- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- SB46MRS
- **
- 166 mesaje
- din 12 Feb 2012
- Astra 2006 z16xep
- Sibiu
SB46MRS
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Ce chestie ! ...unii vor sa-si dea jos emblemele si inscrisurile ..... eu incerc sa mi le pun si n-am de unde !
@tak30ver - pai lasi si tu putin masina in soare dupa care incerci sa le tragi jos cu atentie sa nu zgarai vopseaua. Ca si scula , daca nu te ajuta unghiile , foloseste macar ceva din plastic ..nu stiu, un colt de liniar scolar ..- in cazul in care scapa scula in directii nedorite macar sa nu fie asa adanca zgarietura. Ulterior poti curata lipiciul cu putina benzina. Diluantul iti va dizolva si vopseaua asa ca nu e indicat. Eventuale diferente de nuanta se pot rezolva cu un polish.
@tak30ver - pai lasi si tu putin masina in soare dupa care incerci sa le tragi jos cu atentie sa nu zgarai vopseaua. Ca si scula , daca nu te ajuta unghiile , foloseste macar ceva din plastic ..nu stiu, un colt de liniar scolar ..- in cazul in care scapa scula in directii nedorite macar sa nu fie asa adanca zgarietura. Ulterior poti curata lipiciul cu putina benzina. Diluantul iti va dizolva si vopseaua asa ca nu e indicat. Eventuale diferente de nuanta se pot rezolva cu un polish.
- SB46MRS
- **
- 166 mesaje
- din 12 Feb 2012
- Astra 2006 z16xep
- Sibiu
SB46MRS
- Mesaje scrise: 166
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2012
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
bogdanktm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2013
- Mesaj Privat
bogdanktm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2013
- Mesaj Privat
- tak30ver
- **
- 122 mesaje
- din 16 Mai 2013
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
tak30ver
- Mesaje scrise: 122
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2013
- Mesaj Privat
Hai sa vin acum cu un tutorial
Ce aveti nevoie pentru aceasta operatiune ?
ata de pescuit ( lita ), o surubelnita cu cap drept, o carpa de calitate ( eu am avut un tricou polo alb ), lichid de parbriz se poate curata foarte usor cu orice lichid , nu recomand benzina sau diluant, cel mai ok ar fi alcool izopropilic daca vreti sa fiti tipicari.
Masina e bine as fie lasata in soare cateva ore cu zona respectiva pentru a inmuia putin buretele, se ia mai usor, veti observa ca si daca trageti cu mana de el se misca.
Am dat prima oara sigla mare jos, a ramas ceva burete pe masina, l-am curatat efectiv cu degetele , l-am inmuiat cu lichid de parbriz si am frecat cu unghiile .
Pe la jumate am gasit tricoul , am inceput sa frec cu ala. Am mai turnat lichid, am inceput sa frec, am vazut ca incepe sa iasa si i-am dat inainte.
Cam asta a iesit :
Dupa ce m-am prins cum vine treaba am evoluat am incercat pe bara de crom sa razui usor cu surubelnita insa lasa urme subtiri, asa ca m-am oprit.
Am luat-o iar cu lichid si cu tricoul, mergea destul de greu, mai dadeam si cu unghiile sau frecam cu degetele.
La un moment dat mi-a picat fisa . Din asta :
Am facut-o asa imediat :
Am trecut si la 1.7 , observati ca I-ul era deja dat jos :
Rezultat final :
Cum se curata cel mai repede :
Surubelnita cu capul drept bagata prin tricou impaturit in 4 si racaiti de jos in sus sau de la stanga la dreapta, in functie de litera/cifra.
Din 2 treceri se ia totul, spalati bine si cam asta iese.
Cum vi se pare pentru o prima incercare ?
O sa ii dau si cu putina pasta in zona dar dupa cateva spalari si lasata in soare se va duce urma oricum , eu abia o mai vad de la 20 cm .
Ce aveti nevoie pentru aceasta operatiune ?
ata de pescuit ( lita ), o surubelnita cu cap drept, o carpa de calitate ( eu am avut un tricou polo alb ), lichid de parbriz se poate curata foarte usor cu orice lichid , nu recomand benzina sau diluant, cel mai ok ar fi alcool izopropilic daca vreti sa fiti tipicari.
Masina e bine as fie lasata in soare cateva ore cu zona respectiva pentru a inmuia putin buretele, se ia mai usor, veti observa ca si daca trageti cu mana de el se misca.
Am dat prima oara sigla mare jos, a ramas ceva burete pe masina, l-am curatat efectiv cu degetele , l-am inmuiat cu lichid de parbriz si am frecat cu unghiile .
Pe la jumate am gasit tricoul , am inceput sa frec cu ala. Am mai turnat lichid, am inceput sa frec, am vazut ca incepe sa iasa si i-am dat inainte.
Cam asta a iesit :
Dupa ce m-am prins cum vine treaba am evoluat am incercat pe bara de crom sa razui usor cu surubelnita insa lasa urme subtiri, asa ca m-am oprit.
Am luat-o iar cu lichid si cu tricoul, mergea destul de greu, mai dadeam si cu unghiile sau frecam cu degetele.
La un moment dat mi-a picat fisa . Din asta :
Am facut-o asa imediat :
Am trecut si la 1.7 , observati ca I-ul era deja dat jos :
Rezultat final :
Cum se curata cel mai repede :
Surubelnita cu capul drept bagata prin tricou impaturit in 4 si racaiti de jos in sus sau de la stanga la dreapta, in functie de litera/cifra.
Din 2 treceri se ia totul, spalati bine si cam asta iese.
Cum vi se pare pentru o prima incercare ?
O sa ii dau si cu putina pasta in zona dar dupa cateva spalari si lasata in soare se va duce urma oricum , eu abia o mai vad de la 20 cm .
- bog15dan
- OP
- 163 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 2006 z13dth
- Teleorman
bog15dan
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 397 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Încercaþi tot felul de soluþii dubioase cum ar fi diluantul.
Aþi avut noroc sã fie de-o calitate proastã pentru cã altfel riscaþi sã "înmuiaþi" vopseaua sau materialul în locul respectiv.
Cea mai de bazã soluþie rãmâne benzina. Dacã daþi pe vopsea ºi la final rãmân mici imprimãri ale emblemelor în vopsea, încercaþi o pastã abrazivã de curãþat (pastã auto).
Aþi avut noroc sã fie de-o calitate proastã pentru cã altfel riscaþi sã "înmuiaþi" vopseaua sau materialul în locul respectiv.
Cea mai de bazã soluþie rãmâne benzina. Dacã daþi pe vopsea ºi la final rãmân mici imprimãri ale emblemelor în vopsea, încercaþi o pastã abrazivã de curãþat (pastã auto).
Alexpry
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Alea cu ASTRA 1.7 CDTI de pe partea cromata le-am dat jos cam asa: Am tras de ele cu un card de cumparaturi si s-au deslipit usor, iar dupa am ras lupiciul ramas cu unghia (dureaza cam 1 minut pt fiecare cifra/litera), apoi dupa ce am terminat cu lipiciul am sters apasat, cu un servetel umed, urmele lasate (am lasat umeda zona 2-3 minute) si dupa cu un prosop de sters geamuri (care nu lasa urme, aderent) am sters si a iesit lacrima si fara urme. Daca totusi au mai ramas urme la voi mai repetati odata pasii cu servetelul si prosopul. Cam asta e.
Acum imi fac curaj si pt sigla dar astept sa ajunga si grila clean (fara semn) pentru in fata
Acum imi fac curaj si pt sigla dar astept sa ajunga si grila clean (fara semn) pentru in fata
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Popescu Valentin
- *
- 10 mesaje
- din 20 Jan 2017
- Astra 2008 Z17DTH
- Timis
Popescu Valentin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut co-forumisti
o scurta intrebare, pt ca am citit tot threadul si deabea astept sa imi dau si eu toate siglele jos de pe "batranica" mea.
Sper sa nu fie o intrebare de om blond, dar din poze observ ca toti care ati dat siglele jos, aveti stopurile cu alb, adica varianta fara facelift.
Eu am stopurile fumurii, varianta cu facelift produsa in aprilie 2008, Si la masinutza mea, este sigla opel prinsa cu burete si fara acele 2 picioruse ca la astra g? Nu vreau sa raman cu gauri in tabla
Mersi fain pt info
o scurta intrebare, pt ca am citit tot threadul si deabea astept sa imi dau si eu toate siglele jos de pe "batranica" mea.
Sper sa nu fie o intrebare de om blond, dar din poze observ ca toti care ati dat siglele jos, aveti stopurile cu alb, adica varianta fara facelift.
Eu am stopurile fumurii, varianta cu facelift produsa in aprilie 2008, Si la masinutza mea, este sigla opel prinsa cu burete si fara acele 2 picioruse ca la astra g? Nu vreau sa raman cu gauri in tabla
Mersi fain pt info