- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am un vectra a am schimbat 3 rinduri de amortizoare pina acum si tot se balanseaza si bate la denivelari scurte
asta in cazul in care toate bucsile sunt schimbate noi.are cineva idee de ce se uzeaza asa repede.,?
Directia imi mananca anvelopele dar la toate testele a iesit bine care ar fi problema ca nu am fost cu ea doar la un service?
Multumesc
asta in cazul in care toate bucsile sunt schimbate noi.are cineva idee de ce se uzeaza asa repede.,?
Directia imi mananca anvelopele dar la toate testele a iesit bine care ar fi problema ca nu am fost cu ea doar la un service?
Multumesc
- mctoto
- ****
- 1,836 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,836
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am intalnit asemenea situatii mai ales la Omega datorita greutatii masinii si mai ales matrialului prea moale din care erau facute bucsile puntii fata chiar fiind aproape noi.La Vectra cam la fel se manifesta ,iar verificarea nu-i prea complicata,in primul rand daca spui ca-i instabila pe traiectorie,are tendinta sa traga volanul spre partea care loveste o denivelare ,iar pe denivelari multe valseaza in toate directiile.La fel si in cazul jocului in pivotii inferiori cei de pe bascula,instabilitate si zgomote la drum denivelat,mai fa o verificare amanuntita,si incepe cu tensionarea bucsilor de bascula s-ar putea sa ai surprize.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
- costy_dumi
- OP
- 50 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Vectra 1995 TC4EEI
- Gorj
costy_dumi
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1995 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Am intalnit asemenea situatii mai ales la Omega datorita greutatii masinii si mai ales matrialului prea moale din care erau facute bucsile puntii fata chiar fiind aproape noi.La Vectra cam la fel se manifesta ,iar verificarea nu-i prea complicata,in primul rand daca spui ca-i instabila pe traiectorie,are tendinta sa traga volanul spre partea care loveste o denivelare ,iar pe denivelari multe valseaza in toate directiile.La fel si in cazul jocului in pivotii inferiori cei de pe bascula,instabilitate si zgomote la drum denivelat,mai fa o verificare amanuntita,si incepe cu tensionarea bucsilor de bascula s-ar putea sa ai surprize.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
La mine doar doi pivoti are unu st unu dr
iar bucsile sunt toate noi
ma gindesc ca poate sa fie de la arcuri?
yu ce crezi
nu stiu de ce s-au stricat bucsile de la punte de pe spate asa repede ca sunt varza si nu cred ca am 10 000 cu ele
iar telescoapele la test dau bine ce draqu sa mai cred
florin73
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
costy_dumi a scris:
La mine doar doi pivoti are unu st unu dr
iar bucsile sunt toate noi
ma gindesc ca poate sa fie de la arcuri?
yu ce crezi
nu stiu de ce s-au stricat bucsile de la punte de pe spate asa repede ca sunt varza si nu cred ca am 10 000 cu ele
iar telescoapele la test dau bine ce draqu sa mai cred
am aceiasi problema privind instabilitatea si uzura anvelopelor fata.am schimbat telescoapele si nu am jocuri la capete de bara, pivoti, antiruliu sau bucse de brat si totusi e instabila..mai ales partea dreapta fata.Am sa incerc sa-i schimb cauciucurile ..recomandare de mecanic.Parca e dezechilibrata ..unde o fi centru de greutate.
mecaNIK a scris:Am intalnit asemenea situatii mai ales la Omega datorita greutatii masinii si mai ales matrialului prea moale din care erau facute bucsile puntii fata chiar fiind aproape noi.La Vectra cam la fel se manifesta ,iar verificarea nu-i prea complicata,in primul rand daca spui ca-i instabila pe traiectorie,are tendinta sa traga volanul spre partea care loveste o denivelare ,iar pe denivelari multe valseaza in toate directiile.La fel si in cazul jocului in pivotii inferiori cei de pe bascula,instabilitate si zgomote la drum denivelat,mai fa o verificare amanuntita,si incepe cu tensionarea bucsilor de bascula s-ar putea sa ai surprize.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
Zgomotul pe denivelari mici si dese,pivot,cap bara,flansa superioara amortizor,caseta directie,flansa elastica ax volan,bucsi bara stabilizatoare,bieleta antiruliu.
La mine doar doi pivoti are unu st unu dr
iar bucsile sunt toate noi
ma gindesc ca poate sa fie de la arcuri?
yu ce crezi
nu stiu de ce s-au stricat bucsile de la punte de pe spate asa repede ca sunt varza si nu cred ca am 10 000 cu ele
iar telescoapele la test dau bine ce draqu sa mai cred