Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislație, asigurări și taxe
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
habar nu am despre asta insa kosfunny sigur stie raspunsul
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...exista un normativ (catalog) care ia in considerare costuri, manopera, timp de lucru pentru marea majoritate a pieselor din considerentul de a nu se umfla preturile. Dezavantajul acestei optiuni ( de a-ti repara masina unde vrei tu pe banii tai ca apoi sa primesti despagubirea) este faptul ca pot aparea surprize ca firma asiguratoare , conform catalogului dupa care lucreaza, sa-ti acorde o valoare mai mica la unele piese sau manopera/ora de lucru.
Se poate intampla de ex ca tu sa cumperi bara cu 5 milioane ( ex din burta) din cel mai scump magazin si manopera sa fie , nu stiu , 2 ore de lucru pt inlocuire , sa zicem 1 milion ...si cind sa fi despagubit sa constati ca firma nu aloca mai mult de 4 milioane pt o bara ca si a ta si nici mai mult de 800 mii pt inlocuire.
In alta ordine de idei vezi la ce service te duci ....trebuie sa fie in regula cu activitatea , cu actele , casa de marcat pentru bon , autorizatie, deviz de reparatii, stampile , semnaturi etc. .....expune problema de la bun inceput ca sa nu ai surprize. La fel , si tu trebuie sa ceri chitanta pentru fiecare saiba ce o cumperi ca sa justifici cheltuiala.
Probabil cite ceva s-a mai schimbat in ultima vreme, nu sint chiar la zi cu toate reglemantarile dar nu cred ca foarte mult.
Eu cel putin am ramas dezamagit de optiunea asta .... am avut in urma cu citiva ani 3 astfel de dosare ....in doua dintre ele am fost despagubit cam cu 80% din suma ce am cheltuit-o eu ( si chiar n-am umblat cu nici un fel de smecherie la preturi) ....iar pt al 3-lea dosar n-am fost nici pana azi despagubit ( mai verificam , mai veniti pe la noi , inspectorul in cauza a fost prins cu mita , se reanalizeaza toate dosarele , bla, bla ) Am si renuntat la bani trecand faza la pierderi.
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ai 3 variante la problema ta:
1. Repari masina acolo unde te trimit ei, astfel termenul este mai scurt si nu iti ramane decat sa speri ca treaba va fi de calitate
2. Repari in regie proprie, adica iei banii pe care ti-i da asiguratorul si te descurci cum ii cheltuiesti, bani rezultati in urma unor simulari in Audatex ( programul de lucru al asiguratorilor si serviceurilor)
3. Te duci la reprezentanta Opel, repari masina in urma unui deviz bine intocmit, si pe urma cu devizul si si factura te duci la asigurator sa iti recuperezi banii. Dumnezeu stie cat va dura.
In toate situatiile, asiguratorul va incerca sa deconteze cat mai putin, sa traga de timp, sa caute nod in papura si sa incerce sa te scoata si pe tine vinovat, daca are o minima sansa. Eu sper sa nu, dar am lucrat f mult timp in auto si cu asiguratori, si stiu ce le poate pielea.
Daca reparatia se va face cu piese originale, sa zici saru'mana, dar din cate stiu, pt. toate masinile iesite din garantie si acolo unde exista posibilitate se folosesc piese AM. pt reducerea costurilor, iar ce se poate repara se repara, nu se inlocuieste.
Multa bafta iti urez, si sper sa iti repari masinuta exact cum iti doresti.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Depinde si cat esti de pretentios .....la o masina reparata in service-urile cu care lucra asiguratorul m-am dus intr-o dupa amiza sa vad cum merg lucrarile si cind voi avea din nou masina ....fix cand 2 baietzi incercau sa monteze o bara fata SH - nu noua originala , nici macar facuta pe vapor . Inainte sa ma isterizez , a venit un nene care mi-a explicat ca bara e absolut in stare buna si ca oricum vine vopsita in culoarea caroseriei .... Am verificat si eu , intr-adevar bara era chiar ok doar ca avea niste zgarieturi fine care mi s-a explicat ca vor iesi la datul cu primer si vopsele. Cel putin pe mine nu m-a deranjat. ....pentru un altul poate fi o tragedie.
Indiferent de varianta ce o alegi mergi cit poti de des la masina fara ai stresa insa pe cei ce lucreaza la ea. E util.
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Va salut, maine sunt programat la inspectie cu masina. Din cate am inteles eu de la asigurator (UNIQA) imi pot alege eu ce fel de tip de reparatie doresc. in regie proprie, service partener cu ei sau oricare alt service. Eu maine voi incerca sa aflu cat mai multe detalii despre procedura, sa vad care este data limita pana la care ei trebuie sa imi faca masina si tot felul de detalii de genul asta. Inca nu m-am hotarat ce fel de reparatie de adopt. Avand in vedere ca pot alege orice service pe care il vreau, ma gandesc sa ma duc la reprezentanta Opel. Acolo pot sa le spun sa imi puna gara originala?(macar si SH). Cert este ca vreau sa fie scris pe constatare ce a mentionat un coleg mai sus in post: daca la service apar probleme ascunse vedederii, sa se repare in baza asigurarii). Acum sper sa iasa bine.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai normal ca apar probleme ascunse vederii ..... doar cind incepe sa se desfaca se vede de fapt ce e afectat. Detalii poate ca vei obtine insa nu pune baza ca se vor si respecta intocmai. In special data finalizarii lucrarii sau livrarii banilor.
Mult succes.
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am fost azi la constatare la service Radacini, de pe iuliu maniu. m-au sfatuit sa merg la ei la service sa imi repar masina, pentru ca este si reprezentanta Opel. Ce ma sfatuiti? Sa merg la ei la service? Aici este lista cu service-uri partenere, daca stiti alt service mai bun, va rog sa imi spuneti. Va multumesc mult.
http://www.uniqa.ro/reposit...13_hcm0035422.pdf
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
eu tot raman pe ideea sa faci in regie proprie macar sti ce pui ca sa iti puna piese originale tre sa stai langa ei pe tot parcursu reparatiei si nu cred ca ai timp sa faci chestia asta ei zic ca pun originale si de fapt iti pun turcesti ...
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Pai stai un pic, piesele respective nu au si ele o factura? Plus ca le spun ca inainte sa le monteze sa ma sune, ca eu sa vin acolo sa le verific. Mai am acum cum sa le cer sa imi fac eu in revizie proprie? Beleaua la posibilitatea asta este ca daca mai este si altceva stricat pe care eu nu`l vad?
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
nu trebuie sa iti faci griji pt defectele care nu se vad cu siguranta vor fi constatate insa problema e ca tu le zici original ei fac cum vor ... ba repara ba pun piese ieftine.. de ce? pt ca fac niste devize scumpe sa le pice lor niste bani si pe original cum calculeaza ei piesele iese si mai scump si vor zice ca nu este in bugetul alocat vezi doamne pt respectivul rca... vb din experienta fosta mea prietena a lovit un seat inbiza din 2002 acum ceva ani ea a fost de vina dar avea casco .. cand am mers cu ea am insistat sa vedem piesele si etc si pe cand ne-am gandit noi sa trecem pe acolo masina era deja 70% ansamblata iti dai seama ca nu i-am mai pus pe aia sa le dea jos cand am vzut ce piese or pus si ca sa iti faci o idee ce manevra fac ei ea avut asa ca si defecte in urma accidentului: bara fata+grile+proiectoare, capota si 1 aripa 1 sa reparat, radiator apa radiator intercooler radiator clima si toate aferebte lor adica senzori cablaje mufe ventilatoare etc un brat parca pe dreapta cu pivoti si bucsi si faruri cand am vazut devizul am picat jos pt toate acele piese si manopera o facut 138 de milioane Smile))) deviz sau ma rog 13800 de lei noi ca luam alta masina de banii aia + ca am cerut tot original sau cel putin asa parea acte si pe toate piesele care s-or cumparat au fost toate aftermarket dintre cele mai ieftine pe hartie scria una pe masina era alta la insistentele mele am mers si am cerut o explicatie scandal etc.... fosta mea prietena pe atunci era fericita doar ca i face masina puteam sa i explic yo ce vreau ca ea vroia sa vada masina facuta si am facut degeaba scandal si toate alea ca ea a last-o asa ... in ziua de azi masina are rugina pe toata partea din fata capota aripa rugina bara toata sarita vopseaua sau ma rog in mare parte + ca nici nu sta bine pe masina si buza de jos sta cum vrea ea atarna i dai un picor mai sta pana la prima groapa si tot asa .. nu zic ca nu se poate sa o faci doar pe original dar nu cred ca iti va iesi asa usor ca vrei tu va trebui sa stai pe ei ca politistu sau cel putin sa mergi zilnic sa vezi ce fac cu masina eu asa as face .... sau regie proprie si esti sigur ca face nimeni lucru de mantuiala pe masina ta DIN START !
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Azi am fost la service Radacini. Acolo am dat peste un baiat de treaba, care mi-a facut o reconstatare, de aceasta data in service, cu bara fata data jos. Concluziile: bara ramforsata schimbata, ventilator schimbat, bara fata, care este doar ciupita incearca sa o schimbe, nu stie daca va reusi. Daca nu va reusi o vor repara. Avand in vedere ca este reprezentanta Opel, au zis ca lucreaza DOAR cu piese GM. Deci voi avea pe masina piese GM. Cand vin piesele, ma cheama cu masina acolo sa le vad si sa mi le monteze. Le-am cerut sa imi verifice instalatia AC, avand in vedere ca bara ramforsata presa in radiator. Au dat ventilatorul jos, iar radiatorul este un pic indoit. Au conectat robotul la instalatia de AC, au refacut o umplere, au verificat cu lampa, nu scapa nimic. Mi-a spus sa revin marti la inca o verificare a instalatiei. Pana atunci sa folosesc AC`ul cat mai mult. Pare ca totul este in regula, ca si proces. Ce credeti?
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
suna bine din ce zici...si eu is de parere ca mai bine repara bara fata daca nu e foarte afectata
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Va salut, azi am fost la service din nou cu masina pentru a retesta instalatia de aer conditionat. Dupa ce au reincarcat instalatia acum cateva zile, a bagat aer rece asa cum trebuie, imi ingheta mana (fara sa fie pe recirculare). Dupa cateva zile, a inceput din nou sa bage moale (iti ingheta mana doar daca dadeam pe recirculare) A pus un termomentru la una din gurile de ventilatie si a scos o temperatura de 7-8 grade (pe recirculare). Cum credeti ca este aceasta temperatura? Acest lucru a fost observat si de constatator de aceea a fost trecut pe lista de piese radiator AC. Acum astept sa fiu sunat in 2 3 zile pentru a-mi spune ce a rezolvat dumnealui cu compania de asigurare, daca le deconteaza (sau cum o fi procedura). Sper sa se rezolve cat mai repede:)
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
dar au schimbat radiatorul de ac sau nu ? vezi poate era mai cald urmatoare zi cand ai observat ca nu baga asa bine si atunci e normal sa raceasca mai putin Very Happy
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
nu au schimbat radiatorul. A ramas cel pe care il aveam eu insa este indoit spre interior. De aceea il vor schimba, pentru ca mai devreme sau mai tarziu tot va ceda. Era la fel de cald , aproximativ 30-33 de grade.
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
foarte bine asteptam impresiile atunci dupa montarea noului radiator:)
  • j0cher90

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2000 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Va salut am ajuns in sfarsit acasa, nu am scris imediat dupa ce am primit masina de la service pentru ca am fost ocupat cu mutatul. Asaa, la service s-au facut urmatoarele lucrari:

bara fata, reparata, exemplar, vopsita la cuptor etc, nepolishata, mi-a zis ca mai dura inca 1 ora sa o polisheze si nu mai am avut cum sa stau, de aceea are mici ciucuri din acel lac dat la final;

radior AC schimbat cu unul nou GM;

ventilator schimbat cu unul nou GM;

bara ramforsata schimbata cu una noua GM.

Sunt foarte multumit de lucrarea pe care au facut-o baietii si cel mai mult am fost impresionat de profesionalismul responsabilului cu care luam eu contact cand venea vorba de masina mea, impecabil din toate punctele de vedere. Acum ca am ajuns acasa vreau sa fac revizia masinii si ma ocup un pic de ea, povestea va continua pe discuta de prezentare a masinii. Va multumesc tuturor pentru ajutor, fara ce mi-ati scris aici nu as fi reusit sa ajung la acest rezultat. O zi frumoasa tuturor.
Skip ads

  1. Home
  2. Legislație, asigurări și taxe

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR