memoedy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1,6 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu aceeasi problema cu un astra cod motor Z16SE. Mie mi s-a spus ca este fie senzorul de MAF fie EGR blocat. In fine, eu o sa vad care e treaba in primavara, ca acum e prea frig. Tu ce cod motor ai? Daca este Z16XEL uita-te la EGR, ca ai. Cum se manifesta mai exact? Porneste greu cu motorul cald? Trebuie ajutata din acceleratie?
- olteanu1978
- **
- 191 mesaje
- din 16 Aug 2012
- Vectra 2006 Z19DTH
- Olt
olteanu1978
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2012
- Mesaj Privat
memoedy a scris:salut .Am un opel vectra B DIN 1997 1,6 16V benzina si porneste foarte greu la cald.Dimineata porneste bine. Poate sa ma ajute si pe mine cineva , va rog un sfat .
Salut. Banuiesc ca motorul are codul X16XEL, iar dupa ce o lasi sa se raceasca cateva ore , porneste mai bine, nu? Becul de anomalii este aprins, cel galben? Acel <check engine>.
olly
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Radauti
- Masina: Vectra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema tot la un x16xel. La mine a fost senzorul care masoara temperatura apei(nu cel care indica in bord). Nu aveam nicio eroare, nu se aprindea "check engine". A costat vreo 40 de lei. Daca ai un coleg care are sa iti imprumute pentru 5 minute senzorul, poti sa verifici daca el e vinovatul. O seara buna!
memoedy
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 1,6 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
al3sc- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-79859
- *
- 43 mesaje
- din 10 Nov 2012
deleted-79859
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-79859
- *
- 43 mesaje
- din 10 Nov 2012
deleted-79859
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
Diagnoza am facut si nu zice nik in afara de erarile de la supapele ABS-ului (ca e dus si ala) . O noutate cu pornirea grea la cald e : dak pun de 2 ori contactul, dand la electromotor numa a doua oara, porneste intr-o secunda, ca dimineata la rece. Deci posibil sa fie vorba de ceva presiune .... ori de la pompa ori de la vreun injector care pierde . Ma gandeam sa curat injectoarele cu UltraSunete. Ce parere aveti ? Multumesc
miky mike
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2013
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
OVIDIU205 aceeasi problema am avut si eu la motor,pornire grea la cald,pe tester nici o eroare,am luat toate la curatat?dar ce sa curat ca le curatasem cu o luna inainte,clapeta acceleratie,senzor vibrochen,peda acceleratie,si miam amintit ca nu curatasem EGR-ul,lam dat jos si dumnealui nu mai inchidea bine,a urmat o curatire cu diverse solutii chimice,si la sfarsit o baie buna cu sprey de contacte,de aproape 6 luni porneste instantaneu la cald/rece
incearca si curatal,dar nu toate defectele unui motor sunt identice si la altu
incearca si curatal,dar nu toate defectele unui motor sunt identice si la altu
- deleted-79859
- *
- 43 mesaje
- din 10 Nov 2012
deleted-79859
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
- hugo boss es
- *
- 40 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Vectra 1998 x18xe
- Spania
hugo boss es
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Sall,si eu am avut o pb asemanatoare si citind aici pe site am aflat ca era canistra de vapori se rupsese sitele iar carbunele din canstra a plecat pe furtunasul care duce la vacum dupa ce am desfundat acel furtun si am reparat si canistra a inceput sa porneasca bn,la masina mea(opel vectra b 1998 x18xe ) canistra se afla in partea dreapra a masini trebuie sa dati roata si aparatoarea jos se afla chiar in spatele semnalizari de pe aripa,exista si un tutorial pe acest site cum trebuie reparata,daca va intereseaza pe cn ce am scris puteti sa imi raspundeti si va ajut sa gasiti tutorialul cu poze de reparare a acestei pb
- deleted-79859
- *
- 43 mesaje
- din 10 Nov 2012
deleted-79859
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
- hugo boss es
- *
- 40 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Vectra 1998 x18xe
- Spania
hugo boss es
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Sal ovidiu,st nou pe aici si nu stiu cum sa pun poze da incerc sa iti explic,daca ai aceelas cod de motor cu al meu un spate la valva agr ai ceva de plastic patratos cred ca vacumu care intra 2 furtunase tu scoate furtunasul acela mai lung care se duce undeva in partea stanga a ta cum stai fata in fata cu masina la un moment dat nu mai poti sa il vezi pt ca se duce la canistra de vapori care la randu ei se afla in spatele semnalizari de pa aripa dreapta.dupa ce scoti acel furtunas tragi aer pe el daca vine aer usor inseamna ca ai canistra buna daca furtunasul acela e infundat si nu vine aer seamna ca e canistra de vina, astept sa imi scri,daca tot nu intelegi nui nici o pb trebuie sa o dam cumva la capat
- hugo boss es
- *
- 40 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Vectra 1998 x18xe
- Spania
hugo boss es
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- deleted-79859
- *
- 43 mesaje
- din 10 Nov 2012
deleted-79859
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2012
- Mesaj Privat
- hugo boss es
- *
- 40 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Vectra 1998 x18xe
- Spania
hugo boss es
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1998 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Sal la mn chiar a avut legatura cu pornirea acum dupa ce am reparat canistra si am desfundat furtunul acela de carbune imi porneste foarte bn la cald daca crezi ca ai canistra stricata in urma verificari zise de mine si vrei sa o repari poti sa cauti la functia tutoriale dai pe ia si primu titlu e pt asa ceva
- mihaitza237
- *
- 17 mesaje
- din 25 Jul 2014
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
mihaitza237
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea: Am si eu o problema uneori porneste greu la cald ( ce inseamna greu inverte 2-3 ori) si la rece la sfert de cheie . Dar nu mereu apare problea cu pornire greoaie la cald. Si am impresia ca porneste in 3 dupa lucreaza in 4 buji.
Curatat buji 1 bucata schimbata nu mai aveam carbune. O sa o duc pe tester sa vedem daca am erori ceva. In mers functioneaza bine masina trage si in ture joase si turata. Relantiu variaza un pic sa zic se vede putin pe acul de la turometru.
Z16SE 1.6 8v .
Astept pareri Multumesc anticipat!
Curatat buji 1 bucata schimbata nu mai aveam carbune. O sa o duc pe tester sa vedem daca am erori ceva. In mers functioneaza bine masina trage si in ture joase si turata. Relantiu variaza un pic sa zic se vede putin pe acul de la turometru.
Z16SE 1.6 8v .
Astept pareri Multumesc anticipat!