Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • raculea

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am pe capota la grila mici punctulete de rugina (nu a fost lovita , a sarit vopseaua)
Ce trebuie sa cumpar si cum trebuie sa fac ca sa nu se mai raspandeasca / mareasca punctele de rugina ? dau cu smirghel , cu chit si pe urma spray / vopsea ? Ce produse sa folosesc ?
Skip ads

  • aditz6

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Daca e decat o pelicula de rugina nu e nici o problema, iei vopsea in culoarea masinii si ii dai in locul acela cu un betisor de urechi (eu asa fac), daca a luat rugina serios atunci apeleaza la un atelier specializat.
  • raculea

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
nu dau cu smirghel ? si ceva chit? dau asa direct pe rugina? Sunt puncte mici nush cum sa zic cat un varf de marker . Direct asa nu dau , am sa ma mai interesez la cine o mai facut ...
P.S. cat despre meseriasi cred ca toti am patit-o intr-o mica sau mai mare masura , prefer sa fac eu si daca sunt incapabil apelez in ultima instanta . Meseriasu' vrea banii si sa scape cat mai repede
P.S. 2 acasa la mine eu zugravesc eu raschetez si paluxez parchetu Smile n-am nevoie de meseriasi + ca nu ma dau banii afara din casa . . .
  • aditz6

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Fiind punctul prea mic nu ai cum sa dai cu smilgher, o sa distrugi vopseaua. Incearca asa. Eu asa fac de un an de zile si nu am probleme. Sau vezi ca era o solutie care dizolva rugina, parca, dai intai cu aia, apoi cu vopsea.
  • raculea

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
La solutia care dizolva rugina te referi la FERUGINOL ?
P.S. Eu vream sa dau cu smirghel si chiar sa maresc putin zona , deoarece rugina patrunde pe sub vopsea . Ma gandesc ca daca ma ocup doar de punct in sine (si nu maresc putin zona de smirghelui ,chituit , vopsit ) sa nu patesc ca peste catva punctele sa fie OK dar in jurul lor sa apara rugina . Nu vreau sa fac de mantuiala , si nu ma intereseaza estetica
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
poti si asa, dai cu smirchel, chituiesti, smirgheluiesti frumos, problema va aparea cand dai cu vopsea, suprafata fiind mare si tu neavand pistol se vor vedea urmele de la pensula/whatever
pentru puncte de rugina, daca nu a fugit rugina sub vopsea (de obicei se vede, ca incepe vopseaua sa se umfle) merge si solutia directa. Oricum, daca rugina e de suprafata, in momentul in care dai cu vopsea, vei creea o bariera, si oxigenul nu mai poate patrunde. Deci opresti si procesul de ruginire
  • djchazz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2012

  • Mesaj Privat
cu un betisor de ureche + deruginol cureti usor rugina apoi te duci la un magazin specializat de unde cumperi vopsea la culoarea masini ( este un cod pe caroserie cu care te duci acolo )
50 ml vosea costa cam 10-20 lei si se aplica tot cu betisor de ureche
lucrez in spalatorie si ma pricep cam la orice nu ezitati sa trimite-ti mesaj privat daca va pot ajuta cu ceva
  • andicrs

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2013

  • Mesaj Privat
masina mea e alba daca dau cu vopsea alba normala la cutie de aia mare de vopsesc pe acasa fier si lemn nu e buna?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ba da ! ... e buna daca vorbim de masina de spalat.
Nu fa prostii ca iti va parea rau. Depinde ce vrei si cit sa vopsesti. Dar in orice caz vorbim de formule chimice diferite .....un tip de vopsea ai pe masina si altceva e pentru garduri. Nu mai vorbesc de finetze, aspect si alte cele. Si te trezesti ca de la o pata cit degetul ajungi sa mergi sa vopsesti intreg elementul.
Mah , e o masina nu cazanul din fundul curtii ! In cel mai rau caz mergi la magazinele de profil cu codul de vopsea sau o piesa de pe masina gen capacul de la rezervor si iti prepara 50g-100 g vopsea ca doar n-o fi o avere.
Varianta cu spray-ul e exclusa. Spray-ul nu e pentru masini indiferent de reclama zugravita pe ele ...e pentru prescolari care confectioneaza felicitari pentru mama de 8 martie. Oricat te-ai stradui , ori curge , ori are aspect rugos ...ori marginea zonei vopsite capata un contur usor inchis spre negru .....ca sa nu mai vorbesc de potrivirea nuantelor si luciul lor.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@andicris, ai dat zeci, sute de milioane pe maºinã ºi acum te zgârceºti la câþiva zeci de lei pentru o vopsea adecvatã? Smile)

Cum e românu' nostru...
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor! Observ ca unii sunt de acord cu spray-urile de vopsea, altii nu. Eu fac parte din categoria celor care vad in spray o solutie acceptabila daca reparatia se face corect. Eu am reparat la un matiz pragurile, aripile spate si cele fata toate aratand in ultimul hal. Am luat polizorul unghiular, am taiat toata tabla ruginita si am inlocuit cu alta noua. In sevice pretul ar fi fost de 55 milioane, sunt sigur ca nu dadeau rugina jos ci o acopereau cu fibra. Eu am taiat bucata si inlocuit, chituit fibra/finisare, dat grund in mai multe straturi, iar in final am mers cu masina la magazin, am cerut paleta culori, am comparat-o cu masina,, am ales cularea, iar rezultatul a fost pe cat se poate de neasteptat! Proprietara masinii a fost super incantata iar diferenta de culare nici nu se observa. Daca ii dadeam si lac (fonduri insuficiente) ar fi iesit perfect. Costul reparatiei: 230 Ron materiale, 200 Ron la mine in portofel pentru manopera.
Ar mai fi si varianta spray-urilor de vopsea la comanda, in Iasi exista asa ceva, mergi cu masina iti verifica culoarea cu o paleta de culori, si o prepara pe loc. Este foartte buna varianta mai ales ca multi dintre noi nu avem compresoare.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ce sa zic ..... eu nu mi-as face nici bicicleta cu spray ..... am avut vreo 3-4 incercari si rezultatul a fost dezastru oricata grija am avut. Ultima oara am folosit un spray care parca s-a aplicat mai bine , chiar imi crescuse insufletirea dar am constatat ulterior ca vopseaua se ,,lua,, pe degete si la o luna dupa aplicare.
Ca tu ai reusit , ce sa zic , inseamna ca se poate ! Erau bine-venite niste poze sa vedem si noi.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
se poate si cu spray dar trebuie sa stii sa il folosesti. eu mi-am dat simbolul de pe grila de la radiator cu un spray si fara lac deasupra si inca tine destul de ok. daca dadeam si lac tinea si mai bine...
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Sa va arat si niste poze cu matizul

Calitatea imaginilor este mai putin buna, am pozat cu telefonul mobil, dar esentialul se vede, cat despre proprietara masinii a fost foarte placut impresionata de rezultatul obtinut tinand cont de costul reparatiei. Deoarece am mers cu masina la magazin si am cerut paleta de culori, am gasit un argintiu diamant metalizat care s-a potrivit perfect cu nuanta originala. singura diferenta intre vopsele este ca vopseaua la spray este mai mata decat cea originala, si din dorinta de a rezulta un pret cat mai scazut nu am dat si lac.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Prieteneeeeeeee .... dar ce-avem noi aici ! In nituri ai prins peticele ? ..... in poza 8 cum ai rezolvat problema distantelor ramase ... cu chit ? Cred si eu ca a fost super-incantata proprietara masinii ....la cat a asteptat sa-i manance rugina masina evident ca, prin comparatie, rezultatul final e fabulos.
Oricum , bravo !
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sa va explic de ce imbinare cu nituri si de ce gooluri! Am dorit ca ceea ce pun eu in locul ruginei pe care am dat-o jos sa nu rugineasca in veci! In concluzie, am mers la fostul meu loc de munca, Service "Auto Remesa" din Iasi, am cerut o capota DIN ALUMINU avariata si m-am ales cu o capota de audi A8, o capota care plangea de durere ca a fost taiata cu sabia de niste "colorati" Smile))). am masurat, am taiat, am indoit pe o menghina si am prins in nituri. Din cunostintele mele acolo unde sudezi tabla apare rugina, iar tabla de otel cu cea de aluminiu nu se prea sudeaza. Cat despre goluri am avut o bucata taiata gresit si nu am vrut sa o irosesc pentru ca nu aveam alta parte dreapta pe capota de unde sa mai tai. Tinand cont ca eu in service am lucrat ca ucenic mecanic si pregatitor vopsitorie, treaba de tinichigerie la mine este de amator, dar oricum decat ruginitura care era acum e in regula.
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
repet, la service pentru inlocuirea componentelor, pregatire si vopsire proprietara trebuia sa scoata din buzunar 5500 Ron. Nu face masina cat trebuia sa plateasca. Cu "peticeala" pe care am facut-o eu a costat-o 430 Ron. In plus eu mi-am dat silinta sa fac o treaba buna, cum se zice: "din ca**t bici, si sa mai si pocneasca", pentru ca am un nene in varsta care operatiunile de genul aripilor prezentate in poza le face mai simplu: bate cu ciocanu sa cada rugina cat de cat, baga pe dedesubt o bucata de tabla de cutie de bere pe care o fixeaza direct cu chit fibra fara sa slefuiasca fara sa mai prinda tabla cu ceva, fara nimic. da cu un smirghel de P240 si la revedere! Si sa nu mai spun ca are si clienti la "meseria" asta.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu m-am legat de nituri in sensul ca n-ar rezista ca si lucrare ...dar , mah , e mult de munca ! Sa potrivesti peticul , sa dai gauri cu masina de gaurit ....fixat niturile ....... na , cu sudura trantesti acolo citeva puncte, tabla se incalzeste si devine si maleabila daca ceva nu e fixat chiar la marele fix. Si da , pata de sudura pe interior e expusa coroziunii.
  • paul_co8min

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1997 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
legat de punctele de rugina mici, eu unul as mari putin zona si as curata-o pana la tabla, as cauta o solutie care sa dizolve bine rugina pe care as aplica-o in locul atacat. Imi povestea un nene mai in varsta ca era candva pe la rusi o solutie minune care dadeai pe rugina si era atat de puternica incat curata perfect rugina dar apoi treb uia cumva sa stergi inlaturi acea solutie ca iti ataca si tabla. oare ce o fi fost? si oare se mai gaseste asa ceva acum?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Sigur ca exista. E doar un acid cu concentratie ridicata. Intr-o prima faza inlatura oxizii (rugina) insa daca nu intervi cu un neutralizator , incepe sa corodeze metalul si tot la oxizi ajungi.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR