Lun 29 Jul, 2013 1:20 pm
Buna ziua, am o mica problema cu un Opel Astra H Break, 1.7 cmc, 110 CP din 2009, negru (spun asta pt ca e culoarea care atrage cel mai tare radiatia solara). In luna mai cand am luat-o am zis hai sa ii schimb consumabilele, filtre, ulei placute frana (curea de distributie nu trebuie schimbata are carte service si a fost schimbata destul de recent), si freon (m-a mancat in c*r scuzati expresia). Mi s-a parut de la inceput ca nu raceste ca inainte (aveam masina de vre-o 3-4 zile) dar am zis,.... "E poate mi s-a parut mie" oricum de la ~20-25 gC cat era in luna mai racea de nu trebuia sa o tin pe maxim racit, pe treapta a doua de ventilatie cam la 1 cm de racirea maxima (am aer conditionat nu climatronic temperatura se regleaza din "rotite" nu digital). Acum cum au venit caldurile am observat ca masina in treapta a 3-a la turatie ventilator, cu rotita de reglare a temperaturii la racire maxima, nu raceste sa fie frig in masina,... parca ar mai trebui umpic. Acum stiu ca e una sa racesti de la 25gC la 18gC si e alta sa racesti de la >35 cat e acum la soare la 18 gC (zic asta pt ca am incercat asa dar e departe mai jos de vre-o 27 nu raceste nu am pus termometru astazi dar zilele astea il pun) + masina e break si neagra (deci plafonul radiaza caldura mai mult in masina iar AC-ul trebuie sa faca fata la mai mult). Voua cum va raceste? Puteti cu temperatura afara >=35g C sa faceti aprox. 20 in masina? (nu ma refer sa mergeti asa doar sa faceti). Cand apropiati mana de gurile de ventilatie (sau va bate in fata sau la picioare) AC-ul e foarte rece (la fer ma refer cu >=35 g afara). Maine ma duc sa verific de etanseitate instalatia. Stiti vre-un service bun in Cluj unde schimba freonul si verifica instalatii de AC?(in afara de Schwartz (sper ca asa se scrie) la care nu ma mai duc veci)? S-ar fi putut ca unde am schimbat freonul sa fi bagat vre-un freon mai slab sau mai putin concentrat in instalatie? Va multumesc pt raspunsuri.