- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Salutare prieteni,
dupa luni bune de absenta la capitolul probleme tehnice revin cu un aspect interesant.
Astazi am schimbat cureaua de distributie, de alternator, impreuna cu cele 3 role (gates-curelele, Ina-rolele). Le venise vremea, mai ales ca de la cumarare am tot amanat momentul iar acum ma aflu in aintea unui drum la mare..
Ei bine, ce am constatat:
dupa ce s-a facut schimbarea (la un mecanic in care am incredere, a mai lucrat la masina mea ) am constata ca dupa ce motorul a ajuns la regim (vreo 15 minute de mers in oras) faptul ca la relanti, din cand in cand, masina se cam scutura, cand mai tare, cand mai slab, fara o anume regurlaritate (putin aduce cu problemele care le-am mai avute, acelea de clapeta de acceleratie murdara). inainte de schimbare masina mergea chiar foarte "curat " la relanti..
motorul trage bine, nu am sesizat intreruperi&staff.
va intreb...e normal sa sa intample asa, sa mai astept 1-2 zile sa se "aseze cureaua" sau sa ma intorc rapid la mecanic ca e "bai mare"?
multmesc anticipat de raspunsuri!
Ultima modificare făcută de alxgudea la Mie 20 Jun, 2007 2:56 pm, modificat de 2 ori în total
dupa luni bune de absenta la capitolul probleme tehnice revin cu un aspect interesant.
Astazi am schimbat cureaua de distributie, de alternator, impreuna cu cele 3 role (gates-curelele, Ina-rolele). Le venise vremea, mai ales ca de la cumarare am tot amanat momentul iar acum ma aflu in aintea unui drum la mare..
Ei bine, ce am constatat:
dupa ce s-a facut schimbarea (la un mecanic in care am incredere, a mai lucrat la masina mea ) am constata ca dupa ce motorul a ajuns la regim (vreo 15 minute de mers in oras) faptul ca la relanti, din cand in cand, masina se cam scutura, cand mai tare, cand mai slab, fara o anume regurlaritate (putin aduce cu problemele care le-am mai avute, acelea de clapeta de acceleratie murdara). inainte de schimbare masina mergea chiar foarte "curat " la relanti..
motorul trage bine, nu am sesizat intreruperi&staff.
va intreb...e normal sa sa intample asa, sa mai astept 1-2 zile sa se "aseze cureaua" sau sa ma intorc rapid la mecanic ca e "bai mare"?
multmesc anticipat de raspunsuri!
Ultima modificare făcută de alxgudea la Mie 20 Jun, 2007 2:56 pm, modificat de 2 ori în total
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
la mine bujiile sunt schimbate de cateva luni si nu am avut asemenea manifestari...tu le-ai descris foarte plastic si intr-adevar asa face si la mine...
mecanicul il stii, e tot ala ..mie mi-a creeat o stare de incredere dupa vechile mele probleme....
totusi cred ca azi am sa il abordez mai ales ca astazi mi s-a parut dupa ce am ajuns la servici ca "catelul e tare ud"
mecanicul il stii, e tot ala ..mie mi-a creeat o stare de incredere dupa vechile mele probleme....
totusi cred ca azi am sa il abordez mai ales ca astazi mi s-a parut dupa ce am ajuns la servici ca "catelul e tare ud"
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
..am fost la mecanic..dupa descrierea manifestarilor omul imi spune ca nu e de la distributie de nici un fel..pune testerul, face toata giumbuslucurile posibile (nici o eroare, normal), face toate testele dinamice posibile, de la injectoare, la bobina de inductie, deodata si pe rand, la clapeta de aceeleratie, la valva de purjare&staff
nimic....relantiul variaza de pe la 760 la 860-870 ture si merge , asa cum spune omul meu "relanti in galop".
a ramas ca maine sa ii las masina si sa o ia la purecat (azi nu avea timp ).
eu, ca necunoscatorul l-am intrebat daca nu cumva se poate sa fie un dinte sarit la dsitributie iar omul mi-a spus ca nu exista sa fie asa ceva ca nu ar porni masina deloc...e asa sau.....?
chestia nasoala e ca incepe sa ma arda putin caci saptamana viitoare vreau sa plec la mare...si eu imi pregateam masina, nu avusesem nici o manifestare de genul asta si nu prea as vrea sa ma duc cu trenul..
astept si parerile voastre..multam anticipat!
nimic....relantiul variaza de pe la 760 la 860-870 ture si merge , asa cum spune omul meu "relanti in galop".
a ramas ca maine sa ii las masina si sa o ia la purecat (azi nu avea timp ).
eu, ca necunoscatorul l-am intrebat daca nu cumva se poate sa fie un dinte sarit la dsitributie iar omul mi-a spus ca nu exista sa fie asa ceva ca nu ar porni masina deloc...e asa sau.....?
chestia nasoala e ca incepe sa ma arda putin caci saptamana viitoare vreau sa plec la mare...si eu imi pregateam masina, nu avusesem nici o manifestare de genul asta si nu prea as vrea sa ma duc cu trenul..
astept si parerile voastre..multam anticipat!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alxgudea
- OP
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
multumesc Dan si jE@,
astazi am lasat omului masina si am luat-o perfect functionala dupamasa...
sa va explic..
am vazut ca omului nu i-a fost jena si a cerut ajutorul unui alt mester mare-mare, care din intamplate il cunosc (expert cica elecronica, ecu, softari, etc) si au gasit buba
ce era...omul mi-a spus ca se pare ca la modelul asta (desi mi-au spus ca e prima data in viata lor ca vad asa ceva) axul de la admisie (sa nu ma injurati ca eu chiar habar nu am ce e asta!) pare a avea reperul marcat prost, cica din fabrica, adica reperul e pus la o diferenta de 1 dinte fata de ce ar trebui sa fie, iar toata simptomatologia mea era datorita acestei diferente
chiar daca mai multi mesteri (si astazi am sunat chiar altii 2 si am povestit prin telefon, intreband de problema "distributiei satite cu 1 dinte") mi-au spus ca nu se poate si ca masina nu ar mai porni deloc asa, un singur om (si ala un prieten pasionat de masini) mi-a spus ca nu e asa, ca si el s-a confruntat cu o asemenea problema si era vorba tot de un dinte, masina lui mergand de altfel foarte bine cu exceptia relantiului.
asadar cred ca e bine de bagat la cap si tinut minte treaba asta...o fi o problema a z14xe sau nu, o fi defect de fabrica sau nu, o fi fost greseala lui (har domnului indreptata) cei care citesc asta sa aiba in vedere si o asemenea problema dupa schimbarea distributiei
astazi am lasat omului masina si am luat-o perfect functionala dupamasa...
sa va explic..
am vazut ca omului nu i-a fost jena si a cerut ajutorul unui alt mester mare-mare, care din intamplate il cunosc (expert cica elecronica, ecu, softari, etc) si au gasit buba
ce era...omul mi-a spus ca se pare ca la modelul asta (desi mi-au spus ca e prima data in viata lor ca vad asa ceva) axul de la admisie (sa nu ma injurati ca eu chiar habar nu am ce e asta!) pare a avea reperul marcat prost, cica din fabrica, adica reperul e pus la o diferenta de 1 dinte fata de ce ar trebui sa fie, iar toata simptomatologia mea era datorita acestei diferente
chiar daca mai multi mesteri (si astazi am sunat chiar altii 2 si am povestit prin telefon, intreband de problema "distributiei satite cu 1 dinte") mi-au spus ca nu se poate si ca masina nu ar mai porni deloc asa, un singur om (si ala un prieten pasionat de masini) mi-a spus ca nu e asa, ca si el s-a confruntat cu o asemenea problema si era vorba tot de un dinte, masina lui mergand de altfel foarte bine cu exceptia relantiului.
asadar cred ca e bine de bagat la cap si tinut minte treaba asta...o fi o problema a z14xe sau nu, o fi defect de fabrica sau nu, o fi fost greseala lui (har domnului indreptata) cei care citesc asta sa aiba in vedere si o asemenea problema dupa schimbarea distributiei
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat