- livcro
- ******
- 4,584 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,584
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Forumul nostru este o adevarata comunitate si gasesti foarte multe sfaturi bune date de profesionisti. Concluzie: ti-o repari ieftin, de multe ori in regie proprie cu info de pe forum.
La Vw nu stiu cum stau lucrurile...dar am mai auzit cirtici despre forumul ford .
- Bluecorsa-PDG
- OP
- 659 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 659
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
sebyalexa
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
Daca esti nemultumit de golf,vinde'l si revino la astra f,daca ai posibilitate.in privinta site'urilor,nu ai sa gasesti unul mai frumos ca acesta.hehe:D
- Bluecorsa-PDG
- OP
- 659 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 659
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Glacius
- **
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Ceva de speriat senzorul hall si bobina de inductie la golf 3 cum se duc..cati prieteni am cred ca toti le au schimbat..pe motor de 1.6 cel putin ..
Daca mi permiteti sa intreb ce anume l face pe acel golf 3 X16XEL oaia neagra ? marea majoritate care le vad sunt 1.6 benzina prin tara si sunt chiar multe, lumea ludandu le de trainice si fiabile .. sincer nu am cautat sa vad cate modele sunt 1.6 dar am un prieten apropiat caruia i da in nas si nu stie ce sa mai faca cu ea..poate i aflu beleaua.. scuze de offtopic.
- djkilla
- **
- 281 mesaje
- din 30 Mai 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Teleorman
djkilla
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
doryx
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2011
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 555 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,757 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,757
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Daca nu-ti ajung cei 82cp pe care-i scoate motorul X17DT Isuzu de pe Astra F si daca motorul este înca în mintile lui poti sa-i cresti puterea pana la 110cp facând modificarile de aici, eventual mai poti sa-i scoti catalizatorul si sa-i pui o evacuare 'custom, direct flow' daca nu te intereseaza noxele si consumul.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- emoboy
- **
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,757 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,757
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ai vrut o parere despre diesel-urile mai vechi, ai de unde alege. Nu trebuie sa fii stresat ca are 300.000km daca a fost corect servisat. Dar la una mai noua, ar trebui sa te ingrijoreze asta.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Ți am urmãrit postãrile la aceat subiect (nu a lãmurit încã ce are x16xel), am avut timp de 4 ani o astea f 94, motor x16sz , țin sa ți spun ca in 4ani am pus doar ulei si benzina plus consumabile , mașina e o bijuterie, da , ce i drept cu rugina am avut probleme mai serioase dar am rezolvat o , am înlocuit toate pãrțile ruginite si am folosit alama, nici acum nu a înflorit rugina , este pe formum mașina (CT85MYT) am vândut unui var la 290.000km acum are in jur de 350 000, a suferit mici modificãri (, o vezi si la tuning fest 2014), motorul e încã intact , ambreiajul a fost schimbat la 310000km, iar dupã 320 000 direcția (era încã originala)..una din cele mai reușite mașini Opel, acum am o Insignia din 99, luatã anul trecut in August , am schimbat DOAR motor ambreiaj turbina pompa ABS (paguba de vreo 5000€), si sta acum undeva sub un pom si așteaptã numerele de Italia a sa fie cedata(sa scap de ea) in schimbul(plusdiferenta) unui golf 7 din 2013...deci data viitoare mergi cu încredere pe astea F ...as da Insignia pe una noua..
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
1. Motoarele sunt foarte 'discutabile'. 1.4 OHC (nu stiu codurile) de pe Astrele mai vechi, merg cu 100-110km/h foarte silentios, chiar si cu masina plina, la punerea in miscare motorul se comporta foarte bine, nu vibreaza, nu da in nas. Nu pot spune acelasi lucru despre Golf 3, motorizarile 1.4 sunt de doua feluri: praf si foarte praf. Mai exact, singur in masina, pe drum drept, la pelcarea de pe loc simt ca mi-a pus cineva o remorca de 3T la spate. Probabil de asta au toate ambreajul mancat, de pleaca in ultimii 2cm de cursa. Daca in Astra 1.4 la 100km/h nu auzim nimic, in Golf, chiar si 1.6, pe la 100km/h avem un zgomot 'racing' intr-a 5-a, de parca ar fi a 3-a.
Exceptia la Golf 3 e un motor 1.6, cod AFT sau asa ceva, care dezvolta peste 100cp si se simte foarte frumos la condus.
1.8 ala 8V face treaba Astrei 1.4, puterea e o enigma, ca la multe motoare VW, e doar in talon. E comod la condus, pentru un hatchback, nu e un motor de 1.8 benzina.
2. Rugina. Golf 3 are zonele 'canceroase' mai ascunse, mai exact se sparg pragurile in fiecare primavara, sub usile din fata, la 2-3 ani pierzi colturile aripilor din fata, iar in timp se 'bortileste' pedalierul, tot inspre roata. Alta zona nasoala e in 'clopotele' amortizoarelor. La Astra F, se sparg repede aripile din spate deasupra rotilor, si la buson. Asta la hatch, break-urile am vazut ca se tin mai binisor pe spate. Pragurile si ele se dezintegreaza, iar o zona ciudata in care apare rugina, este capota, si chiar fusta aia dintre faruri si bara.
3. Suspensie. Golf 3 topaie prin gropi ca un cazan oarecare, confort nu da, dar nici dur nu e. Astra F e mai moale, amortizeaza gropile.
Golf 3 continua topaitul, si o da in balans "artistic" in orice viraj luat cu viteza mai mare. Astra F, fie ea cat de 'mortaciune', se tine de asfalt impecabil.
4. Intretinerea. La Golf 3 se schimba rola intinzatoare a curelei de transmisie, cam odata cu carpirea pragurilor. Mai pusca cate un bulb de ulei si arunca uleiul pe afara, "asa ie ele, volzvaganurile". La Opel, alea muncite prin tara de diversi zugravi, papa ulei, si de fumul de ulei, se mai duce sonda, incepe sa pape mult, si de acolo distractia. La Golf 3 nu prea am vazut motoare pe ulei, pentru ca sunt motoare ce se respecta, nu dezvolta mai mult de 30cp
A, si sa nu uit un lucru, am avut cam multe interventii cu Golfuri 3 la care s-a desfacut bratul/s-a rupt pivotul in drum, sau s-a spart vreun rulment, pe cand la Astre, nici una.
Eu as alege clar Astra F, daca mai e cineva in dilema asta, pentru ca e genul de masina care tine cu soferul. Da un feeling de masina, raspunde la volan si pedale, fata de Golf, care e facut solid la atingere si frumușãl, sa para masina buna.