Narcis L
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2013
- Mesaj Privat
Salutare
Am o Astra din 2001, Club 1.6 z16se si am intrat in panica deoarece la sfarsitul lunii expira rar-ul si nu reusesc sa-i dau de cap.
Am martorul motoras aprins de ceva vreme. La rece masina porneste bine, singurul cod de eroare fiind cel de EGR : P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit Low - (02) - Present.
Dupa ce se incalzeste apar problemele. Nu se mai tureaza peste 2.300rpm, se simte de parca ar merge in 3 pistoane, se aude un tacanit puternic de la motor (in mers) din cand in cand se mai aud si niste mici explozii de sub capota (rateuri) si bineneteles motorul se opreste la relanti.
O solutie temporara pt a scapa de mersul in 3 pistoane, in mers, in treapta 4, opresc motorul, pun contact, iau piciorul de pe ambreaj si accelerez. Merge ca noua, pana la primul semafor, cand moare motorul.
Alte doua erori apar dupa ce se incalzeste motorul:
P0105 - Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage Low
(02) - Present
P0335 - No Engine RPM Signal
(00) - Present
Am schimbat EGR-ul, desi al meu arata ca nou, am schimbat doua bobine de inductie + fise ; bujii, filtru de aer...si ceva sensori, (trebuie sa ma uit pe chitanta, nu mai tin minte exact) - nici o schimbare.
La un momendat mai apareau si erori de Crankshaft Position Sensor. Le-am sters si deocamdata n-au mai revenit.
Sunt hotarat sa fac comanda de un ECU. As vrea sa stiu daca ar mai fi ceva de facut inainte sa investec banii,
Se apropie rar-ul si am impresia ca luna asta se scurge foarte repede.
Multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.
Am o Astra din 2001, Club 1.6 z16se si am intrat in panica deoarece la sfarsitul lunii expira rar-ul si nu reusesc sa-i dau de cap.
Am martorul motoras aprins de ceva vreme. La rece masina porneste bine, singurul cod de eroare fiind cel de EGR : P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit Low - (02) - Present.
Dupa ce se incalzeste apar problemele. Nu se mai tureaza peste 2.300rpm, se simte de parca ar merge in 3 pistoane, se aude un tacanit puternic de la motor (in mers) din cand in cand se mai aud si niste mici explozii de sub capota (rateuri) si bineneteles motorul se opreste la relanti.
O solutie temporara pt a scapa de mersul in 3 pistoane, in mers, in treapta 4, opresc motorul, pun contact, iau piciorul de pe ambreaj si accelerez. Merge ca noua, pana la primul semafor, cand moare motorul.
Alte doua erori apar dupa ce se incalzeste motorul:
P0105 - Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Voltage Low
(02) - Present
P0335 - No Engine RPM Signal
(00) - Present
Am schimbat EGR-ul, desi al meu arata ca nou, am schimbat doua bobine de inductie + fise ; bujii, filtru de aer...si ceva sensori, (trebuie sa ma uit pe chitanta, nu mai tin minte exact) - nici o schimbare.
La un momendat mai apareau si erori de Crankshaft Position Sensor. Le-am sters si deocamdata n-au mai revenit.
Sunt hotarat sa fac comanda de un ECU. As vrea sa stiu daca ar mai fi ceva de facut inainte sa investec banii,
Se apropie rar-ul si am impresia ca luna asta se scurge foarte repede.
Multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Narcis L
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2013
- Mesaj Privat