Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
http://opelkadette.blogspot.com/

Blogul masini... unde gasiti mai multe detalii si explicatii decat pe forum! Urmariti!
Skip ads

  • Pavlovschi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu mam plictisit de aspectul imbatranit al kadetului meu si uitati ce am reusit pana akuma la el, proiectul inca continua
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Deja suntem pe aceeasi lumgime de unda sa vedem ce iese la tine si dupa aia poate fac si eu la fel,,,, astea erau ideiile dar cu ploeapoele alea de metal sa nu ai probleme cu rarul...
  • Pavlovschi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Nu au ei treaba cu alea:)))
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am facut si eu rost de inca o capota de portbagaj de pe o masina dezmembrata ca sa o pot bricola cum vreau eu si sa fie si vopsita in aceeasi nunanta cu masina in cazul in care ma plictisesc de ea sa o schimb cu cea originala. Si pe viitor si de o capota de motor care tot la fel am sa o modific si pe ea.... eu am sa vin cu pozele gata ale masini tocmai spre sfarsitul anului asta. A iesit fain.
  • Pavlovschi

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut, ai grija la ce temperatura cand te pui sa vopsesti... nu prea mai e cald afara, iar pt vopsit e necesar minim 25 de grade..
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare care sunt conditiile de transplant motor de pe un astra f 1.7td pe un opel kadett care are motor 1.6 diesel? si cam cat costa un motor 1.7 td?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
TD ul costa mai mult.Am copiat un anunt de pe 4X4

motor opel astra 1.7 D(fara turbo) modelul de 68 de cai,motorul este complect cu totul,cutie de viteze, merge bine, nus coate fum, motorul este dat jos de pe masina, se porneste inainte de vanzare dau si cutia la el cu planetare cu tot....il vand cu cat l-am si luat cu 600 de ron....pun o poza aseamanatoare cu masina de pe care este, poze cu el cand ajung acasa, momentan sunt la faculate vineri o sa pun poze cu motorul, masina a fost lovita din spate si este dauna totala si a trebuit cumparata alta masina fostului proprietar....0748487452,0745679945,0766852112-Cristi Dan...


Problema e ca e din Sebes..Intre timp l-a lasat in 500 ron.Din ala am avut eu pe Kadett si am reusit 3.3l /100km,la 90.
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutari de mult timp nu am mai scris pe aici si nu ca ma simt dator dar imi face deosebita placere sa impartasesc ccea ce ii fac eu Kadillacului meu Very Happy. De anul trecut din luna august cand au expirat toate cele masina a stat pe dreapta bineintles putin chelita la interior si asteapta, intre timp am facut necesarul de piese pentru a o completa si schimba ce este stricat (triple spate stanga dreapta, inchidere centralizata pilot, modul tunder cu cheie tip briceag vw, putina muzica tun de bass 400w home made, cablaraie, boxe si cd playerul vestit de pe un logan Very Happy). Pe data de 15 aprilie este gata vopseaua si tinichigeria vopsita la cuptor cum se cere la carte cu piese schimbat si tot ceea ce mai trebuie. Sper ca panal la sfarsitul lunii sa fie gata si transplatul de motr tot 1.6 d dupa care o sa refac instalatia electrica si nu in ultimul rand interiorul. Sincer sa fiu pana in reparatia asta am ajuns cu ea la un calcul de 6.000 ron + dupa ce termin reparatia capitla. Incepand de la parintii mei pana la prietenii mei imi zic, ca nu ma minte deloc si sunt nebun, dar ce sa fac? imi place o ador este kadillacul meu mik incet incet o sa o fac dupa gustul si placerea mea. Mi-au trecut nebuniile cu capota porbagajului goala si pleoape si alte modificari dastea prin care isi pierde entitatea ca masina. Sper ca usor usor sa jung cu ea la o masina frumoasa care in ciuda batranetii ei sa ma poata duce si aduce unde vreau. Poate nu am fost asa plictisitor dar sper ca sa revin si cu ceva poze. Va urez o seara placuta si cat mai putine evenimente.
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ultimele jucarii pentru kadett-ul meu
inchidere centralizata pilor
modul cu 2 chei briceag
controller rgb cu telecomanda si leduri aferente
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Lucrarile meg bine dupa aprope 1 an de zile termin in sfarsit si eu masina, nu am mai facut acele modifiari la capota si capota portbagaj o las ca la mama ei. atasez cateva poze. Am rezolvat problema care imi dadea mari batai de cap imi curgea apa cand ploua pe mochetele fata pe sub bord.
Am facut rost de o bancheta spate de Espero cu cotiera, un sezut de cielo mai buretos, si jante pe 13 originale opel.



  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am intampinat o foarte mare problema, motorul meu este 1.6 d si are un dispozitiv numit "OHC" din care pleaca un furtun si intra undeva in jumatatea de metal a carcasei filtrului de aer, acest furtun intra undeva intr-o rampa sau nu stiu cum sa explic ideea este ca acolo este balta de ulei si cand am dat masina intr-o parte a curs de aclo cam juma de kg de ulei. Ideea este ca eu cand am cumparat masina avea un furtun din acel ohc sub care se ducea pana sub motor acum eu ce sa fac sau unde este problema. filtrul de aer este imbacsit cu ulei. Nu cred ca este un motor cu filtru umed. Oare este problema atat de grava?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Furtun (subtire`,de retur) pana in baie,(gaura in suportul jojei) si se duce acolo...Scapa compresie,e batrana,ce vrei..
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
o segmentare cam cat m-ar duce?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Lucrarile au mai avansat!

Ceva upgrade la interior: spatar spate de espero cu cotiera, sezut de cielo
Si o pereche de jante pe 13'' GM nu stiu sa va spun cum se cheama o sa vedeti in poze!(mai tarziu)
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
are cineva o schema electrica de opel kadett e diesel 1.6 da
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Putine probleme in paradis

1. Aeroterma
am mai citit eu pe aici pe diferite topicuri... problema urmatoare este la mine, imi scartaia in trapta 1 si invarte de 2-3 ori, in treabta a 2-a merge scartaind, si in treapta a 3-a merge ok dar nu baga caldura decat foarte putin ( termostat nou, pompa de apa noua odata cu distributia. cam care ar fi problema si daca as demonta aeroterma cum o pot face fara sa dau bordu jos?

2. Fete de usa
Curiozitatea mea este daca se potrivesc alte fete de usa adik am vazut ca in afara de cileo ar fi asemanatoare si cele de opel astra f.

3. Chedere geamuri
Ce trebuie sa le fac la chederele de geamuri ca sa mearga geamurile usor, adica dupa remontare cel putin geamul dreapta fata este pentru facut muschi.
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
chiar nu imi poate raspunde nimeni?
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
1 Scirtiitul poate fi de la bucsele axului care nu au ungere sau axul motorasului se invirte in turbina. Rezolvarea este putin ulei la bucse sau blocarea ventilatorului pe axul motorasului. Pentru a ajunge la el trebuie sa demontezi grila de plastic de la stergatoare.
2 Fetele de usi de Astra nu se potrivesc
3 Le schimbi cu unele noi. Nu iti recomand sa incerci sa le ungi, deoarece in timp uleiul sau vaselina aduna praful si sa vezi atunci ce ''usor'' va merge geamul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR