- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.Pana la urma s-a desfacut si capacul de la distributie si am gasit ce suma: patina intinzatoare a lantului de la vibrochen la pompa are pe ea (detasabil) un teflon care era foarte uzat si lantul deja freca in patina, fier pe fier (de fapt patina este din antimoniu sau ceva aliaj ce nu se poate suda) , si de aici sunetul. Am comandat piesa dar nu ajunge numai in 10 zile dar sper ca dupa montare sa nu mai fie si altceva. O documentatie destul de completa pt. acest motor este aici:
http://tis.spaghetticoder.o..._%28M51%29_TOUR/. Este descris foarte bine si pozele sunt mult mai clare ca in TIS. Nu am vrut sa deschid alt topic cu problema mea pt ca aici am considerat ca se afla unii din cei mai buni si perseverenti posesori de omega 2.5 td.
http://tis.spaghetticoder.o..._%28M51%29_TOUR/. Este descris foarte bine si pozele sunt mult mai clare ca in TIS. Nu am vrut sa deschid alt topic cu problema mea pt ca aici am considerat ca se afla unii din cei mai buni si perseverenti posesori de omega 2.5 td.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ramane valabila oferta cu piesele necesare pentru comparator ? Am cotele si tata a facut desenul in Autocad. Se poate exporta si in orice alt format care doriti. Si rog detalii cu ce comparator ati comandat/pret ca eu nu m-am gandit decat la reductie si palpator, daca aveti o oferta de comparator la un pret bun m-ar interesa si pe mine.
Ati avut dreptate cu filetul M8x1mm , dar cred ca si cu restul detaliilor... inseamna ca ati avut piesele respective in mana la un moment dat.
Ati avut dreptate cu filetul M8x1mm , dar cred ca si cu restul detaliilor... inseamna ca ati avut piesele respective in mana la un moment dat.
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
1.Oferta ramane deschisa 2.Poti sa-mi spui adi ca nu sunt asa batran, maine implinesc 28 ani. Nu am avut in mana asa ceva dar am o pompa pt. studiu si de aici am gandit dispozitivul.Ceasul care l-am comandat eu este fi 58/50 (cursa palpatorului), este holex si se gaseste la Hoffman grup. Nu stiu exact codul dar maine o sa-ti scriu toate detaliile despre firma. Pretul este parca 78 euro (plus TVA cred) dar fata de cel din fotografia ta este cu tija mai lunga. In foto a ta din ce am vazut, ceasul mai are o tija care se infileteaza in tija ceasului si apoi varful palpator. Daca ai schita poti sa mi-o trimiti pe aharpa1974@yahoo.com sau aharpa@personal.ro. De asemenea trimite si adresa unde sa trimit coletul si pe cine (posta- mai ieftin, sau curier rapid). Trimite cat de repede ca sa pot sa il dau la Mosul si sa ajunga latine in timp util.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am trimis adineaori un e-mail cu fisierul ce contine desenele de executie pentru repere. Sper sa fie totul ok.
Banuiesc ca materialul din care sunt executate accesorile originale ale ceasului este un OSC50/OL50. In cel mai rau caz s-ar putea executa la strung si din OL37. Am mai vazut ca sunt tratate si termochimic antirugina (sunt negre).
Banuiesc ca materialul din care sunt executate accesorile originale ale ceasului este un OSC50/OL50. In cel mai rau caz s-ar putea executa la strung si din OL37. Am mai vazut ca sunt tratate si termochimic antirugina (sunt negre).
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Multumesc pentru detalii. Din pacate eu nu-mi permit unul nou pentru cât de rar o sa-l folosesc eu (doar pentru reglajul pompei de injectie) astfel ca va trebui sa imprumut unul sau sa-mi cumpar unul SH. Dar accesoriile pentru ceas sunt un MUST HAVE.
Ieri am facut un reglaj la Renault-ul meu 1.6D, in garaj erau cam 4-5grade C si eu vroiam sa reglez avansul cu comparatorul la temperatura aia (avans ce trebuie masurat in sutimi). L-am pus la valoarea din manual 0.65+-0.02mm si mi-a dat cu fum alb, motorul era subavansat si mergea intrerupt... a trebuit sa fac reglajul la ureche, sa mai dau o tura pe autostrada, sa mai reglez avansul la pompa... apoi inca o tura si tot asa. Morala, nu faceti reglajul avansului pompei la temperaturi de lucru de sub 20 grade C. De retinut ca comparatorul revenea greu la zero, uneori deloc... uneori se oprea la liber (era afara din pompa si il tineam in mana) aleator pe unde vroia el. I-am dat cu spray, cu ulei de mecanisme fine, foarte greu am putut lucra cu el si rezultatul a fost un dezastru.
Aceiasi masina, acelasi motor, acelasi ceas comparator, acelasi mod de lucru (tot eu i-am reglat avansul in Septembrie 2012 si la ITP am trecut testul de noxe pe bune) cu aceiasi valoare de reglaj... rezultatele reglajului avansului au fost COMPLET diferite si de vina este numai temperatura exterioara.
Ieri am facut un reglaj la Renault-ul meu 1.6D, in garaj erau cam 4-5grade C si eu vroiam sa reglez avansul cu comparatorul la temperatura aia (avans ce trebuie masurat in sutimi). L-am pus la valoarea din manual 0.65+-0.02mm si mi-a dat cu fum alb, motorul era subavansat si mergea intrerupt... a trebuit sa fac reglajul la ureche, sa mai dau o tura pe autostrada, sa mai reglez avansul la pompa... apoi inca o tura si tot asa. Morala, nu faceti reglajul avansului pompei la temperaturi de lucru de sub 20 grade C. De retinut ca comparatorul revenea greu la zero, uneori deloc... uneori se oprea la liber (era afara din pompa si il tineam in mana) aleator pe unde vroia el. I-am dat cu spray, cu ulei de mecanisme fine, foarte greu am putut lucra cu el si rezultatul a fost un dezastru.
Aceiasi masina, acelasi motor, acelasi ceas comparator, acelasi mod de lucru (tot eu i-am reglat avansul in Septembrie 2012 si la ITP am trecut testul de noxe pe bune) cu aceiasi valoare de reglaj... rezultatele reglajului avansului au fost COMPLET diferite si de vina este numai temperatura exterioara.
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ceasul comparator este de imprumut, nu este verificat de curand dar in casa la cald nu agata deloc, nici nu merge prosteste sa-l dai complet peste cap daca il impingi dintr-o data (sa-i sara limba mare, de exemplu). Ceasul e rusesc... dar e chiar ok, si merge intr-o plaja mare : 11mm. Precizia ceasului comparator este 0,01mm.
Sigur temperatura a fost de vina, am gasit corect puncul zero al pompei, am dat cel putin 10 ture cu distributia motorului si de fiecare data ma incadram cu valoarea citita pe ceas in intervalul de reglaj 0.65mm+-0.02mm. Dar avansul a fost mic dadea fum alb si intrerupea permanent abia am iesit din garaj cu masina. Ceasul s-a comprimat la frig si mi-a aratat alte valori, mai mici. Cand lucrezi cu sutimi, orice abatere de la valoarea corecta penalizeaza drastic modul cum va merge motorul.
Sigur temperatura a fost de vina, am gasit corect puncul zero al pompei, am dat cel putin 10 ture cu distributia motorului si de fiecare data ma incadram cu valoarea citita pe ceas in intervalul de reglaj 0.65mm+-0.02mm. Dar avansul a fost mic dadea fum alb si intrerupea permanent abia am iesit din garaj cu masina. Ceasul s-a comprimat la frig si mi-a aratat alte valori, mai mici. Cand lucrezi cu sutimi, orice abatere de la valoarea corecta penalizeaza drastic modul cum va merge motorul.
- cata
- OP
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
IN concluzie dupa o perioda de 2 ani dupa schimbarea capetelor hidraulice am placerea sa va informez ca la cele 2 masini personale nu au mai aparut probleme cu pornirea nici la cald nici la rece , o mica problema constind in ralantiul oarecum instabil , fapt ce ma deranjeaza prea putin . Astept comentarii din partea celor care au montat alte capete hidraulice .Oricum cea mai buna varianta este cea aleasa de Iriahu cu pompa noua de la Bosch mai putin pretul care se apropie de pretul unei masini SH
eugen25m
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am schimbat si eu capul hidraulic in februarie din pacate cu cel chinezesc, luat din Sinaia, 290ron+ transport si acum dupa 2000km pot spune ca trebuie sa am la mine damigeana de apa sa racesc pompa, ca altfel pleca la cald foarte greu. Solutia? O las pornita si in timpul alimentarii...............
In concluzie FERITIVA de capetele chinezesti (experienta mea) de la firma R........, garantie numai daca faceam montajul in nu stiu ce service agreat de ei in Sinaia. Adica costuri aiurea date pe platforma sau demontat pompa de pe motor, distribuite, reglaje, o intreaga nebunie. Piesele componente aratau ca noi insa pistonul (capul) nu era 100% compatibil cu pompa de pe masina, fiind necesare niste ajustari colegul C "a operat-o cu flexul, putin" .
Pe viitor multa bafta celor care vor sa cumpere astfel de capete.
Eu acum caut cap hidraulic sarbersc si voi repeta procedura de inlocuire.
In concluzie FERITIVA de capetele chinezesti (experienta mea) de la firma R........, garantie numai daca faceam montajul in nu stiu ce service agreat de ei in Sinaia. Adica costuri aiurea date pe platforma sau demontat pompa de pe motor, distribuite, reglaje, o intreaga nebunie. Piesele componente aratau ca noi insa pistonul (capul) nu era 100% compatibil cu pompa de pe masina, fiind necesare niste ajustari colegul C "a operat-o cu flexul, putin" .
Pe viitor multa bafta celor care vor sa cumpere astfel de capete.
Eu acum caut cap hidraulic sarbersc si voi repeta procedura de inlocuire.
- cata
- OP
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Revin cu noutati in ce priveste functionarea celebrei pompe de injectie .De acasta data este vorba de celebra problema cu ralantiul neregulat , si cu pierderea de putere cind pornesc anumiti consumatori , pierdere ce duce pina la oprirea motorului .Intrucit am un modul electronic considerat defect , am fost curios sa vad ce contine . Nu are deloc compenente electronice , ci doar electrice si anume un transformator diferential ce sesizeaza pozitia actuatorului acceleratiei , un senzor de temperatura ce sesizeaza temperatura motorinei ce prezinta o rezistenta la temperatura camerei de 2 kohm , si un electromagnet ce actioneaza actuatorul acceleratiei ce prezinta o rezistenta de 1 ohm . transformatorul diferential prezinta 2 infasurari inseriate a cite 6 ohm . Urmarind pe internet o demonstratie a unui aparat de probat pompe de injectie , am sesizat ca la actionarea la maxim a actuatorului de acceleratie , acesta trebuie sa revina imediat in pozitia de repaus , producind un zgomot specific la revenire . in cazul meu revenirea era mult mai lenta si oarecum infrinata . Am procedat la demontarea completa a blocului de comanda si in interiorul electromagnetului de comanda intre parte mobila si cea fixa am gasi reziduri ce afectuau miscarea libera a piesei mobile, Acum miscarea actuatorului este mult mai cursiva si sper ca acesta sa fie cauza acestei defectiuni des intilnite
\
\
- neamtu_dili
- *
- 23 mesaje
- din 17 Nov 2011
- Astra 2003 yd20th
- Galati
neamtu_dili
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 yd20th
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
cata a scris:Deci piesa care se ocupa cu reglajul presiunii in corpul central al pompei ,se afla in partea din fata si arata ca un surub mai ciudat care se poate desuruba cu o cheie fixa de 10 mm . dupa demontare se vede clar ca nu este un surub ci o supapa de reglare a presiunii care prezinta 2 oringuri care sigura etansarea . Aceste oringuri de obicei nu mai au o suprafata rotunda ci patrata , si nu mai pot asigura etansarea , deci nici o presiune constanta . Dupa inlocuirea acestor oringuri presiunea in pompa revine la normal ,poate sa inpinga pistonasul de avans inspre pozitia de avans maxim si sa asigure pornirea in bune conditii .
Ma alatur si eu problemelor cu pornirea grea sau deloc la acest tip de motor YDTH 20 DTI. Opel Astra G din 2003
Simptome - nu porneste dimineata (doar cu spray reusesc! foarte greu )
- dupa pornire am o usoara balbaiala la acceleratie ( plecarea de pe loc ) dupa care isi revine si totul functioneaza perfect.
masina trage bine nu se plafoneaza are vlaga .La cald motorul porneste bine, dupa doua ore de stationare se repeta iar figura
NU vrea sa mai porneasca decat cu spray....Am anulat filtru motorina montand pe masina un furtun transparent si o pompita de amorsare niciun efect ...aer pe instalatie nu pare sa fie (o bula foarte mica). Am fost la tester cu masina nu mi-a dat nici o eroare (precizez ca AVANSUL la pompa este normal ) a fost schimbat surub blila arc ,nici un efect .furtun retur si T-uri noi. O curiozitate pe pompa de injectie se afla un alt surub cu o blia cilindrica in interior si doua oringuri (oringurile par a fi tasate) acesta poate influenta pornire?
Bujiile si releul par a fi bune (fac scanteie) .Martori in bord nu sunt aprinsi .
Alte granituri in pompa ?
Ma poate ajuta vreun coleg cu un sfat ...?
- cata
- OP
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
poza pe care o arati nu are nici o legatura cu y 20 dth , ci mai curind cu VW golf 1 sau 2 , Bmw 324, Aro 244,sau alte dracii cu pompe Bosch cu acceleratie mecanica , si imtradevar aceea piesa este regulatorul de presiune , ce mentine o presiune optima a carburantului in pompa atit in timpul cit si dupa oprirea motorului , si da o ringurile trebuiesc inlocuite
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
buna
ieri dimineata am patit si eu prima data sa nu imi porneasca la rece
am tractato la mecanic si am reusit sa o pornim insa am folosit 2 acumulatoare,ideea este ca avema putina motorina si masina a stat in panta peste noapte..a pornit in cele din urma insa azi dimineata la rece la fel face invarte dar nu porneste
motorina am in rezervor insa nu vad nici urma de fum sa iasa pe sapament in momentul in care ai dau cheie ceea ce ma duce spre gandul ca am aer fals pe traseu de undeva
mentionez ca ieri dupa ce am pornito am oprito si am repornito de mai multe ori si pornea
astept sfaturi
multumesc
ieri dimineata am patit si eu prima data sa nu imi porneasca la rece
am tractato la mecanic si am reusit sa o pornim insa am folosit 2 acumulatoare,ideea este ca avema putina motorina si masina a stat in panta peste noapte..a pornit in cele din urma insa azi dimineata la rece la fel face invarte dar nu porneste
motorina am in rezervor insa nu vad nici urma de fum sa iasa pe sapament in momentul in care ai dau cheie ceea ce ma duce spre gandul ca am aer fals pe traseu de undeva
mentionez ca ieri dupa ce am pornito am oprito si am repornito de mai multe ori si pornea
astept sfaturi
multumesc
- aharpa
- **
- 113 mesaje
- din 13 Dec 2007
- Omega 1999 X25DT
- Bistrita-Nasaud
aharpa
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Omega 1999 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2007
- Mesaj Privat
daca nu ai rezolvat la mine s-a intamplat cam asa:
am patit si eu chiar in ajun sa nu porneasca iar problema a fost impartita in doua
1 probleme la traseul de motorina din filtru pana la pompa (schimbat surubul ce strange furtunul ce pleaca la pompa, saibe de etansare, sertizare furtunuri noi)
2 bujiile- au fost intrerupte toate 6 bujiile!
exact asa se manifesta si la mine, nu scotea fum deloc, iar de pornit am reusit doar cu spray de pornire.
scoate mufa de la releul de bujii si masoara cu ohmetrul fata de masa fiecare bujie -- 0,5 ohm (vezi sa nu fie in scurt)
vezi daca intradevar lucreaza releul si bujiile sunt alimentate
sper sa-ti fie de folos.
am patit si eu chiar in ajun sa nu porneasca iar problema a fost impartita in doua
1 probleme la traseul de motorina din filtru pana la pompa (schimbat surubul ce strange furtunul ce pleaca la pompa, saibe de etansare, sertizare furtunuri noi)
2 bujiile- au fost intrerupte toate 6 bujiile!
exact asa se manifesta si la mine, nu scotea fum deloc, iar de pornit am reusit doar cu spray de pornire.
scoate mufa de la releul de bujii si masoara cu ohmetrul fata de masa fiecare bujie -- 0,5 ohm (vezi sa nu fie in scurt)
vezi daca intradevar lucreaza releul si bujiile sunt alimentate
sper sa-ti fie de folos.
- ROSCA DANIEL
- **
- 117 mesaje
- din 23 Oct 2005
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
ROSCA DANIEL
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2005
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
buna
revin cu aceasi problema,partial s-a rezolvat ,s-a montat o "para" astfel incat daca prinde aer fals sa pot amorsa prin pompita montata,insa astazi la fel a facut am lasat cateva ore bune masina nemiscata si nu a mai vrut sa porneasca iar acea"para"era moale,am pompat de cateva ori si a pornit
intrebarea mea este daca pot sa inlocuiesc acel suport carcasa de filtru de motorina cu un alt filtru-capsat deoarece se pare ca problema mea cu aerul pe traseu se trage de la suport=carcasa filtru motorina!
revin cu aceasi problema,partial s-a rezolvat ,s-a montat o "para" astfel incat daca prinde aer fals sa pot amorsa prin pompita montata,insa astazi la fel a facut am lasat cateva ore bune masina nemiscata si nu a mai vrut sa porneasca iar acea"para"era moale,am pompat de cateva ori si a pornit
intrebarea mea este daca pot sa inlocuiesc acel suport carcasa de filtru de motorina cu un alt filtru-capsat deoarece se pare ca problema mea cu aerul pe traseu se trage de la suport=carcasa filtru motorina!
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut! Se poate! Eu asa am de 3 ani si nu mai am probleme cu dezamorsarea ! Singurul incovenient ar fi ca atunci cand il schimb (filtrul capsulat) sa il umpli cu motorina pe cel nou si sa fii asistat de o a 2 persoana ca sa te ajute sa nu prinda prea mult aer instalatia atunci cand il achimbi iar dupa ce l.ai schimbat sa o porneti si sa o tii turata pe la 3000-3500 cateva secunde, 5-10 secunde,astfel sa nu se opreasca motorul daca prinde aer . Ar fi fost IDEAL 2 mici robinete pe traseu inainte cat si dupa filtru ca sa nu prinda aer, unele rezistente la temperatura si combustibil....