Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • titigino

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Hai salut.
Sunt nou in forum si am si eu o problema. Dupa cum zice si subiectul, buba e la A/C. Am incarcat instalatia cu freon, a mers vreo cateva zile si apoi . . . nimic. Apas pe butonul de a/c, dar compresorul nu cupleaza. Am pus tester-ul si mi-a dat eroarea P1530, pe langa altele ca:
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0A) - Nu este prezent

P0100 - Debitmetru aer - semnal incorect
(0Cool - Prezent

P1530 - Releu climã - tensiune prea micã
(04) - Nu este prezent

P0400 - Tensiune supapã EGR - prea micã
(04) - Nu este prezent

P1125 - Electroventil presiune turbo - tensiune micã
(04) - Nu este prezent

P0380 - Tensiune sistem preâncãlzire - prea micã
(04) - Nu este prezent

Astept niste pareri. Ms anticipat.
Skip ads

  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema ...
Am pus diagnoza si mi-a gasit doua coduri de eroare dupa cum urmeaza :
Data de programare: 20100401
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJTX
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE

Identificare: 1594

Data de fabricatie: P0201A07


Numãrul codurilor: 2

P1530 - Linia de solicitare compresor climã - tensiune prea micã
(04) - Nu este prezent

P0130 - Circuit sensor O2 - întrerupt
(04) - Nu este prezent

Fiindca am cumparat diagnoza , pot verifica frecvent problemele care apar la masina .
Cateodata imi merge compresorul si cateodata nu .
Cand persista problema nu pot sterge codurile de eroare .
Cand dispare , la pot sterge si clima functioneaza .
M-am uitat la releul din compartimentul motor , de langa tabloul de sigurante ( acea cutiuta neagra cu 2 relee mov si un soclu negru ).
Baietii care mi-au pus freon in instalatie mi-au spus ca releul pentru ac este cel mov din dreapta .
Am incercat sa-l scot din soclu dar este intepenit .
Cred ca este oxidat.
Prin diagnoza am verificat si releul , si cateodata imi merge...cateodata nu.
Am verificat si butonul prin diagnoza si imi arata ca functioneaza.
Am pus pe direct compresoruul si imi cupleaza .
Voi incerca sa scot acel releu maine...voi trece pe la mecanic .
Voi da cu un spray si poate voi reusi sa il scot si sa pun altul in loc .
Poate ne ajuta careva .
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/rez...1530&sa=Cauta
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Anul trecut nu avusesem aceasta problema cu tensiunea mica...
De curand am schimbat consumabilele , inclusiv bujiile .
Ma gandesc ca poate din cauza bujiilor , aprinderea sa nu fie buna .
Poate de asta tensiunea poate fi mica...
Pot fi multe cauze...dar si asa ceva poate fi ?
Ma ajuta cineva ? Please !
Voi schimba maine bujiile noi cu cele vechi...provizoriu ...sa vad daca este vreo schimbare
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sper ca glumesti cu bujiile Smile.
cred ca problema ta este de la instalatia electrica a modulului electronic ce controleaza AC si racirea motorului si este situat sub farul din stanga.
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca am dat-o in bara cu bujiile Smile...dar ce sa-i faci...
Nu vreau sa cred ca am probleme cu modulul de ac...cum i se spune ? ECU parca ..
Stiu unde se afla...
Eu sper sa fie doar un contact imperfect pe undeva ...releul poate fi
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am crezut ca poate fi de la bujii....pentru ca vazusem alta discutie legata de acest subiect , in care se spunea ca aprinderea este strans legata de turatia la relanti, si computerul de bord o sa decupleze compresorul daca turatiile sunt mici ...ca masura de a nu se opri motorul...sa nu fie subturat .
Stii tu....compresorul ia din putere...
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sal lume...
Revin cu problema mea legata de ac.
Nu am reusit sa ii dau de capat...sunt satul
Am nevoie de un electrician bun sa imi verifice instalatia electrica de la aerul conditionat , adica releele , sigurantele , ecm-ul.
Am fost ieri in service si mi-au dat jos ecm-ul (calculatorul de climatizare ) , dar parea ok....nu avea nici o fisura , si nu a intrat apa la el .
Nu stiu cum sa verific daca e bun.
Cred ca am vreun scurt pe undeva , un contact imperfect sau vreun releu....ca daca era ecm - ul , ar fi trebuit sa nu mearga deloc aerul conditionat ...dar la mine cateodata merge.
Nu inteleg ....nu prea gasesc discutiii pe net legate de aceasta eroare P1530 - tensiune alimentare compresor clima redusa
Poate vede cineva si acest mesaj....si ma ajuta
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
SAlut am si eu o problema cu AC.
Curand am schimbat radiatorul de la AC,cel vechi find patruns de mai multe fisuri,gauri.
Dupa ce am montat radiatorul,am fost la service a facut vid in instalatie si a bagat freon,am constata ca nu porneste COMPRESORUL
Dupa o diagnoza mi-a aparut eroarea p1530 releu clima - tensiune prea mica
Spunetimi si mie unde sa umblu si ce sa fac.... Embarassed
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
un sfat foarte util se incepe prin a controla sigurante,apoi prin a masura firele asta daca stiti cu ce se mananca
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
am verificat sigurantele,am masurat ce era de masurat si nu iam dat de cap.. Crying or Very sad
Are cineva schema electrica de la Aerul COnditionat ?(AC nu clima) vreau si eu schema
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
masa o da ECU...
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
La mine p1530 era de la ecu.

Ecu se strica frecvent la opel/astra/vectra z14/16/18/se/xe pt ca e montat pe motor. Un electrician bun poate sa vada repede ca daca cuplezi compresorul nu ai tensiune la releu din fata de langa baterie, si atunci e clar ca e ori legatura de fire pana la ecu ori ecu.
  • st.alexx

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
bun....ECU (Calculatorul masinii)
Va referiti la calculatorul care este in spatele motorului sau cel care este montat deasupra motorului?,din cate stiu sunt doua calculatoa
  • mihaiadrian

  • Mesaje scrise: 629
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Ma refer la cel montat pe motor, intre motor si baterie. Vara nu poti sa pui mana pe el. Cel cu 2 mufe k si m.

Mai exact, cel despre care e vb aici https://www.clubopel.com/vie...07&highlight=
  • DONATELLO

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut am si o problema cu ac-ul am doua erori p0530 si p1530 ,am schimbat presostatul si am presiunea de 30 bar in instalatie citita cu testerul ,am sunat firele pana in calculator si sunt in regula ,am inlocuit calculatorul si am aceleasi erori ,
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi eroare am avut-o si eu. Verifica pe firul de la bobina de la compresorul de ac - dezizoleaza acele doua fire si vezi daca nu cumva se ating intre ele. Sau s-ar putea sa dai de o dioda de temperatura pe unul din acele 2 fire. Mie electricianul mi-a scos acea dioda . Dioada respectiva a strapuns firul celalalt si aparea aceasta eroare.Scoate mufa de la compresor si curata cu spray de contacte. Dupa ce ai facut aceasta operatie asigura-te ca dupa ce pui mufa , va face contact si nu se va misca. Daca nu esti sigur prinde mufa cu un colier de plastic de suportul de pe compresor sau o poti prinde de suportul de la radiator ( cel din plastic ). Dar problema mare este ca aceasta eroare te anunta ca trebuie sa umbli la ECU. La mine in afara de acea dioda , din pacate aveam un traseu dus din computer si a trebuit refacut. Aceasta eroare te anunta ca 90% cauza este computerul. Eu am rezolvat-o la un electrician foarte bun din Iasi din curte la Tamaz - Bucium - inainte de pasarela pe partea dreapta( cei din Iasi ar trebui sa stie - la Ciprian electricianul). Dar daca totusi spui ca ai inlocuit calculatorul e posibil sa fie cauzele de mai sus mentionate.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR