maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
Buna,
Dupa ce s-au terminat periile de pe electromotorul meu, l-am dat jos de pe masina si l-am dus la baieti care se ocupa cu reparatul alternatoareleor si electromotoarelor...
dupa ce l-au desfacut, m-au sunat si mi-au zis ca e stricat ROTORUL si CARBUNI nu mai avea decat sarmele din ele.
dupa ce am fost la ei sa imi recuperez electromotorul meu care era descacut in cutie, intr-adevar am vazut ca partea aia unde calca periile avea rupt o bucata buna din el...parca muscase cineva din el...
atunci am cautat pe sa iau altul gata reconditionat...
am cumparat altul identic ca si al meu dupa codul de pe electromotor care este ca si nou (reconditionat) si piesele par a fi NOI.
este MITSUBISHI...
doar ca pe cand am ajuns sa il montez pe masina inapoi, l-am montat si a parut a fi OK (MONTAREA) doar ca pe cand sa ii dau la automat, masina a PORTNIT frumos...doar ca era sa mor de ce zgomote facea pe la electromotor pe acolo...
am oprit motorul (nu a mers decat 3-4 secunde) si am dat jos electromotorul de pe masina...
l-am pornit cu cabluri de curent de pe o baterie ca sa elimin faptul ca ramane cuplat bendixul pe coroana...dar totul a fuctionat cum trebuie...si revenea inapoi fara nici un efort.
dupa aia l-am montan inapoi pe masina si am incercat sa invart de fulia de la vibrochen fara a porni initial masina cu cheia...si surpriza a fost ca tot freca...
eu am impresia ca POATE bendixul ce este in electromotorul nou poate fi cu 1-2 mm mai LUNG la dinti si asa imi explic faptul ca freaca intruna de volanta (coroana)...
acuma vin cu intrebarea daca as demonta bendixul de pe electromotor si as poliza 1-2 mm din capatul cu dinti si sa il bag inpoi ar fi sanse de reusita?
ca nu am mai intampinat astfel de probleme...dar de auzit am mai auzit de la altii ca ar mai fi patit pe alte marci de masini...si se rezolva cu o simpla polizare a bendixului.
Eventual ceva raspunsuri din partea celor care ar fi patit astfel de simptome?
Precizez ca motorul este Z19DTH 150 CAI cu 310.000 km la bord.
Multumesc anticipat.
Dupa ce s-au terminat periile de pe electromotorul meu, l-am dat jos de pe masina si l-am dus la baieti care se ocupa cu reparatul alternatoareleor si electromotoarelor...
dupa ce l-au desfacut, m-au sunat si mi-au zis ca e stricat ROTORUL si CARBUNI nu mai avea decat sarmele din ele.
dupa ce am fost la ei sa imi recuperez electromotorul meu care era descacut in cutie, intr-adevar am vazut ca partea aia unde calca periile avea rupt o bucata buna din el...parca muscase cineva din el...
atunci am cautat pe sa iau altul gata reconditionat...
am cumparat altul identic ca si al meu dupa codul de pe electromotor care este ca si nou (reconditionat) si piesele par a fi NOI.
este MITSUBISHI...
doar ca pe cand am ajuns sa il montez pe masina inapoi, l-am montat si a parut a fi OK (MONTAREA) doar ca pe cand sa ii dau la automat, masina a PORTNIT frumos...doar ca era sa mor de ce zgomote facea pe la electromotor pe acolo...
am oprit motorul (nu a mers decat 3-4 secunde) si am dat jos electromotorul de pe masina...
l-am pornit cu cabluri de curent de pe o baterie ca sa elimin faptul ca ramane cuplat bendixul pe coroana...dar totul a fuctionat cum trebuie...si revenea inapoi fara nici un efort.
dupa aia l-am montan inapoi pe masina si am incercat sa invart de fulia de la vibrochen fara a porni initial masina cu cheia...si surpriza a fost ca tot freca...
eu am impresia ca POATE bendixul ce este in electromotorul nou poate fi cu 1-2 mm mai LUNG la dinti si asa imi explic faptul ca freaca intruna de volanta (coroana)...
acuma vin cu intrebarea daca as demonta bendixul de pe electromotor si as poliza 1-2 mm din capatul cu dinti si sa il bag inpoi ar fi sanse de reusita?
ca nu am mai intampinat astfel de probleme...dar de auzit am mai auzit de la altii ca ar mai fi patit pe alte marci de masini...si se rezolva cu o simpla polizare a bendixului.
Eventual ceva raspunsuri din partea celor care ar fi patit astfel de simptome?
Precizez ca motorul este Z19DTH 150 CAI cu 310.000 km la bord.
Multumesc anticipat.
- Edwin
- *******
- 5,984 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,984
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Chiar daca "dintii" bendix-ului ar fi mai lungi nu ar ajunge la roata dintata deoarece dupa pornire bendixul revine in pozitia initiala ( are nu este in aceasi linie cu coroana )
Parerea mea este ca axul electromotorului este mai lung sau roata dintata ( bendixul ) este mai lat si din acest motiv atinge partea metalica chiar si dupa ce revine in pozitia "de repaus".
Parerea mea este ca axul electromotorului este mai lung sau roata dintata ( bendixul ) este mai lat si din acest motiv atinge partea metalica chiar si dupa ce revine in pozitia "de repaus".
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
poi eu tot asa ma gandeam...doar in pozitia de repaus sa nu cumva sa frece de volanta (fiind un pic mai lung bendixul)...daca ar fi fost mai LAT (ar insemna sa aibe mai multi dinti decat unul standard) ceea ce ar duce la o mica incompatibilitate cu coroana volantei...NU?
ciudat ca in timp ce dau la automat nu face nici un sunet...doar dupa ce a pornit masina incepe sa sune...
si plus ca in timp ce invart de fulia de la vibrochen la fel se aude langa electromotor...doar ca mai incet (ca nu am asa viteza sa il invart repede si mult timp).
ciudat ca in timp ce dau la automat nu face nici un sunet...doar dupa ce a pornit masina incepe sa sune...
si plus ca in timp ce invart de fulia de la vibrochen la fel se aude langa electromotor...doar ca mai incet (ca nu am asa viteza sa il invart repede si mult timp).
- Edwin
- *******
- 5,984 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,984
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
M-ai inteles gresit...cand am scris "mai lat" nu m-am referit la circumferinta pe care sunt pozitionati dintii ci la distanta care intra in contact cu coroana.
Cand invarte electromotorul contactul dintre dintii bendixului si ai coroanei se realizeaza" perfect", de acea nu auzi nimic suspect. Cand se retrage bendixul - din cauza faptului ca e putin mai lat - atinge pe zona laturii coroanei si cel mai probabil de acolo provine si acel sunet deranjant.
Demonteaza electromotorul si cu un subler compara piesele.
Cand invarte electromotorul contactul dintre dintii bendixului si ai coroanei se realizeaza" perfect", de acea nu auzi nimic suspect. Cand se retrage bendixul - din cauza faptului ca e putin mai lat - atinge pe zona laturii coroanei si cel mai probabil de acolo provine si acel sunet deranjant.
Demonteaza electromotorul si cu un subler compara piesele.
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat