Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Ai tras lozul necastigator, cam urat ce s-a intamplat, si sa faci poze si la acea bujie nenorocita.
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu ca nu am vazut dar nici nu am auzit de asa ceva dupa cum i-am spus lui Patratel. Acum ce sa zic, se pare ca cei de la NGK atentioneaza asupra unui pericol in caz ca nu sunt stranse suficient.
http://translate.google.ro/...D1680%26bih%3D957

mai avertizeaza si de aceasta

http://www.ngksparkplugs.co...0111antisieze.pdf
https://www.clubopel.com/lin...D1680%26bih%3D957

http://autoforums.carjunky....g_removal_P41091/

Mai intervine si reglajul...
Eu merg in continuare pe GM.
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
zxvv

Eu am strans bujiile, nu-mi imaginez cum de am uitat sa o strang p-asta, desi sunt minutios din fire, de slabit singura nu avea cum:(
asta e. invatatura de minte, sau ghinion si atunci n-ai ce-i face
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Tot raul spre bine. Cu ocazia asta faci si distributia. Se poate intampla oricui si mai ales sa se rupa o bujie in chiulasa. Bafta la munca. Banuiesc ca si pistonul are urme pe el precum in foto. Asteptam oricum poze de la tine.


Nici Bosch ul nu e scutit de medic http://www.youtube.com/watch?v=NxfQeUVlpbg




Atentie mare la strangerea chiulasei (nus de ce unii zic chiuloasa) si curata gaoacea bine si masoara suruburile/ bolturile (e 60 lei setul de surubele pe Reinz)

Set surub chiulasa OPEL AGILA (A) (H00) 1.2 16V, REINZ 14-32132-02
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat


supapa din dreapta sus e de la evacuare, si e cea care a cazut la datorie

sambata pun si alte poze, cu capul pistonului, cele 2 ramasite din electrodul cazut din bujie, etc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi fost bun un endoscop, daca apar zgaraieturi pe cilindu cum sunt in poza 2 pusa de 2kappa iti cumperi bloc echipat cu pistoane. De hounuit uita ca iti trebuie alte pistoane si segmenti, costuri cat nu face.
Daca nu ai probleme la cilindru si scaun supapa (cele mici ies la rectificare) esti ceva mai fericit. Daca scaunul e maltratat binisor dupa cum banuiesc iti trebuie chiulasa sau supape cu tija mai scurta adica distractie.
Chiulasa daca a scapat are nevoie de cel putin 2 supape bune si 2 ghiduri noi, rectificare scaun la toate supapele obligatoriu, curatare dar fara plan.
Vezi poate faci alba-neagra cu semicuzineti axe came ca altii...
Tot acum ar fi bine se inlocuit cuzineti, macar cei de biela.
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat




Am masinuta, distributie facuta, supapa si semering supapa, garnituri chiulasa, distributie, egr curatat, clapeta acceleratie(throttle) curatat, bujiile sunt aceleasi, in afara de cea faultata evident, pe care am inlocuit-o pe moment cu una din schimbul trecut.
Am curatat tacheti in benzina, , i-am golit ajutat de menghina, culbutorii au fost si ei bagati in seama.
Spalat si suflat bloc motor, chiulasa si baie.

Impresii, merge si toarce ca o pisicuta:), cand apas acceleratia se simte in scaun, ma rog aceleasi simptome de distributie schimbata.

Multumesc 2Kappa, si Stefan Tolos pt amabilitatea cu care au dat raspuns intrebarilor mele.

PS: eram sceptic privind punerea la punct a distributiei, avand in vedere ca mecanicul meu nu avea trusa de KM-uri, dar se pare ca a rezolvat-o, a blocat cu platbanda in capete axe came, si am pus fulia arbore cotit pe semnul de pe blocul motor (cu primul piston in PMS), aici trebuie sa mentionez ca nu am schimbat pinioane axe came.

Sanatate si concedii placute si insorite:)
  • liviu_2002

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am Opel Corsa C, 1.2 benzina, AC, Z12XE si la schimbarea de distributie am intampinat 2 probleme :

1. Are cineva idee ce dimensiuni trebuie sa aiba simeringul arbore cotit ? Originalul zice 55 x 42 x 7 dar mecanicul a masurat diametrul si are 57 exterior pe cel original. A mai avut cineva problema asta cu simeringul prea mic ?
2. Mi-a dat eroare cod P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction dupa schimbarea pinioanelor si a cititorului ax came (special mi-au zis de la magazin ca trebuie sa schimb si cititorul) - a mai intalnit cineva aceasta problema ? Cineva zicea ce e din cauza distantei, merge mutat cu o saiba de 1 mm mai aprope de senzor ?
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In legatura cu a doua problema,nu e pusa la punct cum trebuie distributia si d-aia iti da eroare,nu schimba senzorul,cauta pe cineva cu trusa dedicata ca sa-ti caleze distributia
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Posibil ca distributia sa nu fie calata corespunzator insa daca s-au folosit pinioane
de tip nou (model > 2004) rezulta aceiasi eroare ( se poate si mai rau: distributie
montata prost + pinioane model nou).


Inca ceva: daca acesta este primul schimb de distributie pinioanele de la axele cu came le-ati schimbat degeaba: nu sunt uzate !
In schimb f. probabil ca cele noi sa se uzeze relativ repede (sunt obtinute prin stantare in tabla).
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@liviu_2002 Este o discutie mai inapoi cu ceva timp in care domnul Dan atentioneaza despre distanta aceea si ca se poate rezolva usor dar subiectul nu este dus pana la capat. Incercati sa il contactati pe domnul Dan.

dancuciureanu a scris:Au spart axele came la capat pentru ca idiotii au crezut ca sina de calare o tine si contra, pui ceie de 22 pe ax ca de aia ai acolo exaon.
Senzor scimbat deeaba, alti idioti de mecanici.

  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salut

Cred ca am si eu o problema cu distributia , Corsa D , 80.000 km, Z12XEP. Intai a aparut zgomotul acela de 2-3 secunde la pornire, acum vad ca face si dupa ce se incalzeste motorul .
Nu e foarte zgomotoasa inca, dar cred ca o inlocuiesc.
Cam asa face , e distributia ?

http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Distributia... si la mine face la fel, trebuie sa ii vina randu si ei.
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Faceti o filmare cu motorul pornit si opriti-l din contact cheie dar filmarea sa continue pe motor in timp ce se opreste.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@asorin2004: distributia face asa, schimb-o. Poate sa mai tina si asa dar iti faci motorul varza incet-incet, iar daca ai noroc sa se rupa lantul chiar ca te-ai scos.
Stefan Tolos spunea sa opresti motorul ca sa inregistrezi si sunetele pe care le scoate la oprire; daca nu se opreste din scurt si mai scoate câteva cloncaneli, e si mai clar. Daca n-ai urechea obisnuita cu "cloncanitul" asta, s-ar putea sa nu-l sesizezi ca te-ai obisnuit cu motorul asa; eu pot sa-ti spun sigur ca exact la fel facea si motorul meu, am schimbat distributia si nu-mi pare rau.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Adaug si eu o intrebare: un service sau un mecanic bun prin jurul Brailei (max. 100km) care sa faca o distrbutie ca la carte si cu piese originale stiti cumva?
Inca ceva: stiti daca se gasesc de cumparat si la ce pret ar fi (noi sau s-h in stare foarte buna) broastele (partea care tine efectiv usa inchisa, care e de metal cu plastic pe ea) plus agatatorile de pe caroserie de la cele 4 usi (nu stiu daca sunt identice intre ele)? Dar putina vopsea verde (Irmscher) ca in profilul meu (am spart putin prelungirea spoilerului fata - acum e dat jos - si dupa lipire ar arata urat pe masina)
Multumesc.
  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am fost azi la Opel si au zis ca e distributia , dar ca mai duce. Chestia e ca o sa am un drum de 3000 km ...
  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
oprirea motorului cu zgomotul de care se vorbea mai sus
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
asorin2004 dupa cum 'pufaie' la oprire e cu belea, sarita de la punct etc. Ori o faci ori mergi pe jos. Problema e ca daca o lasi se scurge uleiul si intindere zero, face poc de toti banii.
  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la service, s-a confirmat - distributia era (mai precis intinzatorul)
Am si schimbat-o , toata distractia a fost ~ 1300 lei si 2 zile masina in service . In banii astia au schimbat tot ce tine de distributie (mai putin pinioanele) precum si garnitura baie ulei, pompa apa, capac colbutori.

Diferenta este ca acum masina este mai silentioasa.

Cand va hotarati sa schimbati, cereti oferte la mai multi dealeri, preturile difera substantial (chiar x2)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR