- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Inseamna ca nu ai mers cu AstraJ, nu mai este aceeasi chestie ca la H. Am coleg cu J pe 17inchi si chiar daca simte drumul, sta foarte confortabil pe gropi. Si-a luat AstraJ dupa ce a probat Focus, Megane si Ce'ed, atat pe drum perfect cat si pe macadam. Focusul nou nu mai sta cum statea ala vechi, are ruliu destul de mare.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dodo, Focus-ul 3 am avut ocazia sa il conduc cca 500km, traseu care a inclus si portiunea Buzau - Brasov (pe Siriu). Era Ecoboostul de 1 L / 125 CP. Focus-ul 2 il am si il folosesc, asa ca sunt in masura sa fac niste comparatii pertinente.
3-ul are suspensiile un pic mai moi, intr-adevar, se inclina un piculet mai mult decat 2-ul, dar de stat pe sosea sta perfect. Directia, de asemenea, la 3 este un pic mai asistata, trebuie manevrata mai fin decat la 2 si parca nici feed-backul nu mai e ca la cel vechi.
Sincer, 3-ul mi-a placut mai mult cum se conduce decat 2-ul, au facut un mic rabat la suspensii dar confortul la drum s-a imbunatatit considerabil. Tinand cont ca masinile astea sunt facute mai mult pentru confort si nu pt sportivitate, consider ca 3-ul a venit cu modificarile astea pt imbunatatirea comfortului. Si se cunoaste al naibii de mult.
Pe acelasi drum, cu 2-ul se cam simt gropile, denivelarile, e un capitol la care multi posesori de Focus 2 se cam plangeau, la 3 parca pluteste. S-a apropiat foarte mult de Mondeo ca si confort la rulare.
Oricum, pentru cine vrea sportivitate la Focus 3 are de ales intre suspensia adaptiva sau varianta sport.
Motorisca aia de 1 L, la fel, mi-a placut la nebunie. Trage bine de tot daca o tii peste 2000 rpm, foarte silentios, reprize excelente. Cu dieselache 2 de 1.6 scoteam la drumul ala (il fac destul de des) cam 5.5L/100, cu Ecoboostul am scos 6,3, dar tras tare de el.
3-ul are suspensiile un pic mai moi, intr-adevar, se inclina un piculet mai mult decat 2-ul, dar de stat pe sosea sta perfect. Directia, de asemenea, la 3 este un pic mai asistata, trebuie manevrata mai fin decat la 2 si parca nici feed-backul nu mai e ca la cel vechi.
Sincer, 3-ul mi-a placut mai mult cum se conduce decat 2-ul, au facut un mic rabat la suspensii dar confortul la drum s-a imbunatatit considerabil. Tinand cont ca masinile astea sunt facute mai mult pentru confort si nu pt sportivitate, consider ca 3-ul a venit cu modificarile astea pt imbunatatirea comfortului. Si se cunoaste al naibii de mult.
Pe acelasi drum, cu 2-ul se cam simt gropile, denivelarile, e un capitol la care multi posesori de Focus 2 se cam plangeau, la 3 parca pluteste. S-a apropiat foarte mult de Mondeo ca si confort la rulare.
Oricum, pentru cine vrea sportivitate la Focus 3 are de ales intre suspensia adaptiva sau varianta sport.
Motorisca aia de 1 L, la fel, mi-a placut la nebunie. Trage bine de tot daca o tii peste 2000 rpm, foarte silentios, reprize excelente. Cu dieselache 2 de 1.6 scoteam la drumul ala (il fac destul de des) cam 5.5L/100, cu Ecoboostul am scos 6,3, dar tras tare de el.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Concluzia noastra a fost ca AstraJ inghite la fel de bine gropile ca Focus3 dar fara a avea ruliul lui. Ambele masini aveau cam 7-8000km, Astra de test era 1.4T 140CP iar Focusul era morisca de 1.0 125CP. Oricum, alegerea a fost decisa de interior, comportamentul rutier a fost aproximativ egal.
P.S. Am scos 8.2% cu Focusul pe centura si pe macadam, deci se poate daca tragi cum trebuie de el.
P.S. Am scos 8.2% cu Focusul pe centura si pe macadam, deci se poate daca tragi cum trebuie de el.
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
""Motorisca aia de 1 L, la fel, mi-a placut la nebunie.""
eu ma uit dupa o masina pt nevasta-mea, am citit pe softpedia ca ar fi probleme serioase la motorul asta, cica doar la o singura reprezentanta sunt adunate 5 masini crapate pe care fabricantul refuza sa le repare pt utilizare necorespunzatoare.
sotiei ii cam place Mokka, eu incerc sa gasesc ceva mai ieftin. pe de alta parte o sa ne mutam la tara cand termin casa si un 4x4 pe un drum de munte inzapezit e mai util, o sa faca naveta de 2-3 ori in oras dupa copii.
eu ma uit dupa o masina pt nevasta-mea, am citit pe softpedia ca ar fi probleme serioase la motorul asta, cica doar la o singura reprezentanta sunt adunate 5 masini crapate pe care fabricantul refuza sa le repare pt utilizare necorespunzatoare.
sotiei ii cam place Mokka, eu incerc sa gasesc ceva mai ieftin. pe de alta parte o sa ne mutam la tara cand termin casa si un 4x4 pe un drum de munte inzapezit e mai util, o sa faca naveta de 2-3 ori in oras dupa copii.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
"doar la o singura reprezentanta sunt adunate 5 masini crapate pe care fabricantul refuza sa le repare pt utilizare necorespunzatoare. "
csi1, stii ce e foarte curios pt mine? Pe clubford pana acum nu s-a plans nimeni ca ar avea probleme cu motorul asta. Si sunt destui care il au. Ba l-au mai scos astia si motorul anului vreo doi ani la rand. Doar pe softpedia putea sa apara un idiot care sa spuna ca sunt cinci motoare de-astea crapate intr-un service Renault (autocobalcescu vitan). M-ai facut sa rad.
Oricum, pe Focus nu as alege motorizarea asta, se muleaza mai bine pe o Fiesta, utilizare preponderant urbana. La drum intins, extraurban, pe Focus se simte un pic submotorizarea.
csi1, stii ce e foarte curios pt mine? Pe clubford pana acum nu s-a plans nimeni ca ar avea probleme cu motorul asta. Si sunt destui care il au. Ba l-au mai scos astia si motorul anului vreo doi ani la rand. Doar pe softpedia putea sa apara un idiot care sa spuna ca sunt cinci motoare de-astea crapate intr-un service Renault (autocobalcescu vitan). M-ai facut sa rad.
Oricum, pe Focus nu as alege motorizarea asta, se muleaza mai bine pe o Fiesta, utilizare preponderant urbana. La drum intins, extraurban, pe Focus se simte un pic submotorizarea.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:"doar la o singura reprezentanta sunt adunate 5 masini crapate pe care fabricantul refuza sa le repare pt utilizare necorespunzatoare. "
Oricum, pe Focus nu as alege motorizarea asta, se muleaza mai bine pe o Fiesta, utilizare preponderant urbana. La drum intins, extraurban, pe Focus se simte un pic submotorizarea.
Oricum, pe Focus nu as alege motorizarea asta, se muleaza mai bine pe o Fiesta, utilizare preponderant urbana. La drum intins, extraurban, pe Focus se simte un pic submotorizarea.
Pe Focus este super motorizarea actuala de 1,6l ecoboost care dezvolta 150 cai putere.Sa nu mai vorbim de motorizarile de 1,5l ecoboost care dezvolta 150 si 180 cai putere care vor echipa noua generatie de Focus 4 si Mondeo.
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bodo 2010
- **
- 266 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Neamt
bodo 2010
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Neamt
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat