- mafiozzo
- OP
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
Revin cu problema relantiu instabil,dat in nas la fiecare schimb de viteza sau lasarea/apasarea pedalei de acceleratie. Am schimbat tot,injectoare,pompa benzina, am curatat clapeta acceleratie de mi-a venit acru,bobina noua,bujii noi.. si tot asa...
Cum se manifesta ? f simpu, la porirea de pe loc prima data da in nas, altfel nu e sanatoasa, apoi merge in suturi apoi merge lin, vorbesc de viteza 1, la schimbu vitezei da in nas, apoi o ia in forta...ce alceva am omis?
Parca cand pornesc a/c-u nu da asa grav in nas si relantiu e stabil..Help?
faza e ca. nu am nici o eroare stocata,am accelerato la semafor pana in6.000 acum intr-o zi.. si supriza a murit motoru, a pornit dupa 3 sec,mergea in 3,pistoane apoi si-a revenit a mers in 4 dar tot cu relantiu in stabil si restu problemei
Cum se manifesta ? f simpu, la porirea de pe loc prima data da in nas, altfel nu e sanatoasa, apoi merge in suturi apoi merge lin, vorbesc de viteza 1, la schimbu vitezei da in nas, apoi o ia in forta...ce alceva am omis?
Parca cand pornesc a/c-u nu da asa grav in nas si relantiu e stabil..Help?
faza e ca. nu am nici o eroare stocata,am accelerato la semafor pana in6.000 acum intr-o zi.. si supriza a murit motoru, a pornit dupa 3 sec,mergea in 3,pistoane apoi si-a revenit a mers in 4 dar tot cu relantiu in stabil si restu problemei
- joecelurat
- *
- 2 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Covasna
joecelurat
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Exact asa se manifesta si a mea. Eu am crezut ca asa fac benzinarele ca sunt proaspat trecut de pe Passat de 131 de cai pe benzinarul asta de 1.6 cu 84 de cai. Eu mi-am zis ca e stilul meu de condus, ca poate apas acceleratia prea tare si dintr-odata. La Passat cu asemenea comportament am putere instant de te baga in scaun. Acum ca mi-ai atras atentia o sa fiu mai cu bagare de seama ca si a mea "da in nas" cand accelerez mai tare. O sa urmaresc topicul si daca se agraveaza sau o sa am solutie va tin la curent.
- mafiozzo
- OP
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
asa ceva nu e normal, am mai avut benzinare, am avut o problema asemanatoare era garnitura de la corp clapeta, insa la astra nu e cazu, oricum garnitura e noua..ce alceva ar putea fi? am inteles ca egr-u are rolu de a recircula gazele, gazele arse le baga inapoi in admisie ptr o poluare mai mica, doar rolul acesta il are? Stiu ca a meu nu functioneaza ,l-am dat jos l-am testat pe direct si nimic. insa din cate stiu e anulat din soft, in caz ca nu e anulat din soft, poate fi egr-u cu problemele astea? ma indoiesc..
- mafiozzo
- OP
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
@joe din pacate nu vin cu vesti bune,tocmai ce am avut o discutie cu un prieten mecanic. raspuns=supape. Joi o sa ne apucam de pasuit supapele canalele lor si schimbat semeringurile. revin cu vesti dupa. Cel mai probabil supapele la cilindru 3 la mine nu mai aseaza corect, de acolo mai apare si eroare cateodata mysfire pe cilindru 3
- partebuna ion
- *
- 2 mesaje
- din 08 Aug 2013
- Astra 2001 z 16 se
- Galati
partebuna ion
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2013
- Mesaj Privat
va salut pe toti detinatorii de opel,referitor la problema sus mentionata am patit-o alaltaieri,rezolvare;trage masina in parcare,scoti minusul de la baterie,las pe putin 6ore,dupa caremontezi minusul la baterie,apoi introduce cheia in contact pui pe pozitia 2(contactul)lasi 5/6 secunde dupa care il iei(contactul),il pui dinnou iar dupa ce martorii sau stins ii dai pornire,lasi motorul sa mearga sau dai o tura de bloc sa se incalzeasca putin, pornesti ac-ul,la mine asta a fost rezolvarea,bafta si tie.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mafiozzo
- OP
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
Je inca n-am luat alte bujii acum am ngk-urile de care ti-am zis urmeaza sa cumpar Bosch cu 1 electrod cum ai spus si tu,topicu e vechi Je, de atunci sti restu povestii:) Si da, are joc clapeta de acceleratie nu f mare, dar asa s-ar explica de ce are relantiu instabil. Lasand la o parte bujiile, daca nu revine dupa schimbul lor, o sa incerc cu alt corp acceleratie
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
Nu recomand buji bosch,am avut si nu am fost deloc incantat de ele ,pana la urma le-am pus tot pe ale vechi,cu cele bosch in 6000 de rpm cand luam piciorul de pe accelaratie se ineca,eu recomand Beru sau NGK.Daca tu zici de supape.....la supape indoite sau care nu stau bine pe scaun,motorul nu merge rotund nici in relantii,si se aude si pe toba sunetul schimbat,nu urca in turatii de 6000 -7000 pentru ca pierde compresie,o sa gasesti bujia neagra si nu rosie la pistonul respectiv pentru ca daca pierde compresie nu face arderea complecta si de acolo se inegreste si etc,eu zic intai debitmetru,aer fals sau scoatei sonda lambda si fai o tura fara ea sa vezi daca se imbunatateste mersul...in rest,toate cele bune,bafta
- mafiozzo
- OP
- 307 mesaje
- din 13 Jul 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
mafiozzo
- Mesaje scrise: 307
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2010
- Mesaj Privat
de turat se tureaza, atata ca am relantiu instabil, la fel avea si je cand avea buji NGK, a luat BOSCH ceva mai ieftin si i-a disparut relantiu instabil, in plus daca ar fi de la supape ar trebui sa aiba relantiu instabil regulat, la mine nu e cazu, daca o pornesc si o las sa nu o accelerez, il are stabil, daca pornesc a/c-ul il are stabil, si cand e instabil nu il are ca si cum ar ajunge la pistonu 2 de exemplu, se comporta in felu urmator: e stabil 4-5 secunde, apoi pica putin, isi revine iar dureaza cateva secunde pana pica si tot asa