Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
E specificata o marja doar la componentele care permit acest lucru. Daca ei zic 25 cred ca atat trebuie sa aiba.
Skip ads

  • dorinelulopelist

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Totusi ceva nu reusesc sa inteleg la canistra asta de vapori. Cand debransez furtunul care intra in admisia de aer si pornesc motorul totul merge ok (afara de acel ralanti putin mai mare) dar cand vreau il pun la locul lui,pe acel stutz,motorul se opreste imediat.Nu vad de ce trebuie sa se opresca motorul, indiferent daca valva de vapori isi face treaba sau nu, pentru ca inteleg ca ea are rol in economia de carburant nu mai mult.Motorul are aer prin filtru de aer si benzina din injectoare din punctul meu de vedere.
  • dorinelulopelist

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii noi despre valva recirculare vapori de benzina.Am testat ieri 3 bucati din sh cu rezistentele 19.08 ,20.01 si 20.09 ohmi iar motorul se opreste exact ca si cu valva de pe masina care are 20.01 ohmi.(masurati de un electrcian cu testerul sau si de mine cu testerul personal) Am mai gasit la sh o valva de pe astra bertone cu rezistenta 27.80 ohmi dar nu are acelasi tip de conector electric deci nu am putut sa o testez pe masina.Mi se pare tare ciudat ca din 3 valve nici macar una sa nu depaseasca 25 ohmi cum ar fi nevoie.Inca o precizare:daca scot valva de pe furtunul care duce spre clapeta de acceleratie pornesc motorul totul e ok iar daca pun degetul pe capatul furtunului motorul se opreste imediat.
  • dorinelulopelist

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sa mai adaug un amanunt la problema prezentata mai sus :imediat dupa oprirea motorului se aude un sunet de deceleratie asemanator cu oprirea turbinei unui avion (aprox. 12 sec) iar la pornire sunetul este unul de acceleratie (cam 10 sec) pana la un moment cand nu prea mai este perceptibil..
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Sigur nu s-au mai incurcat ceva furtuen la operatiunile anterioare?.

Fa o proba : desfa busonul de la benzina si vezi daca se mai opreste motoul cand pui degetul pe furtun.
  • dorinelulopelist

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2011

  • Mesaj Privat
[youtube]http://youtu.be/PVD66aq921k[/youtube] asta ar fi sunetul de care va spuneam mai sus
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR