eugen25m
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Am urmatoarea problema la omega mea, motor 25dt (bmw) din 95.
A inceput initial prin lipsa de putere si zgomot (zdranganeala) turbina la peste 3000rot, apoi dupa 30min de mers batraneste (sa nu ajung sa mai aud zdranganeala) am ajuns sa merg doar la relantii.
Binenteles ca scaderea de turatie s-a facut treptat (calculatorul sau altceva imi limita accelerarea).
Iar acum functioneaza doar la relantii cu un fum negru, miros de ulei ars, iar la acceleratie raspunde pentru 1 sec crescind de la 700 rot -900 rot so scade inapoi la relantii.
Turbina a mai fost "reconditionata" si a tinut pana acum 50.000 de km.
Sunt convins ca turbina e terminata, insa o mai fi si altceva, debitmetru?
Multumesc anticipat
Am urmatoarea problema la omega mea, motor 25dt (bmw) din 95.
A inceput initial prin lipsa de putere si zgomot (zdranganeala) turbina la peste 3000rot, apoi dupa 30min de mers batraneste (sa nu ajung sa mai aud zdranganeala) am ajuns sa merg doar la relantii.
Binenteles ca scaderea de turatie s-a facut treptat (calculatorul sau altceva imi limita accelerarea).
Iar acum functioneaza doar la relantii cu un fum negru, miros de ulei ars, iar la acceleratie raspunde pentru 1 sec crescind de la 700 rot -900 rot so scade inapoi la relantii.
Turbina a mai fost "reconditionata" si a tinut pana acum 50.000 de km.
Sunt convins ca turbina e terminata, insa o mai fi si altceva, debitmetru?
Multumesc anticipat
- mishu2000
- **
- 188 mesaje
- din 20 Sep 2008
- Omega 1997 x20xev
- Bucuresti
mishu2000
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
eugen25m
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2013
- Mesaj Privat
eugen25m a scris:Salutare colegi,
Am urmatoarea problema la omega mea, motor 25dt (bmw) din 95.
A inceput initial prin lipsa de putere si zgomot (zdranganeala) turbina la peste 3000rot, apoi dupa 30min de mers batraneste (sa nu ajung sa mai aud zdranganeala) am ajuns sa merg doar la relantii.
Binenteles ca scaderea de turatie s-a facut treptat (calculatorul sau altceva imi limita accelerarea).
Iar acum functioneaza doar la relantii cu un fum negru, miros de ulei ars, iar la acceleratie raspunde pentru 1 sec crescind de la 700 rot -900 rot so scade inapoi la relantii.
Turbina a mai fost "reconditionata" si a tinut pana acum 50.000 de km.
Sunt convins ca turbina e terminata, insa o mai fi si altceva, debitmetru?
Multumesc anticipat
Am urmatoarea problema la omega mea, motor 25dt (bmw) din 95.
A inceput initial prin lipsa de putere si zgomot (zdranganeala) turbina la peste 3000rot, apoi dupa 30min de mers batraneste (sa nu ajung sa mai aud zdranganeala) am ajuns sa merg doar la relantii.
Binenteles ca scaderea de turatie s-a facut treptat (calculatorul sau altceva imi limita accelerarea).
Iar acum functioneaza doar la relantii cu un fum negru, miros de ulei ars, iar la acceleratie raspunde pentru 1 sec crescind de la 700 rot -900 rot so scade inapoi la relantii.
Turbina a mai fost "reconditionata" si a tinut pana acum 50.000 de km.
Sunt convins ca turbina e terminata, insa o mai fi si altceva, debitmetru?
Multumesc anticipat
Am rezolvat,
Turbina era plina de ulei, pentru cine o vrea pentru reconditionare e la oferta....
Aveam filtru de aer imbacsit cu funingine? si a fost aspirat de turbina (umflat) pe furtunul de admisie, asa ca bloca admisia de aer........ simplu.