Tiaz- Suspendat
- 1,026 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,026
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,457 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,457
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stancalia
- **
- 111 mesaje
- din 04 Jul 2010
- Astra 2004 z17dtl
- Buzau
stancalia
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
- stancalia
- **
- 111 mesaje
- din 04 Jul 2010
- Astra 2004 z17dtl
- Buzau
stancalia
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
- algabone20
- **
- 67 mesaje
- din 02 Nov 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
algabone20
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2011
- Mesaj Privat
De atunci nu mai face deloc si nici nu s-a mai oprit. E de luat in calcul inainte de a se cumpara regulatorul de presiune care e ffff scump.
- costicimpy
- **
- 293 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- sharky2005ro
- *
- 2 mesaje
- din 15 Jun 2011
- Astra 1997
- Iasi
sharky2005ro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
- sharky2005ro
- *
- 2 mesaje
- din 15 Jun 2011
- Astra 1997
- Iasi
sharky2005ro
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
godfather
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cred ca urmatoarele plinuri le fac la Rompetrol, sa vad daca aditivii aia de care spun ei sunt numai marketing sau chiar sunt.
Mecanicul mi-a sugerat sa ii fac o curatare EGR sau o iesire in afara orasului de 30-40 km, dar "mers nesimtit, schimbat vitezele unde taie injectia", ca sa il citez. 😊
- alladin_allibaba
- ****
- 1,457 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,457
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- florin1983
- *
- 26 mesaje
- din 27 Aug 2013
- Zafira 2011 Z18XER
- Bucuresti
florin1983
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2013
- Mesaj Privat
- andy4you2005
- *
- 28 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Corsa 2007 z17dtr
- Bucuresti
andy4you2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu Astra H, Z17DTJ. Relantiul e foarte instabil, oscileaza turatia (se aude si se vede si pe turometru). Mi se intampla numai cand motorul este cald. Din cate am citit pe forum este de vina fie regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, fie supapa mecanica de pe rampa comuna. Intrebarea mea e cum aflu care din acestea e de vina?
Multumesc
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
1.7 CDTI ... Z17DTL , oscilatia turatiilor la relanti este de la 850 (la cat sta pe tester ) si urca pana la 1000 ... Tin sa precizez ca oscilatia apare cand ( de exemplu ) merg cu masina , opresc la un semafor , turatia coboara in 1000 rpm ... si scade treptat pana la 850 unde se stabilizeaza. Turatia nu apare doar pe ceas , se observa si in zgomotul produs de motor.
- andy4you2005
- *
- 28 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Corsa 2007 z17dtr
- Bucuresti
andy4you2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- andy4you2005
- *
- 28 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Corsa 2007 z17dtr
- Bucuresti
andy4you2005
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pina acum o luna ,aceasta fluctuatie in relati,o aveam foarte rar,dar acum face aproape tot timpul si cu motorul cald si cu el rece.
@andy vad ca ai schimbat regulatorul,nu ai incercat inainte o curatire sa vezi daca se schimba ceva?
..nu prea ai ce sa cureti la el..ca nu gen egr...e un senzor..la capat are o siguranta...daca scoti siguranta...o sa iasa o chestie de metal...gen jigler ...care cu timpu se uzeaza si de acolo apar fluctuatiile la relanti...
da..cu timpu e foarte posibil..sa-ti omoare injectoarele......si in plus de asta...e enervant sa mergi si sa galopeze motorul....am preferat sa schimb acest regulator...din mai multe motive:
1. risipa de carburant aiurea...datorita oscilatiilor..apare un consum mai mare,
2.ma apuca des sa mai plec din tara sau prin tara..si nu am chef sa ma lase masina....prin afara tarii sau prin tara..ca sa platesc minim 150-200 e platforma.
3. e simplu de schimbat...nu a necesitat decat investitia in regulator...am schimbato singur...iar daca nu vrei sa te complici...te duci la service...si scapi cu 1 h de manopera..care e in jur de 100 lei...nu reprezentanta ca astia sunt japcari...si nu-si au rostu...