Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
costicimpy a scris:@ionexu- cu ce motorina alimentezi?
nu te-ai mai gandit sa bricolezi la filtrul original si anume sa fixezi mai temeinic cele doua tevi cu ceva de la BISON-EPOXI METAL? Eu la asa ceva m-am gandit dar nu prea stiu cam ce diametre de tava ar putea intre si cat de adanc, sau sa le pot infige la cald si apoi cu epoxi-metal doar pt o fixare/etansare mai sigura. Ma gandesc la ceva teava de cupru. Asa mi s ar parea mai elegant si usor de intretinut....
Este mai mult o intrebare catre tine ca ai tot rasucit la acea caracasa de filtru mai ales ca acum o ai data jos. Eu asa m-am gandit sa fac cand se va accentua sunetul.
Zi mi dupa parerea si experianta ta de ce nu este buna ideea mea, ca ma gandesc ca te ai gandit si la asta...


Carcasa filtrului original e facuta dintr-un plastic termorezistent, gen ebonita, destul de casanta (nu poti infige nimic la cald in ea). Eu am folosit bucatele de teava de cupru ramase de la instalarea unui aer conditionat de casa, cu diametrul de aprox 9mm. Stiu ca au intrat un pic mai ferm decat conductele originale. Am incercat sa le lipesc mai intai cu silicon si apoi cu poxipol.. ambele solutii au cedat diin cauza vibratiilor si a temperaturii mari de sub capota. Apoi m-am enervat si am pus filtru capsulat. Daca vrei, mai poti experimenta si tu pe timpul tau.. mie mi-a cam trecut Razz .
Skip ads

  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 315
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
multumesc mult de raspunsuri, momentan nu ma pot scarpina ca inca nu ma mananca decat f putin si nu tot timpul. Laughing
acum ceva scaitor la functionarea AC-ului, este un sunet metalic ca si cum as avea ceva bile sparte la un rulment (banuiesc ca pe la compesor) face mai accentuat la pornirea AC-ului iar odata cu incalzirea motorului din ce in ce mai rar.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut @Ionexu,
As dori sa stiu daca a mai aparut minunatul zgomot fantoma sau daca odata cu schimbarea filtrului de Logan au disparut toate problemele?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
"Toate problemele" nu au disparut Smile, dar zgomotul fantoma nu s-a mai auzit. Vad ca nu se mai incumeta nimeni sa-si modifice masinile in bine.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Trebuie sa fac si eu schimbul de filtre si de ulei cate de curand si inca nu stiu daca sa fac aceasta schimbare. Am cautat oringuri pentru capacul de la filtrul de motorina si o sa vreau sa le schimb. le-am verificat pe cele care sunt acum montate pe capac si cam toate sunt aproape rupte si invechite. Daca nu o sa scap ci ajutorul lor de minunatul sunet o sa aplic si metoda cu filtrul de Logan. Oringurile le-am verificat cam acum o luna si atunci am avut posibilitatea sa am un oring asemanator si am decis sa il schimb atunci. Surpriza a fost ca nu mai apare asa des sunetul. Imediat ce le schimb revin cu vesti noi.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@madaj: de unde ai cumparat oringurile? M-ar interesa si pe mine, ar fi o solutie mult mai ieftina decat inlocuirea cu totul a carcasei filtrului. Multumesc.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Oringurile le-am luat din targ de la Vitan. O sa gasesti 2 culori: negre si verzi. Cele negre sunt aproape identide cu cele montate pe capac, dar cei de acolo vor 3 lei/bucata si cele verzi au diametrul la interior putin mai mic decat cele originale si costa 1 leu/buc. Eu am optat pentru cele verzi in ideea in care se vor fixa mai bine pe cele 2 tevi de motorina, plus ca si materialul pare mai flexibil decat la cele negre. Ca si numar cred ca ai nevoie de minim 4 oringuri pentru operatiune. Revin cu pareri dupa ce fac schimbul.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns. Asteptam cu nerabdare impresiile, sa speram ca vor rezolva problema.
  • raihard22

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2009 a 1,7dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
oringurile trebuie sa fie speciale pt a rezista la contactul cu motorina! nu le poti alege doar dupa dimensiune .
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Eu o sa incerc cu cele deja cumparate din Vitan. Am intrebat si la magazinele de piese auto si sunt aceleasi oringuri. Nu am gasit nici unul care sa aibe ceva special pentru contactul cu motorina. Oricum le voi pastra si pe cele vechi si in caz ca nu or sa tina cele noi le voi schimba. Daca stii cumva sau daca alte persoane stiu un magazin de piese unde pot gasi oringurile originale pentru filtru va rog sa ma anuntati si pe mine. In cazul in care nu voi fi multumit de rezultat o sa aplic metoda ionexu.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am inlocuit oringurile, dar din pacate sunetul este tot acolo. Nu se mai aude atat de tare, dar nu am scapat de el. Sad Singura metoda ramasa este cea prezentata de @Ionexu, dar pentru moment nu cunosc nici un mecanic care sa vrea sa imi realizeze aceasta lucrare si eu nu ma bag sa modific nimic de frica sa nu stric ceva. Cand o sa am timp o sa merg la service la maiandrei si poate acolo voi face modificare. Pana atunci mai scap cate o injuratura cand apare minunatul sunet.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca nu ai reusit sa rezolvi. La mine sunetul a disparut aproape complet dupa ce am facut schimbul de filtre, probabil conductele stau mai bine infipte in capacul filtrului. Nu am scapat definitiv, dar se aude mult mai incet si mai rar, e mai mult ca un zgomot de fond, un usor suierat in mers spre deosebire de scartaitul acela strident de la inceput.

Intrebare: in afara de Z17DTJ si Z17DTR, la celelalte motoare 1.7 cdti sunt diferite filtrele de combustibil/oringurile/conductele? Sau de ce problema apare doar la masinile cu seria acesta de motor?

Multumesc.
  • madaj

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Ma bucur ca ai reusit sa scapi partial de sunet. Pentru mine e inca un mister faptul ca de ce anul trecut dupa ce am cumparat masina si am mers cu ea 3.000 km inainte sa ii fac schimbul la reprezentanta Opel Erebus din Bucuresti masina nu a scos nici o secunda acest sunet, iar apoi dupa schimbul de filtre a inceput sa isi faca de cap. O sa pun in aplicare si metoda Ionexu si sper ca atunci sa scap de probleme.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil cand ti-au inlocuit cartusul filtrant, in momentul in care au scos capacul carcasei filtrului (fortandu-l putin intrucat conductele sunt foarte rigide) s-a creat putin spatiu la imbinari si nemaifiind etanse patrunde aer pe langa o-ringuri.
Ar fi trebuit sa dispara dupa ce le-ai inlocuit. Poate niste o-ringuri originale GM ar fi mai eficiente?
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! Motorizarile A/Z17DTx au sistem de injectie Denso. Parerea mea este ca partea de presiune joasa din pompa de inalte tip Denso are un debit mult mai mare fata de celelalte pompe/motorizari. Spus mai rudimentar, pompa "suge" mai puternic motorina din rezervor, cu niste aer de la niste imbinari slabite, iar ceea ce nu-i trebuie motorului se duce evident pe retur. Ansamblul filtru-conducte a ramas acelasi de la motorizarile precedente, iar "nenea" Opel nu s-a obosit sa remedieze defectul de fabricatie aparut la motorizarile noastre.
Eu am rezolvat problema cu filtrul de Logan, iar parerea mea este ca o sa ajungeti tot la metoda "ionexu" Razz .
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare pt posesorii de masini cu codul de motor Z17DTJ oarecum legata de subiectul topicului: masina a venit dotata cu pasla fonoabsorbanta pe capota?

Eu am cumparat-o fara asa ceva si mi-a spus un prieten ca toate masinile diesel ar trebui sa aiba. M-am mai interesat si cineva mi-a spus ca pe Astra H fabricate in ultimii ani inainte de scoaterea din productie nu s-a mai pus acel material pe capota.

Multumesc.


Ultima modificare făcută de Floydian la Lun 09 Sep, 2013 4:21 pm
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu se mai pune acel material. A mea este din 2010 si nu are acel material!
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 315
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
a mea are si este din 08.2008 fabricata in Germania pentru Olanda.
Calitatea materialelor si dotarilor difera in functie de pietele de desfacere.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
A mea este fabricata in Germania pentru Spania, 2010. Se pare ca din 2009-2010 nu s-au mai pus acele materiale.
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o astra h cod motor Z17dtr din 2009 fabricat , aceleasi simptome cum sunt prezentate in videoclipul de mai sus.
Intrebarea mea este daca nu se potriveste un suport de filtru second hand de la astra diesel model din 1992, avea conductele mult mai sanatoase, acela avea si mufa pentru preincalzirea motorinei. Poate a testat cineva acest lucru. Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR