Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut , am un Opel Vectra Y20DTH , B2 , si am ramas in pana prostului, anume mi s-a dezamorsat pompa , am incercat amorsarea acestei prin demontarea tevilor ce intra in injectoare si le alimenteaza , am dat la automat pana a tasnit motorina din ele, le-am montat la loc dar un furtunas de la retur are T-ul rupt, am incercat pornirea masinii tinand T legat, dar degeaba , electromotorul invarte, motorul este dat "peste cap"dar nu porneste, nici macar nu da semne ca ar porni, pur si simplu este pus in miscare doar de electromotor, maine am sa schimb furtunasele de retur si am sa revin, pana atunci as vrea sa stiu ce s-ar mai fi putut intampla ? aveti idee? tin sa mentionez ca am umplut filtrul de motorina , adica interiorul carcasei acestuia cu motorina si tot degeaba, am incercat de multe ori dar m-am oprit datorita fricii de a nu forta prea tare bateria, va multumesc anticipat pentru orice sfat, stiu ca poate s-a mai discutat dar nu am gasit nimic relevant si inainte de "pana prostului" totul mergea bine , pornea usor ...
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sa nu se fi dus cumva electronica pompei... trebuie sa pui diagnoza pe ea si dupa ce schimbi furtunasele de retur sa incerci sa o pornesti trasa dar cu grija fara bruscari. Dar cel mai sigur vezi cu diagnoza. Vezi ca mai sunt discutii asemanatoare pe forum. Fa-ti timp si citeste si daca scapi cu fata curata sa iti fie invatatura de minte ca motoarele astea sunt foarte sensibile la asa ceva... Eu cand se aprinde rezerva am si mers la benzinarie de multe ori chiar inainte de a se aprinde.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
corect @mikyboy de fapt aceasta problema am mentionat si eu in tutorialul de reparatie pompa. @sever.SVR asa cum a spus si colegu fa-i o diagnoza iar daca nu ai erori atunci dezamorseaza circuitul pana iti vine motorina pe retur . Daca ai posibilitate pune si un pic de ulei 2T in motorina (filtru) sa nu blochezi pistonasul de avans
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am reusit sa o pornesc cu greu , reamorsand sistemul si dand de multe ori la cheie , spre norocul meu pompa inca merge si bateria a facut fata cu brio acum stiu , si cand am vazut becul aprins am si alimentat. Va multumesc pentru sfaturi, cam cat ulei de 2T sa pun in carcasa filtrului de ulei ? 100 de mg ajung ?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pentru o amorsare mai rapida, incearca sa tii masina cu botul in jos atunci cand dai la cheie .
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca tot ai pornit-o pune-i in rezervor . Eu de obicei la un plin pun 1 litru
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
un litru de ulei 2T la 50 litrii motorina? Shocked

Eu vroiam sa te cred ca esti inginer Very Happy
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Vectra B are 60 de litrii Very Happy
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
rolland e foarte mult ce pui tu. se pune undeva la 1:250 adica eu pun undeva la 200-250ml / plin de rezervor si este suficient si chiar OK. Maxim se poate merge pana la 1:150
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@mikyboy eu am pus 1 litru la un rezervor si nici pe dracu nu are. La inceput si eu puneam max 200 ml ,dar am stat la povesti cu Marius Napcori si la recomandarea lui am incercat si varianta 1 litru la un plin.Va spun eu ca merge si chiar nu creeaza nici o problema.
Dorin-b chiar sunt inginer, dar facand abstractie incearca si tu varianta cu 1 litru sa vezi ca pompa incepe sa mearga mai silentios si masina fuge de zici ca e racheta. Daca este vorba de aditiv, acolo da nici eu nu am curaj sa pun mai mult de 50 ml (vorbesc de Metabond). Bineinteles parerile pot fi pro si contra dar eu personal de 4 luni ii pun asa si absolut nu sa intimplat nimic.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca Marius si din asta traieste - repara pompe injectie. Mi se pare normal sa te faca sa bagi toate prostiile ca sa duci pompa la el Very Happy

Glumesc desigur, dar sa sti ca eu am dat 1200 Eur pe reparatia pompei (in 2007) si de atunci ma cam feresc de experimente. Am peste 100.000 km de atunci si am bagat motorina de unde am apucat (pompa sau canistra) dar nu am bagat aditivi sau alte amestecuri dubioase. Parerea mea personala este ca defectiunile pompei de injectie nu au legatura directa cu calitatea motorinei Euro5 ci mai degraba cu stilul de condus (aici implicand si trasul in loc de pornit la cheie, dat la automat iarna fara preincalzire, etc...).
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
@dorin-b eu cred ca gresesti. Eu personal cum am avut probleme cu pompa si am reusit sa o repar ,am vazut si am inteles functionarea acestora. Daca citesti tutorialul meu ai sa intelegi despre ce vorbesc. sunt total de acord cu tine ca multi gresesc cu faptul ca in momentul in care schimba filtru sau ramin fara motorina o tracteaza pina porneste ,Acest lucru este total gresit.In legatura cu motorina sa tii ca asa este ,ca sa ajunga la norma de poluare s-a scos anumite elemente chimice (daca vrei in privat iti descriu), si pompele si ,injectoarele merg aproape pe uscat . TIR-istii pun de mult ulei 2T tot din aceeleasi motive, si in cantitati mari. Bineinteles ca producatorii nu o sa-ti recomande acest lucru pt ca ei vor sa vinda cat mai multe piese sau masini.
In legatura cu Marius, in fata mea este un domn desavarsit, am tot respectul si aprecierea pt cea ce face si stie.Eu personal inca nu am vazut sa recomande vreo prostie la cineva.

Acuma fiecare cum doreste poate sa puna sau nu ,ramine la atitudinea fiecaruia. in orice caz nu strica. diferenta este ca punind cantitatea 1 litru la un plin ai costuri mai mari ,adica 15 lei in plus la un plin. Dar daca pui 250 ml la un plin e ca si cum nu ai pus aproape deloc.
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am sa ii pun si eu 1L de 2T , sa vad daca motorul trage mai bine si masina devine mai silentioasa, daca nu vin peste tine Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR