bmake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Anularea prin obturarea EGR cu tabla minune sau chiar cu mufa scoasa, aduce aceleasi rezultate, ECU cere ceva prin acel EGR si nu primeste, implicit mers neregulat sau alte anomalii. Ba chiar e de preferat cu mufa scoasa, deorece ECU ia in calcul ca EGR este defect si optimizeaza ce trebuie pentru functionarea optima si fara pericole.
bmake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am anulat EGR de la Z19DTH-ul pe care il alerg zilnic. Am mai anulat la mai multe masini/marci/motoare, uneori chiar in urma altora, si solutiile cele mai optime de anulare in harta ECU a masinii au fost oferite de colegul de forum Bazare.
Chiar daca se va considera reclama, iti recomand sa te uiti la semnatura mea.
Chiar daca se va considera reclama, iti recomand sa te uiti la semnatura mea.
bmake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
bmake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
SALUTARE
Am rezolvat problema cu ERG-ul asa cum am scris mai sus (M-am decis sa aplic solutia lui Flore s", am comandat Kitul de la FIAT si astept sa vad ce se va intampla.), dar am schimbat si ERG-ul cu unul nou(functiona si cu cel vechi, curatat), pana in prezent nu mai am problemele pe care le-am avut inainte, dar totusi pe la 2200-2500 de turatii se simte foarte putin o intrerupere de putere, astept sa mai vad pe parcurs.
Am rezolvat problema cu ERG-ul asa cum am scris mai sus (M-am decis sa aplic solutia lui Flore s", am comandat Kitul de la FIAT si astept sa vad ce se va intampla.), dar am schimbat si ERG-ul cu unul nou(functiona si cu cel vechi, curatat), pana in prezent nu mai am problemele pe care le-am avut inainte, dar totusi pe la 2200-2500 de turatii se simte foarte putin o intrerupere de putere, astept sa mai vad pe parcurs.
- Cassino
- **
- 129 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Vectra 2005 Z19DT
- Constanta
Cassino
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
bmake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
@ CASSINO
(in kit-ul pe care l-am cumparat au fost 3 garnituri:1 Buc. cu 3 gauri in mijloc si 2 Buc. normale)de montat au montat cei de la service....... dupa cum am vazut eu: Au montat garnitura cu cele 3 gauri+1 fara gauri(normala) au montat-o la EGR in partea cu galeria de evacuare ce iese din motor, cealalta fara gauri(a 3 a garnitura) au montat-o pe EGR in partea cu iesirea spre esapament.
Cum functioneaza ?........ de cand am facut aceasta modificare, nu mai am probleme cu EGR-ul adica : -nu ma mai ,,pune in nas,, la 2200-2500, - nu mai pierde puterea si NU sa mai defectat/blocat EGR-ul (pana sa fac modificarea am curatat de doua ori egr-ul si am schimbat de doua ori egr-ul, egr-uri noi bineinteles).
DECI........... pentru mine a fost PERFECT sa fac aceasta modificare, MULTUMESC!!! pentru sfat lui Flore s"
(in kit-ul pe care l-am cumparat au fost 3 garnituri:1 Buc. cu 3 gauri in mijloc si 2 Buc. normale)de montat au montat cei de la service....... dupa cum am vazut eu: Au montat garnitura cu cele 3 gauri+1 fara gauri(normala) au montat-o la EGR in partea cu galeria de evacuare ce iese din motor, cealalta fara gauri(a 3 a garnitura) au montat-o pe EGR in partea cu iesirea spre esapament.
Cum functioneaza ?........ de cand am facut aceasta modificare, nu mai am probleme cu EGR-ul adica : -nu ma mai ,,pune in nas,, la 2200-2500, - nu mai pierde puterea si NU sa mai defectat/blocat EGR-ul (pana sa fac modificarea am curatat de doua ori egr-ul si am schimbat de doua ori egr-ul, egr-uri noi bineinteles).
DECI........... pentru mine a fost PERFECT sa fac aceasta modificare, MULTUMESC!!! pentru sfat lui Flore s"
bmake
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2012
- Mesaj Privat
Flores'
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Franta
- Masina: Insignia 2018 2.0 BTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2008
- Mesaj Privat
RTordai
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2018
- Mesaj Privat
TStefanut
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2023
- Mesaj Privat
Salut, mie nu imi trage dupa 2000 de ture, m am dus la un mecanic cu un tester mi a spus ca debitmetru, senzorul maf(ala de pe admisie) si egr ul treb schimbat. Am schimbat tot dar eroarea cu egr nu dispare. Imi arata ca e deschis dar mecanic e inchis, ma gandeam ca nu e bun el si l am pus la baterie si merge bine, inchide deschide, ce sa fac? Cnv mi a spus ca sa il las asa inchis ca poate proprietaru anterior l a sters din soft dar tin sa mentionez ca imi arata eroarea. Consum sa nu mai zic 11-12 cu mers linistit. Fum nu scoate dar nici inainte nu scotea.