- PaulStefan
- OP
- 20 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Frontera 1999 X22DTH
- Hunedoara
PaulStefan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1999 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- niladam2002
- **
- 198 mesaje
- din 09 Jul 2008
- Astra 1997 X18XE
- Galati
niladam2002
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2008
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=459259
Probabil merge inaltata si a ta folosind aceeasi metoda!
Numai bine!
Probabil merge inaltata si a ta folosind aceeasi metoda!
Numai bine!
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- PaulStefan
- OP
- 20 mesaje
- din 09 Sep 2010
- Frontera 1999 X22DTH
- Hunedoara
PaulStefan
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 1999 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2010
- Mesaj Privat
stelea a scris:Se poate inalta un pic din barele de torsiune (se strang suruburile), dar masina devine mai rigida si putin mai instabila. Ideea e ca masina (caroseria) sa fie paralela cu asfaltul.
La mine pe fata bara de torsiune se prinde in capete cu bieletele antiruliu. Ce suruburi sa strang? Ms de rasp.
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
bara de torsiune are caneluri la ambele capete care este cuplata in niste bucsi binenteles cu caneluri interioare care la rindul lor sint fixate cum zice stelea in bascula innferioara la roata..... si in partea din spate cu o brida si un surub de traversa Ca sa sa inalti un pic de fata tre sa muti un dinte sau doi canelurile de la bucsa fata de bara de torsiune Nu prea ai ce suruburi sa stringi tre sa desfaci surubu de la brida
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Serocska
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Covasna
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
stie cineva, daca se poate regla unghiul de cadere la Frontera B ? Am masina din 99 si se vede o uzura pe partea exterioara la ambele roti din fata. Am fost la service si totul era OK dupa Computer, service modern. Dupa aia m-am dus si la un alt service ca sa ma conving, daca era intre valori bune, si m-a surprins ca si acolo era OK. Totusi maninca partea exterioara si parca se vede si cu ochiul ca nu sta drept. Am inaltat cu aprox 2 cm de la arc, oare ar fi cauzat de ala?
Inainte de ridicare nu stiu daca avea problema pentru ca cum am cumparat, am si inaltat - batea la denivelari mai marisori.
Mersi.
stie cineva, daca se poate regla unghiul de cadere la Frontera B ? Am masina din 99 si se vede o uzura pe partea exterioara la ambele roti din fata. Am fost la service si totul era OK dupa Computer, service modern. Dupa aia m-am dus si la un alt service ca sa ma conving, daca era intre valori bune, si m-a surprins ca si acolo era OK. Totusi maninca partea exterioara si parca se vede si cu ochiul ca nu sta drept. Am inaltat cu aprox 2 cm de la arc, oare ar fi cauzat de ala?
Inainte de ridicare nu stiu daca avea problema pentru ca cum am cumparat, am si inaltat - batea la denivelari mai marisori.
Mersi.
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
Serocska
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Covasna
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
Serocska
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Covasna
- Masina: Frontera 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
baba007- Suspendat
- 105 mesaje
- din 17 Dec 2007
- Frontera 2002 2.2 DTI
- Timis
baba007- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
unghiul de cadere se regleaza din "calareti". o sa caut o poza cu ei unde sunt si o sa o postez. ideea este urmatoarea:
la "service"-urile astea unde mergem sa ne facem geometria trebuie MARE ATENTIE sa fie selectat MODELUL corect de masina. Spre deosebile la B-ul meu (116CP) sunt alte valori si specificatii fatza de B-ul lui CIP (120CP) , desi la prima vedere ai spune ca ar trebui sa fie la fel, ... in programul de geometrie roti nu sunt ... asa ca MARE ATENTIE la ce va selecteaza mesterul din program inainte sa se apuce de treaba.
Pe de alta parte in Timisoara am schimbat vreo 3 locuri cu masinile pana am dat de un om care chiar stia ce sa faca si cum sa foloseasca asa cum trebuie scula aia de reglat geometria. Daca are un PC, un program, senzorii si elevatorul pentru geometrie asta nu inseamna neaparat ca stie si sa regleze asa cum trebuie unghiurile ...
Inaltrarea de fata la B se face cum a spus stelea, am facut si eu la mine si sunt foarte multumit de rezultate. Am castigat stabilitate si suspensie pe partea fata, "ridicand" din acele suruburi masina cam 5-7 cm.
la "service"-urile astea unde mergem sa ne facem geometria trebuie MARE ATENTIE sa fie selectat MODELUL corect de masina. Spre deosebile la B-ul meu (116CP) sunt alte valori si specificatii fatza de B-ul lui CIP (120CP) , desi la prima vedere ai spune ca ar trebui sa fie la fel, ... in programul de geometrie roti nu sunt ... asa ca MARE ATENTIE la ce va selecteaza mesterul din program inainte sa se apuce de treaba.
Pe de alta parte in Timisoara am schimbat vreo 3 locuri cu masinile pana am dat de un om care chiar stia ce sa faca si cum sa foloseasca asa cum trebuie scula aia de reglat geometria. Daca are un PC, un program, senzorii si elevatorul pentru geometrie asta nu inseamna neaparat ca stie si sa regleze asa cum trebuie unghiurile ...
Inaltrarea de fata la B se face cum a spus stelea, am facut si eu la mine si sunt foarte multumit de rezultate. Am castigat stabilitate si suspensie pe partea fata, "ridicand" din acele suruburi masina cam 5-7 cm.
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Desi subiectul este cam vechi, la Frontera B Sport 2.2 16v din 2000 am inlocuit tot ce se putea pe fata si tot se aud si se simt trosnituri cand cand deplasez pe teren accidentat. Sa fie de la barele de torsiune, parca se simte si in podea pe denivelarile mai mari. Va rog sa-mi raspundeti daca a patit cineva la fel.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat