Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Masina in cauza e o astra H Z16XER.
De vreo 2 ani am urmatoatea problema cu masina. Uneori nu porneste. Se intampla foarte rar, la cateva luni. O opresc si cand vreau sa pornesc nu se intampla nimic. Nu tacane, nu se sting luminile din bord ca atunci cand e bateria dusa, nu apare sunt erori, pur si simplu nu e actionat electromotorul. De cateva ori am pornit-o impinsa. A luat-o imediat, alteori am incercat de mai multe ori si in cele din urma a pornit.

Am suspectat relul de pornire, e un releu galben de 70A in cutia cu sigurante din fata. Prin ianuarie mi-a facut figura, am scos releul, i-am dat o surubelnita in cap, l-am pus la loc si a pornit. Asa ca mi-am cumparat releu nou, fiind sigur ca am rezolvat buba. Ieri aceeasi problema. Releul nou original l-am montat acum 3 saptamani. Sigur nu e din releu pentru ca ieri l-am inlocuit cu altul de proba si tot n-a pornit. A pornit in cele din urma dupa vreo 5 minute de incercari.

E posibil sa fie de la CIM? Nu apare masina cu cheita, nu sunt erori, mi s-a intamplat anul trecut sa nu-mi functioneze claxonul, am fost la reprezentanta si mi-au pus celebra clema si de atunci n-am mai avut probleme cu el.

Cred ca e totusi un contact imperfect, o sa desfac pe acolo sa verific. Mereu mi-a facut figura cu motorul cald, oprit de curand, niciodata dimineata.

S-a mai lovit cineva de problema asta?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Carbuni electromotor.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai nu tacane electromotorul. Nu ajunge curent la starter.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Fa update la CIM, nu iti recunoaste cheia de aia nu porneste.

CristianTM.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
N-ar trebui sa licare masina cu cheita in bord si sa apara erori daca e de la CIM? Din ce am citit asa se manifesta cand nu recunoaste cheia.
Update insemnand ce? Update de soft sau sa inlocuiesc CIM-ul?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Licare si genereaza P1614.
Poti incerca update de soft.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Bun, mi-a facut din nou aceeasi figura, dar la poarta. A tinut tata contactul pe pozitia pornire, releul functioneaza. Am lovit cu un fier in electromotor si a luat-o. Deci de la starter e buba.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Carbuni electromotor.

Ti-am spus de luna trecuta dar nu mai crezut. Nu!
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu credeam ca se pot uza asa de repede carbunii. Masina are 77000km si n-a fost folosita in regim taxi sa fie pornita de multe ori pe zi, iar motorul asta intotdeauna porneste instantaneu, sub o secunda e folosit electromotorul la fiecare pornire. A inceput sa faca figura pe la 60 000. O sa-l desfac sa vad care-i buba, carbunii sau solenoidul, sau poate doar ramane uneori intepenit ceva.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Masinile mai noi sunt concepute sa tina cat sunt in garantie sau max. 5-6 ani.
Dupa... incepi sa investesti in piese (cum ar zice Puia: baga bani, baga bani). Laughing
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu exageram. Nu-i o problema des intalnita si nici n-am bagat bani in ea pana acum in reparatii. Urmeaza acum amortizoare (uzate mai tare de arcurile eibach) placute si discuri de frana (uzate de stilul meu), distributie, cauciucuri de vara si cam atat, dar astea sunt consumabile. Pana acum am schimbat doar fitre, ulei, placute, stergatoare, bujii si bateria.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am desfacut electromotroul. Aparent nimic in neregula, nimic uzat, doar ceva mizerie. L-am curatat bine, uns, degresat zona cu carbunii si l-am montat la loc. De o luna vad ca n-a mai facut figura.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Am mai vazut asa ceva la cineva care avea contact prost la bornele bateriei. Dar banuiesc ca ai masurat caderea de tensiune intr-una din fazele astea.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am masurat, mai putin firul de + care merge la electromotor. Trebuie masurat cand e functioneaza electromotorul in sarcina sa vezi caderea de tensiune, iar motorul porneste prea repede, nici nu apuci sa vezi.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Daca ii masori rezistenta ce are? Si o compari cu a unui alt cablu cu grosime similara. La astra H mai era o problema cu contact imperfect intre cablu si papucul aferent, cu pierdere de tensiune. rezistenta o masori intre borna acumulatorului si cea de la electromotor, sa depistezi eventualele contacte imperfecte inclusiv din conexiuni.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu merge sa masori rezistenta. E foarte mica oricum. Diferenta la contact imperfect o vezi cand ai cateva zeci de amperi prin cablu masurand caderea de tensiune. Am avut problema asta cu cablul de masa de la motor la baterie. Nu era bun contactul unde era sertizat in capatul dinspre baterie. In 10-15 minute de la pornirea motorului frigea acolo si aveam o cadere de tensiune de peste 1V, aveam sub 13V tensiune pe baterie. La rece era OK.
Am dat o gaura in zona in care era sertizarea, am umplut cu fludor si lipit si s-a rezolvat. Am mai adaugat inca un cablu de masa intre cutia de viteze di caroserie.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Dupa cate am vazut, op-com afiseaza si caderea de tensiune la pornire. Daca cade sub 10, poate sa fie o problema de pierdere curent.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nu-i asa simplu. Op-com citeste tensiunea pe baterie, prin cablul care merge la alimentarea accesoriilor, inclusiv caderea de tensiune pe cablurile alea. Nu are cum sa citeasca tensiunea care ajunge la borna + a electromotorului. In plus, la mine nu invartea incet, sau cupla si nu invartea. Pur si simplu nu se intampla nimic cand incercam sa pornesc, niciun zgomot de la electromotor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR