- iulian1971
- *******
- 7,054 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,054
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- sozel
- **
- 207 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
sozel
- Mesaje scrise: 207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,192 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- prima mufa se afla sub airbagul de la pasager, in stanga aerotermei (poza 1si 2)
- a doua mufa este spre consola centrala si are langa ea si un cablu ca de antana (poza 3 si 4)




Poza 1 si 3 le-am facut fara sa dau jos acel burete protector.
P.S. masina este Astra H - Z17DTH - 2005
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,192 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
De schimbat pot sa zic ca m-am chinuit ceva pentru ca nu am vrut sa dau jos grila de plastic unde sunt montate (este destul de imbatranita si nu am vrut sa se sparga sau sa se rupa clemele). Dar a meritat efortul pentru ca diferenta este enorma, cand le actionez se uda aproape tot parbrizul 😊
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- ador13
- **
- 292 mesaje
- din 28 Jun 2009
- Astra 2007 Z16XER
- Constanta
ador13
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2009
- Mesaj Privat
Sincer nu prea cred, am eu climatronic.
De cate ori trec pe la Glina, nu inchide nimeni automat clapeta de recirculare; daca nu apesi manual, te parfumezi bine de tot.
De la altceva trebuie sa fie acea mufa....
- iulian1971
- *******
- 7,054 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,054
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Paulll
- ****
- 1,192 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
De montat se poate monta ulterior (numai daca ai clima) si trebuie activat cu TECH 2.
- Vikingligr Veldi
- *
- 1 mesaje
- din 17 Jan 2008
- Cluj
Vikingligr Veldi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sunt un fost posesor de autoturism Opel, de care-mi amintesc cu plãcere de fiecare datã, la ora actualã, posesor al unui Volvo V70 din 2004, motorizare D5 (diesel, common rail, 2401 cmc).
Intervenþia mea în acest subiect este atât cu scop de a vã informa asupra unei posibile compatibilitãþi cât ºi de a vã ruga sã binevoiþi sã-mi rãspundeþi unei întrebãri.
Înainte de toate, acel senzor AQS (air quality system), produs de Paragon/Behr, are ºi echivalenþe Volvo, mai exact, existã douã versiuni identice din punct de vedere al carcasei (se pot conecta la aceeaºi mufã ºi în acelaºi locaº) însã complet diferite, din punct de vedere al modului de comunicare cu CCM-ul (climate control module):
1. Volvo PN 30676344 (8674719), care comunicã pe principiul PWM (pulse width modulation);
2. Volvo PN 30676508, care comunicã prin protocol LIN (local interconnect network).
Imagini cu senzorii Volvo am pus aici: http://www.volvo-club.ro/to...eaza/#entry215898
Întrebarea pe care aº dori sã v-o adresez dumneavoastrã ar fi urmãtoarea: cum se conecteazã senzorul maºinilor dumneavoastrã, GM/Opel 9180219 / 6238246, prin PWM sau prin LIN?
Mulþumesc anticipat pentru orice intenþie de a mã ajuta!
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- adibaiacos2003
- **
- 297 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
mannyDTH
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2016
- Mesaj Privat
B3843 02 Tensiunemica senzor de calitate a aerului (defect intermitent)
si
B0026 01 Tensiune mare pe circuitul motor clapa recirculatie aer (prezent)
Intrebarile mele sunt,
1 daca inlocuiesc senzorul de calitate se remediaza eroarea sau intradevar este tensiunea mica si el nu functioneaza la parametri si trebuie cautata problema pe partea electrica....
2 ce este de facut cu tensiune mare la eroarea a doua pentru ca am vazut ca este rupta clapeta de recirculare de pe ax (defect la majoritatea astrelor h) La actionare butonului de recirculare nu se aude nimic ,am mai citi pe aici ca motorasul sa~r invarti incontinuu....al meu sa fie defect?
3 . cam cat ar costa un snzor de aer si un motoras pentru clapeta respectiva.
Multumesc anticipat.