Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Vectra B DTI 2001 62000 Km.
O tin in garaj, iar cateodata cand o pornesc tremura tare si se opreste motorul cam in 5 sec, apoi ii dau la cheie si nimik, nu o mai ia nici de-al draku, si motorul se misca foarte tare, si scoate si foarte mult fum cand incerc s-o pornesc. Asta se intampla din ce in ce mai des.
Sa fie de la faptul ca am un bec care sta tot timpul aprins sub ecranul unde arata data, ceasul, si gradele?
Deci becul ala sta aprins de vreo luna de zile si nu stiu ce inseamna, am crezut ca e de la placutele de frana, le-am schimbat si tot e aprins, sper sa nu fie ceva grav si eu sa agravez problema pe zi ce trece deoarece nu stiu ce e.
Asa arata http://img11.exs.cx/my.php?...e=untitled9vu.png
Daca stie cineva va rog ajutati-ma.
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Sal Cris...sincer nu stiu din ce cauza porneste greu....as avea o idee dar e prea deplasata .....in momentul in care inneci masina ,porneste foarte greu si intr-adevar iese un fum mai negru decat de obicei (o shtiu din experienta... Cool )

Pe de alta parte daca acel bec care sta aprins are un semn de exclamare inauntru lui ceva de genu (!) -acela inseamna "alte pericole" si poate fi de la ulei de la servo directie, de la frane ...intradevar cum ai zis si tu de la tocirea placutelor de frana daca ai senzori.....verifica astea si vezi daca e vreunul din ele...... Rolling Eyes

In cazu in care nu este asta imi cer scuze de intrigare....m-am gandit ca poate te ajut si eu ...cine stie..... Smile
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pai este posibil sa pornesti in trei bujii. Sau sa ai superinfundate injectoarele.
Pot fi o mie de cauze. Este cazul sa duci masina la un tester.

Becul ala, sincer nu stiu ce-ti indica, dar NU-l ignora, ca de-aia se aprinde!
Stii tu, cei care l-au proiectat nu l-au pus acolo pe post de orga de lumini... Rolling Eyes
Cine are un Vectra B, ii poate spune...

Zic si eu ca simplu proprietar care a avut aceleasi simptome la un moment dat, nu ma pricep la mecanica:

Incearca urmatoarele: pornesti motorul fara sa apesi acceleratia (in mod sigur faci asta deja). Daca vrei, tii apasat ambreiajul (scoasa din viteza).
Daca porneste imediat, dar apoi incepe sa sacadeze, iti face probleme, inseamna ca circuitul de alimentare este problema (pot fi de vina injectoare, filtre murdare, pompa de benzina, debimetrul de aer, etc.).
Daca porneste greu la cheie, si dupa 1-3 secunde "o ia", atunci este mai degraba o problema de natura electrica.

Verifica te rog fisele bujiilor, si mai ales locul in care ele se reunesc, undeva in dreapta motorului cum te uiti spre el din fata masinii (imi scapa cum se numeste chestia aia) - cand am avut aceleasi simptome, era iesita o fisa de acolo si facea masina ca un caine vomitiv.

Oricum, e mai bine sa mergi la un service sa ti-o testeze. Iti recomand fara rezerve Dan Don (daca esti in Bucale). In Lacul Tei, langa Circ.
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Mersi baieti pt. promptitudinea cu care ati raspuns.
Deci semnul ala e exact cum l-am desenat eu, si problema care ma ingrijoreaza este ca nu apare in cartea masinii, ceea ce mi se pare foarte ciudat.
Tind sa cred ca am probleme cu debimetrul de aer deoarece am mai discutat cu cineva in legatura cu alta problema pe care o am, ma limiteaza la 120 la ora si cineva mi-a zis ca e de la debimetru dar nici acum nu l-am verificat, e poveste lunga.
Cateodata ma chinui cam 10-20 de min sa porneasca, timp in care scoate mult fum, adica il vad cum trece pe langa mine (o tin in garaj si poate de asta mi se pare ca scoate mult fum), si ce ma ingrijoreaza pe mine este faptul ca m-am uitat din masina la motor in timp ce o chinuiam sa porneasca si mi se pare ca se cutremura prea tare. E normal? Si daca o tot chinui asa sa porneasca ce se poate intampla, ce pot sa sctric?
Aveam programare la un service care avea tester sa rezolv cu debimetrul si sa vad daca mai am alte probleme dar cand am sunat acolo aflu ca a murit intr-un accident directorul de acolo, ca mergeam printr-o relatie, si acum sunt blocat, trebuie sa caut in alta parte, alt service bun si ieftin.
Problemele vad ca se strang poate pt. ca nu le-am rezolvat pe cele de la inceput, sper sa reusesc sa aflu ce are, ca nici nu prea imi permit sa bag bani in reparatii (ma chinui cu un tuning exterior, deci sunt falit). De asta si cer sfaturi asa ca pls help me in continuare, daca mai aveti idei.
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca continui sa mergi asa, o sa-ti faci un tuning la ... motor... Laughing

Lasa tuningul si meri de vezi ce are motorul. Intre timp, baga manuta pe fisele de la bujii si verifica-le (trage de ele) la ambele capete. Mai ales jos, langa motor (poate este cineva mai cunoscator pe forum, sa spuna cum se numeste chestia aia care imi tot scapa mie). Hurducaielile apar de la faptul ca mergi in trei bujii, sau chiar in mai putine (if possible)...
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Ok o sa fac asta si iti spun dupa daca e totul ok, acum ma duc sa le caut care pe unde sunt. Razz
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Despre ce fise si bujii se vorbeste aici? nu se vede ca omul are DIESEL ?
Este destul de cald afara sa porneasca fara bujii si in nici un caz nu ii trebuie odata ce a pornit masina.

Cris, fa ca mine :

-Lasa ideea cu debimetrul... daca era debimetrul de vina nu se oprea masina si se observa o foarte clara lipsa de putere.
- Cand ai schimbat ultima data filtrele (aer si motorina) ?
- Cand porneste, merge bine dup-aia ? mai sacadeaza ? se opreste in mers ?
- Cata motorina ai in rezervor cand face problemele astea ? (Daca se intampla cand e spre gol si ai mizerie in rezervor, pompa poate trage mizerie => se opreste si porneste ff greu)
- Incearca sa faci plinul cu alta motorina (recomand RomPetrol)
- Dupa ce imi raspunzi la intrebari, du-o la un service cu tester si vezi ce coduri de eroare are.
- Incearca sa scoti niste motorina din rezervor si vezi daca are proprietatile care trebuie (culoare, transparenta). Am auzit la cineva cum ca un simering s-a stricat si ii baga ulei din motor in returul motorinei si aceasta se amesteca si facea cum spui tu...
  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
si eu ma intrebam daca DTI nu e cumva ...diesel ... D ul ala Razz
Mie Astra mi-a facut cam cum spui tu ca iti face dieselul tau . Astra mea e benzina. Am aflat mai apoi si de ce facea asa : cureaua de distributie era superuzata si incet incet isi pierdea dintii. Asta pana cand pe o portiune de 20 cm nu mai avea nici un dintzishor...
La modelul meu de motor nu se intampla nimic , nu se indoaie supape, nu se sparge bloc motor , etc , insa la un diesel , dupa cate stiu eu .,... ar cam fi o majora problema. Vezi daca nu cumva e slaba cureaua si , poate e deplasata doar cu un dinte , suficient sa iti dea peste cap mersul motorului/pornirea , insa insuficient sa iti balamuceasca motorul.
Dar nu intarzia , du-o la un service competent ...


My 2 cents thoughts ...
Corvin
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Corvin... Motorul asta nu are curea de distrubitie... are lant....
  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
well.. am dat si eu o parere, nu-s mare prieten cu dieselurile, niciodata nu le-am iubit ....
La mine la benzina asa s-a intamplat si am zis sa ... dau si eu o mana de ajutor ca stiu ce inseamna sa fii disperat cand masina nu8 vrea si nu vrea ... si cheltuieli si ...neincredere in mecanici si serviceuri car in ultima vreme sunt puse pe japca si nicidecum in a ajuta clientul sa iasa din impas ..
Corvin
  • tmd1

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am aceiasi problema si iti spun sigur ca cei de la Opel din Cluj au spus ca trebuie schimbate semeringurile de sub injectoare.
Daca te uiti la filtru de motorina o sa fie foarte neagra(motorina) din aceasta cauza.
Daca o pornesti in fiecare zi n-o sa ai probleme.
Costa toata afacerea cam 5-6 mil lei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR