dan Don, ca de-aia ii si recomand pt. interventii care tin de motor.
Ca sa fii linistit, mergi acolo, sau altundeva decat Augsburg, unde stii ca mecanicii nu doar iti iau pielea de pe tine. Si unde chiar nu iti lasa masina sa plece pana nu merge zeiss.
Nu stiu, din pacate, un raspuns exact la problema ta.
- io
- OP
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Cauta un topic cu dan-don....a mai fost dezbatut subiectu' cu baietii si din ce in ce mai multa lume satisfacuta de ei....
A patit si un prieten ceva de genu ....a ceea ce ai patit si tu...eram pe drum spre cernica...ii daduse forja la greu cu un renault 19 motor de 2200cmc si la un moment dat a crescut temperatura ,a scazut turatia si s-a oprit motorul... ..dupa ce a cazut temperatura sub 60* abia atunci am reusit sa o pornim pentru ca nici impinsa nu a vrut sa o ia....
Rezultatul-garnitura de chiuloasa arsa....nu te speria la tine nu poate sa fie acelasi lucru dar merita spusa si chestia asta...poate ajuta pe cineva...
A patit si un prieten ceva de genu ....a ceea ce ai patit si tu...eram pe drum spre cernica...ii daduse forja la greu cu un renault 19 motor de 2200cmc si la un moment dat a crescut temperatura ,a scazut turatia si s-a oprit motorul... ..dupa ce a cazut temperatura sub 60* abia atunci am reusit sa o pornim pentru ca nici impinsa nu a vrut sa o ia....
Rezultatul-garnitura de chiuloasa arsa....nu te speria la tine nu poate sa fie acelasi lucru dar merita spusa si chestia asta...poate ajuta pe cineva...
- io
- OP
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat