Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Va salut cu stima dragilor. Am si eu o problema:dupa ce dau drumul la aerul conditionat (la cateva minute 3,5 10 sau deloc uneori) m-I se aprinde martorul din bord (dreptunghiul cu steluta) dar aerul merge in continuare(baga rece) singurul lucru observant este ca atunci cand se aprinde martorul ventilatorul de la radiatorul de Freon nu merge. Daca opresc motorul si repornesc se stinge martorul si ventilatorul merege. Uneori dupa repornirea motorului nu mai apare problema alteori dupa 3-5 min reapare. Ce sa fie oare?Va multumesc.
Skip ads

  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Desenul galben ce reprezintã un motor se aprinde atunci când existã o defecþiune în sistemul electronic al motorului sau al sistemului de evacuare. Motorul poate intra în modul de siguranþã, reducându-ºi puterea. Nu vei scãpa fãrã o vizitã la service.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@*sven Omul e zis dreptunghi cu steluta, nu martorul "check engine". Decat sa postezi aiurea mai bine abtine-te sau citeste cu atentie.
@mannix35 Daca martorul e cel din poza (eroare pe sistemul de racire/climatirzare) trebuie sa faci o diagnoza pentru a vedea ce eroare ai.


  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
99% daca merge in continuare ori ai presiune prasta in instalatie ori e compresorul pe duca.
fa o incarcare la instalatie cum trebuie (nu la aia cu butelia) si apoi daca persista eorarea vezi ca nu se face preisune cum trebuie in instalatie ce poate insemna ori pierdere (se va vedea la reverificare) sau compresorul e cam dus si nu mai tine presiunea cum trebuie.
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am incarcat instalatia la un aparat care a scos uleiul din instalatie,vechiul Freon a vidat-o apoi a bagat ulei Freon etc. totul a durat cam 30 min.Dar martorul la fel cand se aprinde cand nu.Ma repet cand se aprinde se opreste ventilatorul de la radiator Freon ,daca am oprit motorul si repornesc totul este ok.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai o problema la ventilator (merge greu, e intepenit). Incearca sa-l invarti cu mana sa vezi daca nu agata undeva.
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
daca se aprinde inseamna ca ai o eroare stocata. pune-o pe tester si vezi ce zice.
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am ajuns si la tester si spunea ceva de senzorul de presiune de la freon.Este posibil sa fie defect acesta sau poate fi si din alta parte si sa dea eroarea la sensor? Va multumesc anticipat.Al naibii sensor masina e fabricate in 2008 si gata s-a stricat?
  • joecelurat

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceeasi problema. Specialistul in AC mi-a zis, dupa ce mi-a scanat comp de erori ca sistemul nu detecteaza pornirea ventilatorului. Faza mai naspa e ca dupa o saptamana de mers asa (adica uneori se aprindea martorul din bord, alteori nu), AC-ul nu mai functioneaza deloc. Urmeaza sa merg din nou la verificari. Partea faina e ca acum am avut in instalatie o substanta care se vede cu o lampa UV si daca am vreo fisura, se va vedea.
Daca e compresorul, dupa cum zicea cineva mai sus, atunci m-am scos: trebuie sa umblu la buget. Kashto ...
  • *sven

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2011

  • Mesaj Privat
blue_maniak a scris:@*sven Omul e zis dreptunghi cu steluta, nu martorul "check engine". Decat sa postezi aiurea mai bine abtine-te sau citeste cu atentie.



nu mai fi asa suparat colegul... a gresi e omeneste.. eu imi cer scuze daca am comis o eroare dar...asta am inteles si in plus NU am facut nicio recomandare ..am spus ceea ce stiu eu despre martorul respectiv..defapt despre cel care am inteles. nu faci parte din peisaj..stiam clujenii mai calmi Very Happy
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Hai sa nu ne suparam din orice dragii mei,mai bine sa fim prieteni si de cate ori ne intalnim sa bem o bere impreuna...Smile
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mannix35 a scris:Am ajuns si la tester si spunea ceva de senzorul de presiune de la freon.Este posibil sa fie defect acesta sau poate fi si din alta parte si sa dea eroarea la sensor? Va multumesc anticipat.Al naibii sensor masina e fabricate in 2008 si gata s-a stricat?


Nu prea se strica senzorul ala asa usor. din asta ziceam ca s-ar putea fi compresoru.

daca e compresorul dus, in general trebuie rebobinat, si scapi destul de ieftin (fata de un compresor nou).

Trebuie verificat senzorul si in acelasi timp presiunea din instalatie (ca sa fii sigur ca nu pierzi presiune). daca nu e nici unul dintre ele, cauti compresoru sa vezi ce are.
cam asa a patit si taica-miu si intr-un final era compresoru de vina.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Asta este o gluma? Cum sa rebobinezi un aparat care nu contine nicio bobina. Bobinate sunt doar motoarele de frigider pentru ca altfel nu ar avea cine sa le invarta dar compresorul de masina este actionat de cureaua de accesorii, cea care actioneaza si alternatorul.
compresorul de masina este compresor si atat, adica un mecanism cu pistoane si supape.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bunicule, ti-e ciuda ca scorpio stie bobina si tu nu? Smile
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am zis eu ca n-are bobina, inseamna ca "coil" asta din EPC se traduce testicul ?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
scorpio18 a scris:...
daca e compresorul dus, in general trebuie rebobinat, si scapi destul de ieftin (fata de un compresor nou)...


asta este exprimarea ta. Bunicu a inteles perfect la ce faci referire (bobina de la ambreiajul compresorului) cum am inteles si eu dar exprimarea ta poate induce in eroare mai ales pe cei care nu stiu cu ce se mananca compresorul de AC.
cat despre problema colegului, exista detalii pe forum si inclusiv tutorial facut de mine cum se verifica o instalatie de AC. Trebuie sa fie sigur ca are cantitatea de freon potrivita in instalatie si apoi sa verifice ca ventilatorul de pe radiatorul de compresor functioneaza usor si fara probleme iar la final sa verifice senzorul de presiune. Asta daca are un coleg in apropiere il poate schimba cu el (nu se pierde feron daca este in regula supapa de siguranta de sub senzor) si vezi daca face la fel. Daca nu face atunci e senzorul de presiune de vina si trebuie schimbat. Posibil sa aiba un comportament aleator de functionare in functie de presiunea care se creaza in instalatie in timpul functionarii...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
catalinpav66 a scris:Am zis eu ca n-are bobina, inseamna ca "coil" asta din EPC se traduce testicul ?


nu fi rautacios si citeste printre randuri... asa cum am scris eu mai sus Bunicu stie la ce faceai referire... si apropo sunt si compresoare fara ambreiaj... Wink
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 538
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Si eu am aceasta problema se aprinde acest martor de obicei cand e foarte cald afara..si cand incepe sa se invarta unul din ventilatoare..daca rezolva cineva problema va rog reveniti si aici cu un raspuns multumesc anticipat
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Eu am comandat senzorul de presiune de la Freon-dupa ce-l voi schimba va spun ce s-a mai intamplat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Alyn93 a scris:Si eu am aceasta problema se aprinde acest martor de obicei cand e foarte cald afara..si cand incepe sa se invarta unul din ventilatoare..daca rezolva cineva problema va rog reveniti si aici cu un raspuns multumesc anticipat


daca citesti cu atentie mai sus eu si nu numai am scris care este problema posibila...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR