- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
da...e bine ca am rezolvat! vad ca esti din Bucuresti si ai c20ne ..ai cu cip la cheie sau fara cip ? din ce zona esti ? eu am facut transplant de motor si acum nu porneste masina ca motorul e cu cip la cheie si n-am reusit sa leg si imobilizatorul ala la ECU ca n-am stiu unde... ai putea sa ma ajuti sa-mi dai ECU tau imprumut 5 min ,IN CAZ CA E FARA CIP LA CHEIE ca sa vad daca porneste motorul meu ?din ce zona esti?
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
In momentul comprimarii arcului, nu se face loc mai mult sa intre cheie cu cot acolo.
Eu am polizat cheia si abia reusea sa agate putin in varful piulitei.
Solutie pentu piulita aia, sunt tubularele alea cu gaura pe mijloc ( tiganeasca parca..) ca sa poti baga o tubulara de 8mm cu prelungitor sa poti tine contra.
Spor..
In momentul comprimarii arcului, nu se face loc mai mult sa intre cheie cu cot acolo.
Eu am polizat cheia si abia reusea sa agate putin in varful piulitei.
Solutie pentu piulita aia, sunt tubularele alea cu gaura pe mijloc ( tiganeasca parca..) ca sa poti baga o tubulara de 8mm cu prelungitor sa poti tine contra.
Spor..