- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut si cu regret anunt ca motorul meu nu mai trage si apare martorul motor (permanent). Se simte ca mai trage la treapta 1 si 2 dar la turatie 2500+
Cod eroare P2279-5B<DTC Unknown>...nu stiu sa il interpretez. Poate cineva sa ma ajute? Ce reprezinta codul?
Eventual as aprecia si un sfat legat de cum as putea verifica furtunase de la turbo. Unde sunt... cum ajung la ele?
PS: Cand opresc motorul...la ultima rotire trancane (eu banuiesc o supraalimentare cu aer), iar in mers parca are un vuiet slab la motor, aproape insesizabil.
Cu respect,
Gabriel
Cod eroare P2279-5B<DTC Unknown>...nu stiu sa il interpretez. Poate cineva sa ma ajute? Ce reprezinta codul?
Eventual as aprecia si un sfat legat de cum as putea verifica furtunase de la turbo. Unde sunt... cum ajung la ele?
PS: Cand opresc motorul...la ultima rotire trancane (eu banuiesc o supraalimentare cu aer), iar in mers parca are un vuiet slab la motor, aproape insesizabil.
Cu respect,
Gabriel
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Problema rezolvata! Codul p2279-5B = Generic Intake Air System Leak
In cazul meu a fost valva EGR blocata. Toate orificiile de la EGR si clapeta acceleratie erau infundate.
Cauza codului putea fi si Turbosuflanta, dar la mine nu era asta!
Tin sa multumesc celor care m-au ajutat cu informatii!
Topicul se poate inchide SAU poate ramane valabil pentru alti colegi cu problema asta
Cu respect,
Gabriel
In cazul meu a fost valva EGR blocata. Toate orificiile de la EGR si clapeta acceleratie erau infundate.
Cauza codului putea fi si Turbosuflanta, dar la mine nu era asta!
Tin sa multumesc celor care m-au ajutat cu informatii!
Topicul se poate inchide SAU poate ramane valabil pentru alti colegi cu problema asta
Cu respect,
Gabriel
edragos24
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Dec 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Dragos, eu am demontat in fata blocului corpul EGR si l-am spalat in benzina cu o periuta de dinti, iar la intrare in admisie am folosit servetele si carpe ca sa protejez zona, dupa care am bagat varful unei surubelnite mici acolo sa extrag depunerea. La mine a fost infundat 100% EGR.
Tu ai Vectra A ? ce motor?
Tu ai Vectra A ? ce motor?
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut si cu regret va informez ca iar am acest cod nenorocit P2279 -(5B) - Not present
Mergand cu 80 km/h cu treapta 4, am accelerat pana la 100km/h si s-a aprins martorul check engine si acceleratia era 90% moarta. Cand apasam pedala de acceleratie.... pisca in suturi si am fost nevoit sa opresc motorul si sa pornesc iar. Masina a mers bine apoi (am lasat-o moale) dar a ramas martorul. Am pus op-com, am sters eroarea....dar la relanti daca turez motorul la 2500+ se aude un scartait scurt si ascutit, de fiecare data cand turatia ajunge la 2500 si creste.
Ce test pot sa ii fac sa aflu daca e ceva de le turbo... si daca e cineva convins ca e de la turbo, unde anume trebuie sa umblu!? O denumire piesa, locatie, as fi recunoscator. O poza ar fi foarte utila... Multumesc in avans!
Cu respect!
Mergand cu 80 km/h cu treapta 4, am accelerat pana la 100km/h si s-a aprins martorul check engine si acceleratia era 90% moarta. Cand apasam pedala de acceleratie.... pisca in suturi si am fost nevoit sa opresc motorul si sa pornesc iar. Masina a mers bine apoi (am lasat-o moale) dar a ramas martorul. Am pus op-com, am sters eroarea....dar la relanti daca turez motorul la 2500+ se aude un scartait scurt si ascutit, de fiecare data cand turatia ajunge la 2500 si creste.
Ce test pot sa ii fac sa aflu daca e ceva de le turbo... si daca e cineva convins ca e de la turbo, unde anume trebuie sa umblu!? O denumire piesa, locatie, as fi recunoscator. O poza ar fi foarte utila... Multumesc in avans!
Cu respect!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut! Am verificat astazi nivelul la ulei si e aproape dublu. Asta nu o inteleg Poate sa fie asta cauza? Din ce reprezinta codul de eroare, nu are legatura. EGR e curat, dar daca ii scot mufa si nu obturez orificiul si anulez din op-com.... nu incurca? Adica pot doar sa scot mufa si merg fara urmari?
Cu respect!
Cu respect!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am inteles! Doar ca nu mi-a mai facut nicio figura de atunci . Ciudat dar ma bucur. Cand am verificat eu...eram manjit pe maini de solutii si pulbere de fier, fonta, etc si nu am simtit. Dar voi repeta verificarea in seara asta sau maine si revin cu raspunsul.
Pana luni fac si schimbul de ulei....DACA gasesc busonul si filtrul (habar nu am unde sunt). Cu noul ulei la nivel, voi avea grija sa verific mai des,...nu ca acum la 4000km.
Multumesc pentru info, cu respect!
Pana luni fac si schimbul de ulei....DACA gasesc busonul si filtrul (habar nu am unde sunt). Cu noul ulei la nivel, voi avea grija sa verific mai des,...nu ca acum la 4000km.
Multumesc pentru info, cu respect!