yodanutz01- Suspendat
- 18 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Bucuresti
yodanutz01- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
- razvanid
- **
- 270 mesaje
- din 17 Mar 2010
- Corsa 2002 z10xe
- Constanta
razvanid
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2010
- Mesaj Privat
vezi ca ai robinet la radiator,uitate sub bara si trebuie sa ai o gaura si in dreptul la gaura aia acolo e robinetul situat pe radiator. iti trebuie un cap mare de surubelnita sal desfaci e cam incomoda pozitia dar ii dai tu de cap.
La TB ai doua garnituri 1 sus si 1 sub el.
Daca nu te descurci ia legatura cu maiandrei are service etc...
success
La TB ai doua garnituri 1 sus si 1 sub el.
Daca nu te descurci ia legatura cu maiandrei are service etc...
success
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
yodanutz01- Suspendat
- 18 mesaje
- din 09 Dec 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Bucuresti
yodanutz01- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cosmin_adina
- *
- 16 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cosmin_adina
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
@cosmin_adina: ai mai intrebat o data, parca aveai programare la maiandrei, intreaba acolo.
Poate fi defect si indicatorul din bord, poate ECU, poate senzorul, poate cablajul, etc. - eu cel putin n-am de unde sa stiu direct pe nevazute. Mergi la un service, zic eu.
Daca pana acum n-ai avut probleme majore cu EGR-ul, sper sa ai noroc sa te tina pana la service. Condu si tu mai cu grija si n-o fi nimica.
@yodanutz01: daca citesti atent ce s-a scris cel putin la topicul cu curatarea throttle te lamuresti. Daca tot nu, cauta dupa ceva cuvinte-cheie ca ai câmp de search in dreapta sus si ai sa gasesti garantat tot ce vrei despre schimbarea antigelului.
Pe scurt e asa:
- dai drumul la antigel cum poti si tu, cu capacul de la vasul de expansiune scos;
- lucrezi ce ai de lucrat si legi totul la loc;
- bagi antigel cât intra in vas si pui capacul la loc;
- pornesti motorul pana cupleaza termostatul, adica scade nivelul antigelului din vas;
- opresti;
- scoti capacul usor (grija, e sub presiune) si completezi. Si strangi capacul la loc.
Pornesti iar sa-si faca circuitul, daca mai e cazul opresti din nou si completezi pana la nivel.
Pe forum nu se practica raspunsuri multiple la aceeasi intrebare, si e foarte bine asa. Cauta ce s-a scris deja ca sa te lamuresti complet de ce si cum. Bafta !
Poate fi defect si indicatorul din bord, poate ECU, poate senzorul, poate cablajul, etc. - eu cel putin n-am de unde sa stiu direct pe nevazute. Mergi la un service, zic eu.
Daca pana acum n-ai avut probleme majore cu EGR-ul, sper sa ai noroc sa te tina pana la service. Condu si tu mai cu grija si n-o fi nimica.
@yodanutz01: daca citesti atent ce s-a scris cel putin la topicul cu curatarea throttle te lamuresti. Daca tot nu, cauta dupa ceva cuvinte-cheie ca ai câmp de search in dreapta sus si ai sa gasesti garantat tot ce vrei despre schimbarea antigelului.
Pe scurt e asa:
- dai drumul la antigel cum poti si tu, cu capacul de la vasul de expansiune scos;
- lucrezi ce ai de lucrat si legi totul la loc;
- bagi antigel cât intra in vas si pui capacul la loc;
- pornesti motorul pana cupleaza termostatul, adica scade nivelul antigelului din vas;
- opresti;
- scoti capacul usor (grija, e sub presiune) si completezi. Si strangi capacul la loc.
Pornesti iar sa-si faca circuitul, daca mai e cazul opresti din nou si completezi pana la nivel.
Pe forum nu se practica raspunsuri multiple la aceeasi intrebare, si e foarte bine asa. Cauta ce s-a scris deja ca sa te lamuresti complet de ce si cum. Bafta !
- cosmin_adina
- *
- 16 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cosmin_adina
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Asa cum am zis am ajuns la service, foarte multumit de cei de acolo.
Am discutat cu Marius, un tip de treaba.
Normal dupa serie caroserie trebuia sa aiba EGR, insa eu nu am. Am aflat ca a fost inlocuit ECU si BCM iar softul pe care il aveam era pentru unul cu EGR, a rescris Marius softul pentru una fara EGR, si nu mai am martorul aprins in bord.
Am descoperit ca si butucul de pornire este schimbat, de aceea nu se deschid usile cu cheia, se pare ca masina mea este din bucati facuta.
O sa revin cu mai multe detalii
Asa cum am zis am ajuns la service, foarte multumit de cei de acolo.
Am discutat cu Marius, un tip de treaba.
Normal dupa serie caroserie trebuia sa aiba EGR, insa eu nu am. Am aflat ca a fost inlocuit ECU si BCM iar softul pe care il aveam era pentru unul cu EGR, a rescris Marius softul pentru una fara EGR, si nu mai am martorul aprins in bord.
Am descoperit ca si butucul de pornire este schimbat, de aceea nu se deschid usile cu cheia, se pare ca masina mea este din bucati facuta.
O sa revin cu mai multe detalii
geimsbond- Suspendat
- 248 mesaje
- din 10 Mar 2012
- Suceava
geimsbond- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2012
- Mesaj Privat
Interesant....
Asteptam cu interes detaliile si te rugam daca se poate sa ii faci o prezentare aici: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1
Asteptam cu interes detaliile si te rugam daca se poate sa ii faci o prezentare aici: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=1
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cosmin_adina sau cum o mai fi ca de obicei cosmin merge la service ca barbat si alina o birjareste....ce am eu in semnatura ? ....scurmaciosul...
Iete asa se invata, scurma ca nu te costa dar nu enerva oamenii la care te trimit (sigur nu a fost cazul) dar am ceva 'clienti' care numai spam fac, acu ascut bardita.
In Marius am incredere desi ultima lui lui poarta la service nu a prezentat incredere asa ca in viteza am contorsionat putin fieratania si eu ceva tripla Mai radem si noi.
Daca el e foarte ocupat vezi la edy = eduard_33 tot pe la publicicitate
Deci scurma si citeste, lectura de seara la Agila si Corsa
La BCM e alta treaba, aia de au schimbat nu au facut programari...
Masina facuta din bucati...nu stiu cate si care dar asa e la romanika...trebuia sa scurmi dupa care sa scoti banul.
Iete asa se invata, scurma ca nu te costa dar nu enerva oamenii la care te trimit (sigur nu a fost cazul) dar am ceva 'clienti' care numai spam fac, acu ascut bardita.
In Marius am incredere desi ultima lui lui poarta la service nu a prezentat incredere asa ca in viteza am contorsionat putin fieratania si eu ceva tripla Mai radem si noi.
Daca el e foarte ocupat vezi la edy = eduard_33 tot pe la publicicitate
Deci scurma si citeste, lectura de seara la Agila si Corsa
La BCM e alta treaba, aia de au schimbat nu au facut programari...
Masina facuta din bucati...nu stiu cate si care dar asa e la romanika...trebuia sa scurmi dupa care sa scoti banul.
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
si oare au intervenit diferente si la mufe? eu am o mufa tare ciudata cu 6 sloturi de pini dar cu doar 5 pini. Pe mufa nu sunt numere, dar in interiorul mufei de la EGR e numerotarea asa cum am scris-o in poza
Si nu am mai stiut cum sa fac masuratorile. Mai e valabila ordinea de pe prima pagina si in cazul acestei mufe? acolo sunt masuratori si pe pinul 4 care la mine lipseste.
Si nu am mai stiut cum sa fac masuratorile. Mai e valabila ordinea de pe prima pagina si in cazul acestei mufe? acolo sunt masuratori si pe pinul 4 care la mine lipseste.
georgetrv
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2012
- Mesaj Privat
salut! nu am gasit pe forum ceva asemanator cu problema mea deci imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia!
am vectra c z22se . de curand am curatat si eu egr-ul dar am demontat doar pistonasul.
vreau sa precizez ca era blocat pe inchis, l-am curatat cu wd40 si l-am pus la loc. intrebarea mea este : trebuie sa demontez tot ansamblul acela de la egr prins pe blocul motor?
nu stiu care sunt vaporizarea si throttle body . ma puteti indruma/?
masina porneste perfect indiferent de temperatura, sta la ralanti dar plafoneaza undeva la 3100rpm. nu am niciun martor aprins in bord.
vreau sa mai specific ca pompa de benzina este schimbata, am pus de pe un cielo care il avea un prieten prin garaj si banuiesc ca si de aici se poate trage problema.
un ajutor din partea voastra nu ar strica. nu vreau sa apelez la "|meseriasi"|
am vectra c z22se . de curand am curatat si eu egr-ul dar am demontat doar pistonasul.
vreau sa precizez ca era blocat pe inchis, l-am curatat cu wd40 si l-am pus la loc. intrebarea mea este : trebuie sa demontez tot ansamblul acela de la egr prins pe blocul motor?
nu stiu care sunt vaporizarea si throttle body . ma puteti indruma/?
masina porneste perfect indiferent de temperatura, sta la ralanti dar plafoneaza undeva la 3100rpm. nu am niciun martor aprins in bord.
vreau sa mai specific ca pompa de benzina este schimbata, am pus de pe un cielo care il avea un prieten prin garaj si banuiesc ca si de aici se poate trage problema.
un ajutor din partea voastra nu ar strica. nu vreau sa apelez la "|meseriasi"|
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
@georgetrv, atata pot sa-ti spun ca EGR-ul nu se curata cu WD-40 oricat l-ai freca. Cine spune ca i-a iesit bine cu spray-ul asta inseamna ca l-a avut deja curat. Nici solutiile pt.carburatoare nu sunt folositoare decat daca vrei sa-ti omori timpul cu ceva (experienta proprie). Din ce-am dedus din experientele baietilor (dar si fetelor ) de pe forum se pare ca solutiile care contin toluen sunt bune. Si acum regret ca m-am zgarcit la cativa leuti si n-am luat o cutie de toluen de POLICOLOR (scria pe ea: contine toluen, deci nimic atceva), costa parca 14 lei. Or mai fi si alte substante, e de vazut ce scrie pe spray-urile de curatat EGR, se pare ca sunt bune. Funinginea aia face ca orice lichid sa fuga de pe ea ca apa de pe gasca.
Nu stiu cum arata EGR-ul la masina ta dar in principiu trebuie sa cureti nu numai pistonasul ci si lacasul unde "calca" acesta. Totusi, daca al tau este din doua bucati si ai putut sa-i scoti pistonasul si l-ai deblocat, poti sa-l mai lasi si asa o perioada.
E mai mult decat probabil ca pompa de benzina de Cielo sa nu poata asigura debitul necesar unui motor mai mare, de aceea se plafoneaza in turatii. Logica spune ca daca inainte nu facea asa iar dupa schimbarea pompei se plafoneaza, nu trebuie sa cauti in alta parte, ai dedus si tu, asa cum ai spus. Un aspect de luat in seama: pompele de benzina cu retur sunt facute sa bage debit mai mare decat cel necesar, surplusul intrand inapoi in rezervor, deci e posibil ca o pompa conceputa pentru un motor mai mic sa faca fata si la un motor mai mare.
Throttle body n-ar trebui sa-ti fie greu sa-l identifici, doar el asigura turatia de mers in gol, el da benzina mai multa sau mai putina, dupa nevoile de tractiune ale motorului. In el intra si ies furtunase de lichid de racire (poate nu la toate masinile) dar are legatura directa cu admisia de carburant si aer (la toate) asa ca vezi unde duce racordul de la filtrul de aer.
Era sa uit, si din throttle poate sa ti se plafoneze turatia iar o curatare poate remedia neajunsul.
"Vaporizarea"- nu stiu la ce te referi, daca te mai lasa sa postezi aici, poti sa reformulezi dar poate alti useri au priceput ce inseamna si poate iti raspund. Oricum ce-ti spun eu sunt "generalitati"!
Nu stiu cum arata EGR-ul la masina ta dar in principiu trebuie sa cureti nu numai pistonasul ci si lacasul unde "calca" acesta. Totusi, daca al tau este din doua bucati si ai putut sa-i scoti pistonasul si l-ai deblocat, poti sa-l mai lasi si asa o perioada.
E mai mult decat probabil ca pompa de benzina de Cielo sa nu poata asigura debitul necesar unui motor mai mare, de aceea se plafoneaza in turatii. Logica spune ca daca inainte nu facea asa iar dupa schimbarea pompei se plafoneaza, nu trebuie sa cauti in alta parte, ai dedus si tu, asa cum ai spus. Un aspect de luat in seama: pompele de benzina cu retur sunt facute sa bage debit mai mare decat cel necesar, surplusul intrand inapoi in rezervor, deci e posibil ca o pompa conceputa pentru un motor mai mic sa faca fata si la un motor mai mare.
Throttle body n-ar trebui sa-ti fie greu sa-l identifici, doar el asigura turatia de mers in gol, el da benzina mai multa sau mai putina, dupa nevoile de tractiune ale motorului. In el intra si ies furtunase de lichid de racire (poate nu la toate masinile) dar are legatura directa cu admisia de carburant si aer (la toate) asa ca vezi unde duce racordul de la filtrul de aer.
Era sa uit, si din throttle poate sa ti se plafoneze turatia iar o curatare poate remedia neajunsul.
"Vaporizarea"- nu stiu la ce te referi, daca te mai lasa sa postezi aici, poti sa reformulezi dar poate alti useri au priceput ce inseamna si poate iti raspund. Oricum ce-ti spun eu sunt "generalitati"!
- danut32
- **
- 360 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 360
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
alinq
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z16xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Vezi de care comanzi. Ti-o recomand recomand pe cea cu trei decupaje (nu cu patru). Doua decupaje utile si unul intre ele, separator. Nu trebuie sa dai pe ea mai mult de 15 lei. De regula vin la magazin cate 5 la set. Banuiesc ca atata ar costa toate 5 iar ei le vand la bucata si scot de 5X pretul. Mie mi-au dat-o fara punga cu cod, deci se cam confirma teoria mea.
STRUTU
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Corsa C 1l din 2001 .Masina afost achizitionata de curand cu 135000km teoretici.Am achizitionat-o cu un zgomot la motor (probleme cu distributia),Acum cand am schimbat ditributia am gasit in motor un ulei negru si intr-o cantiatate de aprox. 2,2l.Ultimul schim l-am facut in urma cu 5000km.Inainte de a schimba distributia am facut un drum mai lung(1200km) ,pe trasee montane cu motorul tinul la turatii mari si un segment de drum de vreo 16km mers doar cu viteza 1 pentru ca era un drum forestier si trebuia sa urc pe munt.Acum,cand m-am dus la service pentru a schimba distributia am constat acest consum si esapamentul cu funingine.Este posibil acest consum in conditiile mentionate mai inainte sau trebuie sa -mi fac planuri de segmentare?Ar putea fi de vina distributia? Pot afla daca trebuie segmentat motorul cu o masurare a compresiei?
Astept opiniile voastre.
Multumesc!
Am un Opel Corsa C 1l din 2001 .Masina afost achizitionata de curand cu 135000km teoretici.Am achizitionat-o cu un zgomot la motor (probleme cu distributia),Acum cand am schimbat ditributia am gasit in motor un ulei negru si intr-o cantiatate de aprox. 2,2l.Ultimul schim l-am facut in urma cu 5000km.Inainte de a schimba distributia am facut un drum mai lung(1200km) ,pe trasee montane cu motorul tinul la turatii mari si un segment de drum de vreo 16km mers doar cu viteza 1 pentru ca era un drum forestier si trebuia sa urc pe munt.Acum,cand m-am dus la service pentru a schimba distributia am constat acest consum si esapamentul cu funingine.Este posibil acest consum in conditiile mentionate mai inainte sau trebuie sa -mi fac planuri de segmentare?Ar putea fi de vina distributia? Pot afla daca trebuie segmentat motorul cu o masurare a compresiei?
Astept opiniile voastre.
Multumesc!