Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • petrubv

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2010

  • Mesaj Privat
@wirus, ai dat si clapeta de acceleratie jos, ai incercat sa cureti si in admisie? Am citit pe forum ca un baiat a incercat sa curete si in admisie atat cat se putea prin gaura aia mica si ar fii scapat putina mizerie dinaia acolo, si avea aceleasi simptome, porniri greoaie si zgomote ciudate...
Skip ads

  • wirus

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema! era de vina garnitura de la galerie care o pusesem invers...si da am curatat si clapeta de acceleratie si nu am avut probleme
  • bolosicubolo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am curatat clapeta EGR si cand am montat-o pe masina am uitat sa-i bag mufa si i-am dat cheie. Mi s-a aprins becu' de service si am oprit masina, am bagat mufa si i-am dat iar cheie, la fel, becu' nu s-a mai stins. Stie cineva vreo rezolvare?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ar fi util sa stim ce eroare ai
incearca sa dai cu spray de contacte la mufa...
  • bolosicubolo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Mi s-a aprins motorasul galben in bord si am impresia ca turbo-ul suiera mai tare acum.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la test si sterge eroarea.
Turbo e mai zgomotos pt. ca EGR este inchis.
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare prieteni, am un signum z19dth 150cp, si de vreo 2saptamani mi separe ca nu mai trage la capacitate.
iar acum cateva zile dupa un drum mai lung cand am intrat in oras, a luat-o usor in suturi, cu toate ca am filtru de particule, masina scoate fum negru in sarcina, imi puteti da o idee, poate fi cumva vorba de EGR?
si mi se mai pare ca si in mers dupa 100km/htremura masina, asta am observat in timpul mersului cum tremura scaunul din dreapta, va multumesc anticipat pt raspuns.
stima!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare prieteni, am un signum z19dth 150cp, si de vreo 2saptamani mi separe ca nu mai trage la capacitate.
iar acum cateva zile dupa un drum mai lung cand am intrat in oras, a luat-o usor in suturi, cu toate ca am filtru de particule, masina scoate fum negru in sarcina, imi puteti da o idee, poate fi cumva vorba de EGR?
si mi se mai pare ca si in mers dupa 100km/htremura masina, asta am observat in timpul mersului cum tremura scaunul din dreapta, va multumesc anticipat pt raspuns.
stima!
  • wirus

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
salut. si eu am acelasi motor dar inca nu am avut simptomele indicate de tine. ce pot sa spun e ca dupa ce am curatat valva EGR s-a simtit, se depune calamina foarte multa si ar trebui curatata macar o data pe an, iar cu tremuratul la peste 100 km/h mergi la o vulcanizare sa iti verifice rotile poate ai vreo roata la care lipseste vreun plumb.(sa te rogi sa fie asa) si o intrebare legata de fum: iti scoate tot timpul sau doar cateodata? daca scoate tot timpul atunci ar trebui sa pui testerul pe ea. intrebarea mea este: de cat timp ai masina? au fost facute reviziile la timp?, dar dac scoate doar cateodata atunci filtru de particule se regenereaza si e normal. Cand scoate fum negru poate sa fie din mai multe motive: filtru imbacsit, debitmetru, motorina.....cel mai bine mergi la Opel pui testerul (te costa in jur de 60 RON) si atunci stii exact. multa bafta
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare, revin cu poze si cu o alta intrebare :

mai am o intrebare de la ce poate fi ulei pe piesele din poze,

  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
wirus a scris:salut. si eu am acelasi motor dar inca nu am avut simptomele indicate de tine. ce pot sa spun e ca dupa ce am curatat valva EGR s-a simtit, se depune calamina foarte multa si ar trebui curatata macar o data pe an, iar cu tremuratul la peste 100 km/h mergi la o vulcanizare sa iti verifice rotile poate ai vreo roata la care lipseste vreun plumb.(sa te rogi sa fie asa) si o intrebare legata de fum: iti scoate tot timpul sau doar cateodata? daca scoate tot timpul atunci ar trebui sa pui testerul pe ea. intrebarea mea este: de cat timp ai masina? au fost facute reviziile la timp?, dar dac scoate doar cateodata atunci filtru de particule se regenereaza si e normal. Cand scoate fum negru poate sa fie din mai multe motive: filtru imbacsit, debitmetru, motorina.....cel mai bine mergi la Opel pui testerul (te costa in jur de 60 RON) si atunci stii exact. multa bafta


salutare,
ma rog sa fie de la un plumb la roata,
imi scoate numai cand ii dau tare, eu oricum in oras o tin mai mult cu a 3-a, a 4-a rar,
am pus testerul pe ea dar nu da nimic de EGR sau filtru de particule PDF, spune ca mai are 60%,
masina o am de aproximativ 3 ani - reviziile la timp, filtre - ulei,
motorina ii pun din acelasi loc si anume numai petrom, ma gandeam ca la un plin de motorina sa-i pun 1-2 litri de benzina sa o mai curete - sa incerc?
astia la reprez opel din Focsani au scule si anume TECH2 adar nu stiu sa le foloseasca, am fost si cu alte probleme.
va mai rog pun 2 poze, imi puteti spune de unde anume poate fi ulei pe conducta respectiva e aceeasi conducta in cele 2 poze dar la ambele capete se vede scurgere de ulei :

si

inca o intrebare cu ce solutie sa curat EGR si CLAPETA DE ADMISIE? DILUANT, ALTCEVA CE ANUME?
VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNSURI!
STIMA!
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare, am curatat EGR-ul exact cum e descris in acest tutorial si multumesc lui CristianTM pt ca a pus si poze,
eu am curatat si EGR-ul si TB-ul( THROOTLE BODY),iar LA PRIMA PORNIRE A SCOS NISTE SUNETE ZGOMOTE CIUDATE CATEVA SECUNDE, SI A SCOS SI FUM NEGRU APOI ALB PANA SI-A REVENIT,acum merge bine motorul - nu mai scoate FUM , dar tot nu trage,
si din cate am observat nu intra turbina, stiti cumva ce poate avea?
sa scot turbina si so curat ca si EGR-ul si TB?
stima!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ca sa scapi de pierderile de ulei schimba colierele de la furtunele respective. Epuratorul este piesa interpusa intre baia de ulei si carterul motor.
Bafta
  • VN01SIG

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salutare, am ajuns azi la un mecanic si din prima s-a dus la furtunul duzei ce deschide geometria turbinei, care era crapat si eu am crezut ca nu e mare lucru deoarece am observat ca mergea si asa, dar se simte si acum imi intra si turbina in functiune, insa inca mai are o problema nu treage la capacitate maxima cum ar trebui.
am verificat colierele de la filtru iepurator gaze si motor si sunt in regula.
mecanicul mi-a zis ca din cunostintele lui inca nu merge la capacitate si asta am observat si eu, stiti cumva ce mai poate avea?
el s-a uitat si a zis ca daca intr-un timp relativ scurt nu trec pe la el ceea ce a vazut el poate bloca filtru de particule,dar nu a vrut sa-mi spune ce are-secret profesional zice imi face lucrarea intr-o zi intreaga de munca(si ca ma ajunge asazisa lucrare intre 500-600lei si o sa mearga ca noua 150CP ), si intradevar scoate nitel fum la plecarile de pe loc.
stiti cumva mai trebuie ceva curatat, schimbat? am omis ceva?
STIMA!
  • dennisandrei

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mi-am curatat EGR-ul asa cum este descris in acest tutorial iar acum nu mai trage deloc pana in 2000 de ture. Inainte tragea bine, acuma mai rau. Ce sa fac? Am motorul de 1.9 CDTI 150 CP, Z19DTH. Am pus testerul si nu-mi da nici o eroare. Inainte de a il curata imi dadea o eroare de genu ca, clapeta EGR nu functioneaza corect.

Deci, pana in 2000 rpm abia se misca, iar dupa 2000 trage de rupe.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa-i un DPF OFF si un EGR OFF daca vrei sa scapi de probleme.
  • magdaionut

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2004 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Am un opel signum din 2004 motorina cutie automata,as vrea sa ii curat EGRul ,ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi?va rog sa tineti cont ca sunt novice ,invat si sa aveti rabdare cu mine.va multumesc
  • bogzbz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Va deranjez cu o intrebare. M.am apucat de demontat egr + clapeta acceleratie la Z19DT. Egr.ul l.am dat jos dar nu am reusit sa demontez cele 2 furtune metalice de pe el pt ca este strans foarte tare (imbus de6 si 5 din ce vad). Partea electronica(cutiuta neagra) am dat.o jos. Ar fi ok sa dau cu spray de carburator asa sau aveti vreo idee de o solutie sa desmortesc suruburile?(am dat cu wd40 dar degeaba). Aceeasi problema si l clapeta unde nici nu am reusit sa o dau jos tot din cauza suruburilor pe imbus 6 prea stranse.
  • bogzbz

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Edit: rezolvat cu indoirea unui capat de imbus in forma de cerc si bagata o surubelnita in el. Acum imi prind urechile cu remontarea clemelor de la electronica clapetei. Revin cu info
  • claudiu_ss

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2007 1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,pentru un opel astra h 1.9 dt la curatarea egr sunt garnituri din metal,puteti sa imi spuneti in ce pozitie se monteaza saiba avand pe o parte o adancitura . Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR