luuc1an
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
Buna seara, am o problema la un opel corsa b x10xe, merge in suturi, nu se accelereaza corespunzator, daca calc dintr-o data pedala de acceleratie nu se accelereaza trebuie sa o iau usor cu pedala.... am schimbat pompa benzina, regulator presiune, bujii, filtre, debitmetru, valva egr, aceleasi comportament inainte sa schimb toate astea pe tester mia dat egr si debitmetru defect si le-am schimbat nu stiu ce sa mai fac.
Am facut si o filmare sa fiu inteles:
edit by StefanTolos
Am facut si o filmare sa fiu inteles:
edit by StefanTolos
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
luuc1an
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- anushk_moroianu
- *
- 2 mesaje
- din 11 Jul 2013
- Corsa 2000
- Teleorman
anushk_moroianu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2013
- Mesaj Privat
buna, si buburuza mea face cam la fel ca in video... la mine se aprinde un bec in bord cand depaseam 129km/h ridicam piciorul de pe acceleratie si se stinges becul respectiv (un bec portocaliu ..o lampa cu un fulger in el ). nu i-am dat importanta am mers cu ea asa insa dupa 3 zile a inceput sa dea in nas in viteze mici a1a si a2a . in treapta 3 4 nu se mai simtea. am dus-o la tester acolo nimic ... i-au schimbat ei filtru de benzina si bujii i-au suflat turul si returul.. am plecat cu masina de acolo dar deja facea mult mai rau. incepuse sa mearga numai in suturi in orice treapta . dupa 1 km de mers nu s-a mai turat deloc viteza maxima a fost de 30 km/h cu pedala calcata la blana. am dus-o inapoi , cand am ajuns i se sparsese o supapa la antigel care a fost inlocuita ... au tinut masina 1 saptamana si cand am luat-o tot cu 30 km/h am luat-o... deci nu au stiut ce sa ii faca. am mutat masina la un alt servis iar au pus-o pe tester au gasit o eroare la sonda de apa pe care au inlocuit-o dar masina tot asa face.. la relanti se zguduie din toate incheieturile , chiar se opreste cateodata si daca vreau sa o accelerez nu se acceleareaza deloc. dupa 20 de pedale de acceleratie calcate la blana incepe si ea sa dea un semn de viata... dupa ce se incalzeste ea mai bine ajung sa merg cu 100 km/h cu ea (asta cand am mutat-o de la un servis la altul) au verificat calculatorul, au verificat presiunea.... ideea e ca nu stiu ce sa ii mai fac si unde sa o mai duc... daca stiti in teleorman pe cineva apt... aaaaa si incepuse sa mearga stergatorul pe spate singur si nu se mai oprea.... au mers si pe partea electrica sa o repare si nimic..... daca aveti vreo idee va rog raspundeti-mi
- anushk_moroianu
- *
- 2 mesaje
- din 11 Jul 2013
- Corsa 2000
- Teleorman
anushk_moroianu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Teleorman
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2013
- Mesaj Privat
buna, am o corsa din 2000 1.0 pe benzina. la mine se aprindea un bec in bord cand depaseam 129km/h ridicam piciorul de pe acceleratie si se stinges becul respectiv (un bec portocaliu ..o lampa cu un fulger in el ). nu i-am dat importanta am mers cu ea asa insa dupa 3 zile a inceput sa dea in nas in viteze mici a1a si a2a . in treapta 3 4 nu se mai simtea. am dus-o la tester acolo nimic ... i-au schimbat ei filtru de benzina si bujii i-au suflat turul si returul.. am plecat cu masina de acolo dar deja facea mult mai rau. incepuse sa mearga numai in suturi in orice treapta . dupa 1 km de mers nu s-a mai turat deloc viteza maxima a fost de 30 km/h cu pedala calcata la blana. am dus-o inapoi , cand am ajuns i se sparsese o supapa la antigel care a fost inlocuita ... au tinut masina 1 saptamana si cand am luat-o tot cu 30 km/h am luat-o... deci nu au stiut ce sa ii faca. am mutat masina la un alt servis iar au pus-o pe tester au gasit o eroare la sonda de apa pe care au inlocuit-o dar masina tot asa face.. la relanti se zguduie din toate incheieturile , chiar se opreste cateodata si daca vreau sa o accelerez nu se acceleareaza deloc. dupa 20 de pedale de acceleratie calcate la blana incepe si ea sa dea un semn de viata... dupa ce se incalzeste ea mai bine ajung sa merg cu 100 km/h cu ea (asta cand am mutat-o de la un servis la altul) au verificat calculatorul, au verificat presiunea.... ideea e ca nu stiu ce sa ii mai fac si unde sa o mai duc... daca stiti in teleorman pe cineva apt... aaaaa si incepuse sa mearga stergatorul pe spate singur si nu se mai oprea.... au mers si pe partea electrica sa o repare si nimic..... daca aveti vreo idee va rog raspundeti-mi
vili_iasi
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
Ceva similar ca in al doilea post la motorul X12XE. Cand urc rampe mai abrupte, merge in suturi. In urma cu doua zile, la un drum mai lung, pe acceleratie de 4000 rot/ min a inceput sa faca la fel si pe drum drept si s-a aprins check engine. Am luat piciorul de pe acceleratie si s-a stins becul. La innapoiere, 70 km, nu s-a mai manifestat defectul. Astazi am verificat bujiile, aratau OK, m-am uitat pe la bobina, am dat cu spray, am dat cu spray pe mufa debitmetrului, pe senzorul de temperatura motor, m-am uitat la traseul aerului, de la filtru la motor, nimic suspect. Apoi am pus diagnoza (OP-COM) si am gasit eroare stocata P0204 - Circuit intrerupt injector 4. Am spus toata povestea pt a primi sfaturi cat mai pertinente. M-am uitat pe scheme, circuitul injectorului 4 este foarte simplu, de la calculator merge direct la conectorul injectorului. Presupun ca acolo ar fi problema avand in vedere ca se manifesta cand matorul trage mai din greu sau este mai turat , deci trepideaza mai tare.
As vrea sa vad conectorul ala, insa in acest loc s-a terminat stiinta mea. Unde este injectorul 4(sau oricare din ele)? Ca nu vad nimic care sa semene...
As vrea sa vad conectorul ala, insa in acest loc s-a terminat stiinta mea. Unde este injectorul 4(sau oricare din ele)? Ca nu vad nimic care sa semene...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
vili_iasi
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat
Multumesc domnule Dan Ciucureanu si La multi ani. Am privit cu atentie in zona indicata si am cautat si ceva imagini de pe net. Am localizat rampa, dar nu am acces la injectoare datorita unei aparatori din plastic situata intre rampa si motor. Din ce vad, are niste clipsuri, cate unul in dreptul fiecarui injector, banuiesc ca este o protectie pentru conectorii injectoarelor.
Inainte de a o declipsa si a incerca sa o indepartez, va rog sa-mi spuneti daca este numai plastic sau contine si partea de conector dinspre fire(gen conectorul de la bujii care este corp comun cu bobina), ca sa stiu cat de tare trebuie sa trag, deoarece plasticul este deja crapat.
M-a indus in eroare si o eticheta de pe plasticul ala, pe care scrie AC, ma gandeam ca dedesupt o fi vreo conducta de la AC....
Inainte de a o declipsa si a incerca sa o indepartez, va rog sa-mi spuneti daca este numai plastic sau contine si partea de conector dinspre fire(gen conectorul de la bujii care este corp comun cu bobina), ca sa stiu cat de tare trebuie sa trag, deoarece plasticul este deja crapat.
M-a indus in eroare si o eticheta de pe plasticul ala, pe care scrie AC, ma gandeam ca dedesupt o fi vreo conducta de la AC....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Sina aia de plastic este protectie termica in primul rand pentru fire, asa puneau atunci, acum folosesc un fel de copex. Vezi ca de obicei este prinsa cu un surub sau doua.
Prin ea trec firele de la senzor presiune ulei, temperatura motor, senzor came...lainjectoare ai mufe cu fir care intra in aceasta sina.
Ca sa poti avea acces trebuie sa scoti mufele mai sus mentionate, vezi ca ele intra in alta sina cu 2 clips deasupra pompei apa pe capac culbutori, tragi usor de ea in sus, usoooor ca plasticul a devenit casant in atatia ani si temperaturi.
Trebuie indepartat throttle body ca altfel nu ai acces la mufe injectoare.
Nu scoate injectoarele ca nu ai garnituri, doar sa mergi la Ghezaco si sa potrivesti ceva care oricum nu tine mai mult de 2-3 ani din cauza cauciucului sub orice critica.
Mufele le cureti cu spray de contacte FARA ULEI, penson/periuta de dinti, strangi cu un ac papucii din mufa si te rogi sa fie atat.
Daca e din ECU faci curatare cu spray, te asiguri ca totul este USCAT la montare.
Prin ea trec firele de la senzor presiune ulei, temperatura motor, senzor came...lainjectoare ai mufe cu fir care intra in aceasta sina.
Ca sa poti avea acces trebuie sa scoti mufele mai sus mentionate, vezi ca ele intra in alta sina cu 2 clips deasupra pompei apa pe capac culbutori, tragi usor de ea in sus, usoooor ca plasticul a devenit casant in atatia ani si temperaturi.
Trebuie indepartat throttle body ca altfel nu ai acces la mufe injectoare.
Nu scoate injectoarele ca nu ai garnituri, doar sa mergi la Ghezaco si sa potrivesti ceva care oricum nu tine mai mult de 2-3 ani din cauza cauciucului sub orice critica.
Mufele le cureti cu spray de contacte FARA ULEI, penson/periuta de dinti, strangi cu un ac papucii din mufa si te rogi sa fie atat.
Daca e din ECU faci curatare cu spray, te asiguri ca totul este USCAT la montare.
vili_iasi
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2012
- Mesaj Privat