Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • niku16

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Azi am vazut ca am motorina in ECU.Puteti sa-mi spuneti daca ati mai patit si voi ce ati facut?Din ce cauze se intampla asta?
Masina inca merge.
Multumesc!Va salut!
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,466
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da o cautare si ai sa gasesti o gramada de raspunsuri.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7305
spor la citit!
  • qwe6qwe

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Din cauza unui senzor de pe pompa de injectie,e fisurat si motorina o ia pe fir pâna in ECU.
Trebuie dat jos,lipit cu o pasta si apoi montat la loc.
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Deoarece si eu m-am confruntat cu vesnica si din ce in ce mai raspandita problema a motorinei in mufa ECU, am decis sa iau atitudine..
Prin urmare, am cercetat, m-am inarmat cu sculele si uneltele necesare, am desfacut, am demontat, m-am chinuit, am belstemat si am injurat DAR.. AM REUSIT.

In timpul operatiunilor nu am rupt/stricat/avariat nimic si cel mai important..nu mi-a ramas nici o piesa in plus.. .
Ca masura suplimentara, am intrerupt un posibil viitor transport de motorina pe cabluri (de altfel improbabil deoarece rasina epoxidica folosita devine practic antiglont), sectionand firele si lipindu-le cu letconul (fludor/cositor).

Cenzurat. Pentru anunturi avem sectiunea comerciala ( Edwin )




  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
taxiboy si noi atunci de ce mai vorbim pe topic si pe forum ca unu si altu sa faca bani =))) fraieri suntem ca dam detalii si altii se prind nu pentru a face bani... operatiunea de a da jos eletrovalva se desfasoara foarte repede daca ai facut rost de cheile respective cu care scoti surubele de la eletrovalva. In afara de a reface imbracamintea de plastic de la eletrovalva pentru a nu mai baga motorina pe firele de alimentare se desface si calculatorul de injectie se inspecteaza si se refac lipiturile cu un letcon sau pistol de lipit iar la ECU cel de pe motor se desface se scoate motorina se inspecteaza firele de alimentare se degreseaza mufele ... Bafta !
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Smile esti foarte perspicace adrian82. daca priveai cu atentie pozele ai fi vazut ca firele sunt lipite cu letconul pe pinii electrovalvei. avand in vedere ca sunt la vreo 2 metri de masina inseamna ca firele lipite pe pinii electrovalvei au fost "atasate" la firele originale (nu prin papuci mama-tata, ci tot prin cositorire). daca nu am precizat in anunt, toate mufele se desfac si se degreseaza (calculator pompa si ecu). nu vreau sa fraieresc pe nimeni. pretul acestor operatiuni (exact aceste operatiuni) este cel putin dublu in service-uri. dar nu o sa-mi mai pun datele de contact pentru a nu fi considerat anunt publicitar. singurii fraieri sunt cei care cred ca aceasta operatiune se face usor.

NU sunt mecanic. NU am atelier/service/garaj. eram pregatit sa fac asta doar in zilele in care nu eram la lucru. am oferit doar o alternativa la adevarata "jupuiala si japca" care exista in service-urile romanesti.

numai bine.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Tu ai invatat pe gratis aici, pe forum, pentru ca altii au facut fapte caritabile (tutoriale), etc.
Nu ar fi frumos sa intorci gestul?
  • taxiboy

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Embarassed ba da. ai dreptate. daca cineva doreste sa ii remediez problema motorinei din mufa electrovalvei de la pompa de injectie, o voi face gratis. cu o singura conditie. sa imi trimita o poza cu numarul de inmatriculare scris pe o hartiuta pozitionata cat mai aproape de electrovalva.
exista 3 tipuri de oameni aici pe forum:
1. cei cu fire nobila si altruista care in timpul reparatiilor fac tutoriale pentru a-i ajuta pe cei care sunt dispusi sa puna osul la treaba.
2. cei care pun osul la treaba.
3. si cei care nu au timp,chef sa se murdareasca sau incredere in talentele lor ascunse de mecanici/electricieni.

daca imi trimiteti poza, va incadrati la "2.". daca nu imi trimiteti poza si totusi vociferati pe forum, avand si pretentii ghiciti unde va incadrati.
eu recunosc deschis ca ma incadrez la 2 , nu la 1 si ii vizez direct pe cei de la 3 .

ps: un mic tutorial pentru curatarea ECU (motorina care urca in mufa ECU si apoi se acumuleaza in acesta, expunerea indelungata ducand la defectarea lui)..
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
daca vrea cineva beleste sa folosesc termenul popular firele de la eletrovalva si pa nu mai urca motorina in ecu, apropos am desfacut calculatorul care comanda pompa de injectie. Totul era curat in interior nici macar un strop de motorina .
Pentru cine are problem cu calculatorul care comanda pompa de injectie face rost de un pistol de lipit si un letcon termostatat si incepe sa relipeasca pe rand pisele din interior pinii de legatura de pe placa si totul e ca nou.
La mine acum 3 zile nu a mai pornit de loc , puneam motorina in filtru si la a treaia cheie o lua asta a mers asa 3-4 luni pana saptamana aceasta cand a murit nu a mai vrut de loc sa porneasca motorul. Am dat jos calculatorul de injectie si I-am dat capacul de protectie , la o impesctie ochiometrica parea in regula avea unele lipituri perlate pe langa condensatorul cel mare care e in rasina pus . Asa ca am trecut la lipituri , cu letconul termostatat am lipit pe rand pinii care fac legatura intre placa si mufa calculatorului inserand putin si cositor nou , la condensator am folosit pistoul de lipit 100W fiindca are piciorusele de diametru mare cel putin 1mm iar letronul nu facea fata fiind de 40W.
Dupa operatiune am fugit cu calculatorul la masina , l-am montat provizoriu I-am dat o cheie apornit la sfert ca si cum nu avea nimic. Ieri la fel astazi la fel .
  • haryonline

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2008

  • Mesaj Privat
buna ziua am un astra g y17dt..cu binecunoscuta problema a motorinei care ,,urca" problema e ca in brasov (loc. de bastina) nu am gasit pe nimeni care sa se priceapa la reparatia acestei valve....cand spun asta ma refer la sevice....daca este cumva cineva din bv care cunoaste problema de fata si este dispus sa o remedieze as fi foarte interesat de a discuta pretul manoperei si durata acesteia...multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR