Neb1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua colegi!
De curand, mai precis cam de 3-4 zile (odata cu caldurile astea mari) am observat la bord ca imi ramane aprins martorul de service ( masina cu cheita ) si motorul nu mai trage deloc.
Am citit postarile despre ECU, EGR, SI THROTLE BODY.
Dar ce ma nelamureste, masina odata pornita dimineata la rece, temperatura de afara sub 30 de grade, merge brici, se incalzeste motrul la 95-100 grade, merge brici. O opresc o pornesc totul la fel.
Cand temperatura de afara trece de 30 32 de grade e jale, se aprinde martorul de service si incepe balamucul, nu mai trage, in rest relantiul este bun 700-800 rpm, in gol merge binisor, in sarcina da in nas.
Acum temp. de afara este sub 30 de grade, am pornit-o merge OK, am dat o tura cu ea motorul s-a incalzit la 95 merge bine, am oprit si repornit de cateva ori nimic aprins la bord.
Am fost si la un service de cartier cu tester si la test mi-a ieisit P1150, P1120, P1122, am inteles ca este vorba de pedala de acceleratie si Throtle body, bun acum intrebarea este, daca ar fi acestea vinovatele de ce cand afara este foarte cald nu functioneaza?
Multumesc pentru timpul acordat!
De curand, mai precis cam de 3-4 zile (odata cu caldurile astea mari) am observat la bord ca imi ramane aprins martorul de service ( masina cu cheita ) si motorul nu mai trage deloc.
Am citit postarile despre ECU, EGR, SI THROTLE BODY.
Dar ce ma nelamureste, masina odata pornita dimineata la rece, temperatura de afara sub 30 de grade, merge brici, se incalzeste motrul la 95-100 grade, merge brici. O opresc o pornesc totul la fel.
Cand temperatura de afara trece de 30 32 de grade e jale, se aprinde martorul de service si incepe balamucul, nu mai trage, in rest relantiul este bun 700-800 rpm, in gol merge binisor, in sarcina da in nas.
Acum temp. de afara este sub 30 de grade, am pornit-o merge OK, am dat o tura cu ea motorul s-a incalzit la 95 merge bine, am oprit si repornit de cateva ori nimic aprins la bord.
Am fost si la un service de cartier cu tester si la test mi-a ieisit P1150, P1120, P1122, am inteles ca este vorba de pedala de acceleratie si Throtle body, bun acum intrebarea este, daca ar fi acestea vinovatele de ce cand afara este foarte cald nu functioneaza?
Multumesc pentru timpul acordat!
Neb1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2011
- Mesaj Privat
snicola
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
[quote="Neb1"]Buna ziua colegi!
De curand, mai precis cam de 3-4 zile (odata cu caldurile astea mari) am observat la bord ca imi ramane aprins martorul de service ( masina cu cheita ) si motorul nu mai trage deloc...quote]
Daca vrei poti incerca aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
De curand, mai precis cam de 3-4 zile (odata cu caldurile astea mari) am observat la bord ca imi ramane aprins martorul de service ( masina cu cheita ) si motorul nu mai trage deloc...quote]
Daca vrei poti incerca aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=98958
- cotocgeorge
- **
- 76 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bistrita-Nasaud
cotocgeorge
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Daca e din ECU, inainte sa trimiti ECU la reconditionat sau inainte sa-l schimbi studiaza asta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=114000
Neb1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna seara!
Pana la urma ECU a fost vinovatul, am gasit un baiat la Partos, care a rezolvat problema in max30 de min cu montat cu tot si masina la cheie.
Sunt cam 2 saptamani de cand a rezolvat problema si masina merge OK, iar acum CHECK ENGIN-ul se aprinde si se stinge nu ca inainte, sa ramana aprins pana la pornirea motorului.
Am primit garantie 6 luni pe reparatie Ecu, si toate astea, plus stergerea erorilor la pretul de 250 lei. Eu zic ca e foarte OK fata de pretul pietei de 350-400.
Multumesc celor care si-au facut timp sa ma ajute cu sfaturi. Multi km fara incidente!
Pana la urma ECU a fost vinovatul, am gasit un baiat la Partos, care a rezolvat problema in max30 de min cu montat cu tot si masina la cheie.
Sunt cam 2 saptamani de cand a rezolvat problema si masina merge OK, iar acum CHECK ENGIN-ul se aprinde si se stinge nu ca inainte, sa ramana aprins pana la pornirea motorului.
Am primit garantie 6 luni pe reparatie Ecu, si toate astea, plus stergerea erorilor la pretul de 250 lei. Eu zic ca e foarte OK fata de pretul pietei de 350-400.
Multumesc celor care si-au facut timp sa ma ajute cu sfaturi. Multi km fara incidente!