eugen25m
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
Eu am schimbat capul hidraulic (chinezesc) cu accesoriile interne, la pompa mea, aveam pornirea grea la cald si curgea pe la garnituri motorina.
Dupa schimbarea capului pornea greu si la cald si al rece in primii100 de km parcursi in Bucuresti dupa asta "si-a dat drumul si a mers usor " pana au venit caldurile mari. Iar in prezent "am emotii" ca se va oprii in drum daca plec pe canicula asta.
Acum porneste la rece in 90% din cazuri la prima cheie cu putin fum.
In rest la 3 -4 chei foarte lungi, in care parca nu se alimenteaza, nu scoate fum iar cind porneste face un fum negru de zici ca e raba.
La cald daca temperatura in bord este de maxim 92-95 grade porneste la prima cheie iar daca e mai mare aproape descarc bateria pana o ia, daca torn apa rece pe pompa o ia mult mai usor, nu face fum. Daca fac o oprire in mers, sa zicem alimentez si dureaza mai mult de 1 min porneste foarte greu altfel da de cateva ori motorul peste cap si o ia usor.
In depasiri creste greu in ture, ma rog de ea iar ieri 40 grade afara cind o scoteam din viteza, temperatura in bord 101-102 grade scadea in ture si nu ramanea la relantii, se oprea.
Alta chestie dubioasa este ca atunci cind intra ventilatorul mare principal trage si mai greu de parca mai am o remorca dupa mine.
Turbina tocmai a fost schimbata si stiu sigur ca baga bine presiune, senzorul de presiune ulei nu functioneaza. Filtru de aer este nou, ulei este si este schimbat, motorina are, am schimbat releele din compartiment motor (mai putin cel de bujii), pompa de amorsare rezervor functioneaza, am schimbat furtunele retur erau crapate. Cand motorul este abia pornit (rece) trage mult mai bine.
Ce mai poate fi? reglaje avans, debit? Electronica? sau cap hidraulic prost.
Multumesc,
Dupa schimbarea capului pornea greu si la cald si al rece in primii100 de km parcursi in Bucuresti dupa asta "si-a dat drumul si a mers usor " pana au venit caldurile mari. Iar in prezent "am emotii" ca se va oprii in drum daca plec pe canicula asta.
Acum porneste la rece in 90% din cazuri la prima cheie cu putin fum.
In rest la 3 -4 chei foarte lungi, in care parca nu se alimenteaza, nu scoate fum iar cind porneste face un fum negru de zici ca e raba.
La cald daca temperatura in bord este de maxim 92-95 grade porneste la prima cheie iar daca e mai mare aproape descarc bateria pana o ia, daca torn apa rece pe pompa o ia mult mai usor, nu face fum. Daca fac o oprire in mers, sa zicem alimentez si dureaza mai mult de 1 min porneste foarte greu altfel da de cateva ori motorul peste cap si o ia usor.
In depasiri creste greu in ture, ma rog de ea iar ieri 40 grade afara cind o scoteam din viteza, temperatura in bord 101-102 grade scadea in ture si nu ramanea la relantii, se oprea.
Alta chestie dubioasa este ca atunci cind intra ventilatorul mare principal trage si mai greu de parca mai am o remorca dupa mine.
Turbina tocmai a fost schimbata si stiu sigur ca baga bine presiune, senzorul de presiune ulei nu functioneaza. Filtru de aer este nou, ulei este si este schimbat, motorina are, am schimbat releele din compartiment motor (mai putin cel de bujii), pompa de amorsare rezervor functioneaza, am schimbat furtunele retur erau crapate. Cand motorul este abia pornit (rece) trage mult mai bine.
Ce mai poate fi? reglaje avans, debit? Electronica? sau cap hidraulic prost.
Multumesc,
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
Eu cred ca pompa ta este reglata aiurea.Aceiasi problema am avut o si eu am schimbat pompa cu totul (pompa data jos de pe masina care pornea bine)imi pornea greu si la cald si la rece .Cred ca a durat vreo saptamana pana i am dat de cap .Eu am facut asa; am dat avansul aproape maxim si am strans piulitele apoi am reglat din capac ffff finut pana consumul instant pe mid era la 0,7l/h iar cand pornesti aerul conditionat tre sa urce in jur de 1 -1,1 reglajul din capac l am facut cu motorul pornit fara galeria de admisie pusa este f bine daca ai vreun prieten sa stea la volan sa vada pe mid si tu reglezi din capac fd fin cu lovituri de ciocan.Daca nici asa nu merge mai verifica si electromotorul daca invarte repede .daca bu invarte bine tot nu i sa iti porneasca .eu l am dat jos la m curatat bagat vaselina si invarte de rupe .intreaba ma ceva daca nu stii sper sa rezolvi problema
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
eugen25m
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
Pompa asta e cam naspeta daca nu o reglezi cam aproape de valori nu prwa merge daca faci rost de interfata poti sa vezi ce cantitati de motorina baga si ce reglaje sa ai faci poate are prwa multa motorina sau prea putina daca nu ai mid e aiurea vedeai exact si repet electomotorul trebuie sa invarta foarte repede .la a mea degeaba am reglato ca tot nu a mers pana i am curatat electromotorul eveltual schinbat carbuni apropo ce tip de electromotor ai pe ea ala mare magnetti marelli sau celalalt bosh putin mai mic
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
N3bunu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
eugen25m
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat