Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
salutare !

iata care este problema:
am o vectra B din 2001, motor 2.0 DTH; pe la vre-o 70.000 km a inceput sa manance ulei... cam 0.6-1L la 1000 km
am mers cu ea ceva vreme completand uleiul... nu ramanea niciodata la minim...
pe la 120000 am mers la service sa vad ce si cum... (pana atunci mi se tot spusese ca asa consuma astea si ca nu ai ce le face)

acolo baetii mi-au segmentat motorul, schimbat simeringuri , garnituri, rectificat chiulasa, tot tacamu...

acuma.. . ce sa va zic... am mers cu e vreo 2000 km usurel asa... nu am depasit 2500 de ture niciodata... ba mai mult am mers cu ea intre 1500 si 2000 ...
ma gandeam ca asa ii fac un pic de rodaj
dupa acesti 2000 de km mi se pare ca vad un pic pe joja ca ar incepe sa consume iar....
nu stiu poate doar imi e frica dar nu mai e uleiul fix deasupra liniei de maxim asa cum a fost la inceput... ci cam exact la linie sau un pic sub...
daca stie cineva ceva despre problema asta va rog mult sa ma ajutati... sunt oarecum disperat... am bagat cam 1000 de eur in toata reparatia
MULTUMESC anticipat!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
relaxeaza-te, e normal sa iti consume un pic de ulei. de exemplu a mea imi papa in jur de 1l la 10.000 km, si motorul e brici (verificat injectoare, bujii, compresie, etc). Atata timp cat nu iti consuma cantitati exagerate de ulei, lasa-l cum e....
Parerea mea.
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
da dar a mea consuma consuma 600 ml la 1000 km nu la 10000 mii...
e cam mult....
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
... inainte de reparatia capitala
Omule, te inteleg pe de o parte,m ca esti speriat ca ai tocat o sapca de bani degeaba, dar pe de alta parte te sperii degeaba. Urmareste uleiul periodic, vezi daca scade in cantitati industriale mergi peste ciocoflenderii de la atelier si bate-i cu capul de filtrul de ulei pana il faci patrat. si pune-i sa-l faca cum trebe. pe BANII LOR!
Dar din ce imi zici tu, masina ti-a consumat (cred) ~100 ml in 2.000 km, ceea ce ar insemna sa iti consume pana in 6-700 ml in 10.000 km. Ceea ce mie mi se pare normal, si rezonabil.
A, si nu umbla cu motorul subturat,e pacat sa il chinui...
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
ok m-am mai linistit un pic...
am sa astept inca vreo 2-3 mii sa vad ce si cum....
multumesc de interventii....
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu mai pune ulei peste maxim!
..."dupa acesti 2000 de km mi se pare ca vad un pic pe joja ca ar incepe sa consume iar....
nu stiu poate doar imi e frica dar nu mai e uleiul fix deasupra liniei de maxim asa cum a fost la inceput... ci cam exact la linie sau un pic sub... "
O "fortezi" sa-l consume sau sa-l arunce pe undeva.
Bafta!
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
mmm...
la asta nu ma gandisem Mihay...
de fapt aia la service l-au pus.... asa caaa....
oricum e bine de tinut minte si sugestia ta ...
merci frumos!
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
sau mai e o chestie:depinde cat de repede ajungi la 1500-2000 de ture,pt. ca daca o fortezi segmentul nu mai apuca sa rada tot uleiul,in concl. va fi ars.Dar e normal pt. primul schimb dupa RK,apoi mai e si turbo,care,desi ai segmentat motorul poate avea ceva uzura si va scapa ulei...Dar toate consuma ulei,cel putin 600-700 g la 10000km.Ce vreau sa te intreb,tipul asta de motor e monobloc sau are camasi?
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
scuze ca am raspuns asa de greu....
motorul e monobloc.
stima!
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
auzi , te-ai gandit ca poate ar fi bine sa schimbi marca si / sau tipul de ulei ?
De ex. e normal pe 39 de grade la temperaturile de lucru ale motorului sa consume putin un ulei de tipul 5W40 sau 5W30 care estemai subtirel si mai bun pe temperaturi reci .
Eu mi-am cumparat 10W60 pt vara , un ulei sintetic insa care-si mentine fluiditatea ( mai gros ) la temperaturi mari .
Pe de alta parte un ulei ca " Opel " nu se va ridica niciodata la nivelul lui " Castrol " , principial vorbind , ca nu stiu ce ulei ai pus tu .
  • nicemike

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bertone are dreptate, incearca sa pui un Castrol GTD Magnatec 10w40 si este important sa nu depasesti semnul de maxim de pe joja de ulei. Pe caldurile astea un 10w50 sau 10w60 e chiar mai indicat.
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
pai asta folosesc castrol 10-40W...
da pe de alta parte am fost plecat pe la munte in weekend si am mai facut vreo mie de km .. si e la fel uleiul
deci ma gandesc: ca poate doar m-am speriat..

oricum va tin la curent cu ce se mai intampla cu el...
si multumesc pentru fieare interventie!
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stai linistit....ca e oki...numai eventual daca vezi fum in oglinda e nasol...in rest drum bun Very Happy
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cand ajunge sa scoata fum si pe deasupra sa il mai vezi si in oglinda, cred ca este destul de grav.

Cred ca nu este cazul sa-ti mai faci griji.
Daca zici ca in 1000 de km nu a consumat nimic, cred ca este OK.
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
fum nu imi scoate decat daca ajung cu ea la 3000 de ture... ceea ce nu prea se intampla

in rest e "lacrima"

cred ca asta cu fumul la 3000 de ture e normal.. am mai vazut si la alte masini ... si nu numai opel...
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ca dieselul sa scoata fum la 3000 de ture e f notmal...pt ca arderea este clar incompleta...=>fum negru. asta nu e motiv de ingrijorare. si loganul nou noutz diesel la peste 3000 de tuure scoate o hageata de fum pe minut
  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
mi se pare foarte mult 600 - 1000 ml / 1000 km, cu toate ca in cartea tehnica scrie ca pina la 600 ml / 1000 km se incadreaza in normal.
daca ai facut motorul este normal sa-ti consume putin ulei pentru ca motorul este strins si implicit eforturile si fortele de frecare sunt mai mari .
Dupa 5000 - 10.000 km parcursi poti sa-ti faci o idee despre ce ti-au facut la motor, dupa ce "se lasa motorul ". Oricum bine faci ca nu-l omori pentru ca rodajul la un motor este foarte important.
  • DUG 70

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Incearca uleiul Ecotec de la OMV. Este un sintetic 10W40, eu il folosesc de 2 ani pe Vectra C 2.0 DTI si sunt foarte multumit de el. La 10.000 il dau afara cu filtre cu tot, poate e prea devreme dar la conditiile de exploatare de la noi prefer sa-l schimb mai des. Din discutiile pe care le-am mai avut cu cei ce se pricep la motoare uleiul ar trebui schimbat la cca.6 luni, chiar daca nu ai efectuat numarul de km, pt. ca ii creste aciditatea si isi pierde din proprietati. Este un fel de efect de imbatranire.
  • s_madalin

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2001 2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2005

  • Mesaj Privat
uite asta cu uleiul schimbat la 6 luni nu o stiam.. oricum pare plauzibila ideea pe care o mentioneaza DUG 70...

am sa tin minte.. desi cred ca fac 10000 in 6 luni...

ok!
keep in touch!
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pai fumul care apare in urma consumului de ulei este albastru, cel putin eu asa stiu.
Cel negru, in cazul unui motor diesel, este oarecum normal.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR