- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
arcurile de pe o benzinara sunt mai moi/subtiri decat la un diesel,din cauza motorului care este mai greu la un diesel
vezi ca au pe ele o pata sau mai multe de vopsea.aia reprezinta codu si cat este de tare arcu pentru respectiva masina,cauta dupa aceleasi pete de vopsea,sa nu ai masina lasata de bot sau ridicata
vezi ca au pe ele o pata sau mai multe de vopsea.aia reprezinta codu si cat este de tare arcu pentru respectiva masina,cauta dupa aceleasi pete de vopsea,sa nu ai masina lasata de bot sau ridicata
- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
somax112
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat eu la astra h 1.7 dth
Am pous initial arcuri marca CS germany, cu care masina statea mai lasata cu aprox 6 CM, din cauza ca erau prea soft, aratau identic cu cele originale ca lungime, fdiametru spire si grosime spira.
Am facut 1500 KM si am decis sa pun arcuri originale care m-au costat dublu (900 RON).
Pot sa iti spun ca la arcurile originale nu p[ot apropia 2 spire strangandu-le cu mana insa la cele marca CS da.
Deci cele originale sunt mult mai dure.
Am facut acelasi lucru cu arcurile spate, dar acolo am mers pe CS desi sunt mai soft decat originalul.
Mentionez ca arcurile au fost comandate conform cu seria de sasiu.
Sper ca te-am lamurit .
Am pous initial arcuri marca CS germany, cu care masina statea mai lasata cu aprox 6 CM, din cauza ca erau prea soft, aratau identic cu cele originale ca lungime, fdiametru spire si grosime spira.
Am facut 1500 KM si am decis sa pun arcuri originale care m-au costat dublu (900 RON).
Pot sa iti spun ca la arcurile originale nu p[ot apropia 2 spire strangandu-le cu mana insa la cele marca CS da.
Deci cele originale sunt mult mai dure.
Am facut acelasi lucru cu arcurile spate, dar acolo am mers pe CS desi sunt mai soft decat originalul.
Mentionez ca arcurile au fost comandate conform cu seria de sasiu.
Sper ca te-am lamurit .
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ciotic
- OP
- 245 mesaje
- din 09 Oct 2009
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
ciotic
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2009
- Mesaj Privat
somax112
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
pocris a scris:Confirm cele spuse de colegul somax112.
Z17DTL - am pus arcuri CS pe fata. Schimbate in cateva zile cu originale din acelasi motiv, mult prea moi.
somax112 - cum e cu CS pe spate fata de arcurile vechi originale? Le-ai schimbat de vechi sau se rupsese vreunul?
Z17DTL - am pus arcuri CS pe fata. Schimbate in cateva zile cu originale din acelasi motiv, mult prea moi.
somax112 - cum e cu CS pe spate fata de arcurile vechi originale? Le-ai schimbat de vechi sau se rupsese vreunul?
Pe spate s-a rupt un arc acu, masina are 8 ani in Noiembrie, pe fata s-a rupt unul anu trecut, de la rugina, chiar la baza, ambele.
Arcul se sprijinea in continuare pe cauciuc dar am zis ca il schimb pt siguranta mea.
Arcurile CS sunt ceva mai moi pe spate decat cele stock, dar cum am schimbat si amortizoarele, masina sta mai ridicata decat inainte cam cu 5 mm.
Amortizoarele sunt acum KYB toate 4. masina merge ca noua, se simte diferenta la denivelari , mai ales cele luate cu viteza, masina nu mai oscileaza, nici la schimbare de benzi pe asfalt denivelat. Pt cei din bucuresti, dau exemplu pasajul unirii, sens unirii ->tineretului, banda 2, mers la 80/h. inainte simteam ca fuge putin de spate cand treceam peste o denivelare, acu merge mult mai constant nu mai topaie pe denivelari. Deci merita!
Am fost la EDS pt operatiuni.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Poti verifica online aici: http://www.kyb-europe.com/catalogue.asp. Din ce vad rapid nu prea se potrivesc, dar ca sa fii sigur trebuie sa stii mai multe despre ce masini/motorizari compari. Ce mai poti face e sa iti gasesti masina in catalog [ai link de download in partea stanga] gasesti codurile arcurilor de pe masina ta si apoi dai un search in .pdf sa vezi pe unde mai apar. Sau te duci la cel mai apropiat magazin de piese auto mai spalat si ii pui pe ei sa caute.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
- marius popa
- *
- 32 mesaje
- din 17 Mar 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
marius popa
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2008
- Mesaj Privat
- florinbucsa
- ***
- 733 mesaje
- din 16 Oct 2008
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
florinbucsa
- Mesaje scrise: 733
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o intrebare. Imi poate recomanda cineva niste arcuri pentru astra h caravan z17dth. Recent am schimbat arcurile spate si cred ca au fost confundate cu cele de gtc pentru ca masina s-a lasat considerabil (imi intra un deget intre aripa si roata). Ideea e ca sunt multumit de aspect desi intentia era achizitionarea unor arcuri de caravan, iar acum as dori si pe fata sa o las putin(acum imi intra 3 degete si un pic la rotile fata) . Ce arcuri sa achizitionez pentru a putea sa o las la nivelul suspensiei spate? Ma gandeam sa merg tot pe ceva original pentru a nu dezechilibra masina cu unele port pe fata si pe spate originale de gtc. Astept sfaturi!