nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
O sa am nevoie de un sfat din partea celor care au mai avut aceeasi problema ca si mine si anume pierderea presiunii pe la radiatorul Intercooler datorate neetansarii corecte a imbinarii aluminiu-corp plastic.
Variantele mele ar fi cam patru la numar si anume:
1. Cumpararea unui intercooler NOU GM - asta m-ar duce undeva pe la 1000 lei-> varianta optima dar neacceptata din cauza bugetului.
2. Cumaparare unui intercooler NOU AfterMarket din aluminiu TOT, fara plastice - 150E insa am inteles ca ar cam fi problema cu adaptarea gurilor de racordare la furtune.
3. Cumpararea unui intercooler SH - poate cea mai buna varianta, insa nu am siguranta ca acesta ma va tine mai mult de un an... so, bani aruncati(sau nu), aproximativ 250-300 lei. Mai adaugam montare/demontare , curatare si ajungem pe la 400-450 lei.
4. REPARAREA intercooler-ului vechi. Acum aceasta varianat parca as prefera-o intrucat as iesi mai ieftin(150 lei demontare/montare si curatare service - 150 lei + aprox 40-50 lei poxilina si poxipol). Ideea este ca in mare, as avea idee cam ce ar trebui sa fac insa ne omoara practica .
Un plus fata de cel pe care l-as cumpara SH ar fi ca macar pe acesta il "cunosc", ii stiu buba.
Personal as prefera operatiunea 4 probabil mai mult datorita bugetului, insa as dori sa aflu daca se poate repara cu adevarat si daca chiar ar tine. In plus, mi-a venit o idee pentru o fixare cat mai buna: o mica menghina(cam cum este cea de la vechea masina de tocat carne care se fixeaza de masa) pe care sa o aplic pe marginea unde nu etanseaza.
Inca ceva: astiti cumva radiatorul de 1.7DTH este identic ca cel de 1.3? daca da, asta inseamna ca daca ar fi sa iau unul SH de 1.3, ar fi mai putin "obosit" pentru ca nu ar fi mai supus presiunii mai mari de la 1.7?
Asa ca daca v-ati confruntat cu aceeasi problema sau aveti vreo idee, accept orice sfaturi, idei, operatiuni & more cu multa caldura
Multumesc anticipat!
O sa am nevoie de un sfat din partea celor care au mai avut aceeasi problema ca si mine si anume pierderea presiunii pe la radiatorul Intercooler datorate neetansarii corecte a imbinarii aluminiu-corp plastic.
Variantele mele ar fi cam patru la numar si anume:
1. Cumpararea unui intercooler NOU GM - asta m-ar duce undeva pe la 1000 lei-> varianta optima dar neacceptata din cauza bugetului.
2. Cumaparare unui intercooler NOU AfterMarket din aluminiu TOT, fara plastice - 150E insa am inteles ca ar cam fi problema cu adaptarea gurilor de racordare la furtune.
3. Cumpararea unui intercooler SH - poate cea mai buna varianta, insa nu am siguranta ca acesta ma va tine mai mult de un an... so, bani aruncati(sau nu), aproximativ 250-300 lei. Mai adaugam montare/demontare , curatare si ajungem pe la 400-450 lei.
4. REPARAREA intercooler-ului vechi. Acum aceasta varianat parca as prefera-o intrucat as iesi mai ieftin(150 lei demontare/montare si curatare service - 150 lei + aprox 40-50 lei poxilina si poxipol). Ideea este ca in mare, as avea idee cam ce ar trebui sa fac insa ne omoara practica .
Un plus fata de cel pe care l-as cumpara SH ar fi ca macar pe acesta il "cunosc", ii stiu buba.
Personal as prefera operatiunea 4 probabil mai mult datorita bugetului, insa as dori sa aflu daca se poate repara cu adevarat si daca chiar ar tine. In plus, mi-a venit o idee pentru o fixare cat mai buna: o mica menghina(cam cum este cea de la vechea masina de tocat carne care se fixeaza de masa) pe care sa o aplic pe marginea unde nu etanseaza.
Inca ceva: astiti cumva radiatorul de 1.7DTH este identic ca cel de 1.3? daca da, asta inseamna ca daca ar fi sa iau unul SH de 1.3, ar fi mai putin "obosit" pentru ca nu ar fi mai supus presiunii mai mari de la 1.7?
Asa ca daca v-ati confruntat cu aceeasi problema sau aveti vreo idee, accept orice sfaturi, idei, operatiuni & more cu multa caldura
Multumesc anticipat!
Heb65
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2009
- Mesaj Privat
- costicimpy
- **
- 319 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
Sh ai spus ca e 500 lei, after market, 150 euro, original gm, 1000 lei! Ori te imprumuti cumperi nou, stii ca nu mai ai treaba, ori studiezi bine varianta after-market, cauti racorduri, ca ei asa spun de toate piesele after-market ca nu se potrivesc, incepand de la un plastic si continuand cu altele mai serioase. Lipitura s=ar putea sa nu reuseasca intotdeauna perfect
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
@costicimpy : intercooler-ul meu nu este fisurat, ci pierde presiune la imbinarea plastic-aluminiu...daca era fisurat poate mai aveam vreo sansa...o lipire cu poxipol, sudare speciala pe aluminiu...dar lipirea imbinarii am auzit ca nu prea tine.
Intrebare de baraj: radiatorul de 1.7DTH este identic ca cel de 1.3? daca da, asta inseamna ca daca ar fi sa iau unul SH de 1.3, ar fi mai putin "obosit" pentru ca nu ar fi mai supus presiunii mari de la 1.7DTH?
Intrebare de baraj: radiatorul de 1.7DTH este identic ca cel de 1.3? daca da, asta inseamna ca daca ar fi sa iau unul SH de 1.3, ar fi mai putin "obosit" pentru ca nu ar fi mai supus presiunii mari de la 1.7DTH?
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
am rezolvat, am lipit la un tip Tony care are service-ul pe la grivitei... cauta pe net si sigur vei gasi. ideea este urmatoare: eu am sunat sa-l intreb cam cat ar costa in mare, iar raspunsul a fost" pana in 120-130 lei", zic BUUUUUN, si se lipeste 100%? DAAAA,. Am plecat eu zambitor spre grivitei, am ajuns, acolo ce sa vezi? service-ul este mai mult un fel de nici nu stiu cum sa-l numesc...o incapere, iar aghiotanti sunt doi baieti care desfac subansamblele, unul pe la vreo 24 ani si altul nush daca are 18 ani...
Acum dupa cum stiti, socoteala de acasa nu se pupa cu cea de la piata dar, nici chiar asa... adica abia dupa ce a desfacut bara si intercooler-ul tot de arata masina ca dupa razboi, imi face un pret fantasmagoric de-mi venea sa-i crap una in cap cu intercooler-ul - 450 lei!, ii zic, mai omule nu am vb la tel de 120-130 lei?, el: ba da, da la tine e mai nasol, si lasa ca asta cum il ai tu e cel mai bun model si iti recomand sa-l repari decat sa iei unul sh original. In fine, m-am mai tocmit cu el, si plictisit de atata fasait si cu masina demontata, am ca zut asupra sumei de 400 lei( 170 manopera + 230 lipirea/sudarea in argon, baietii au demontat vreo 30 min la ea, dar eu care n uvazusem cum se mai desface niciodata cred ca o faceam muuuult mai repede, ba chiar la montat le atrageam atentia ca au uitat sa mai bage niste suruburi).
In fine 230 lipitul, 170 manopera(MUUUUUUUULT manopera) = 400 lei, m-a pacalit asta e! dar bine ca am rezolvat-o. Tu vorbeste cu el din start, si nu te baza pe discutia de la telefon, sa-ti zica cu tot cu manopera. eu i-am zis ca la 400 gaseam unul SH, la care el: pai bine 170 manopera+400 SH ca il am si eu te ajunge la 570 lei.... ideea e ca daca iti desface masina te-a prins de "OO", ca iti baga pe gat minim 170 lei...
Mai poti incerca pe bulevardul preciziei este un service mare care se ocupa cam tot cu asa ceva.
P.S: dupa aprox. 6 luni inca rezista lipirea, totul este ok!
Bafta! si sa ne spui ce ai rezolvat
Acum dupa cum stiti, socoteala de acasa nu se pupa cu cea de la piata dar, nici chiar asa... adica abia dupa ce a desfacut bara si intercooler-ul tot de arata masina ca dupa razboi, imi face un pret fantasmagoric de-mi venea sa-i crap una in cap cu intercooler-ul - 450 lei!, ii zic, mai omule nu am vb la tel de 120-130 lei?, el: ba da, da la tine e mai nasol, si lasa ca asta cum il ai tu e cel mai bun model si iti recomand sa-l repari decat sa iei unul sh original. In fine, m-am mai tocmit cu el, si plictisit de atata fasait si cu masina demontata, am ca zut asupra sumei de 400 lei( 170 manopera + 230 lipirea/sudarea in argon, baietii au demontat vreo 30 min la ea, dar eu care n uvazusem cum se mai desface niciodata cred ca o faceam muuuult mai repede, ba chiar la montat le atrageam atentia ca au uitat sa mai bage niste suruburi).
In fine 230 lipitul, 170 manopera(MUUUUUUUULT manopera) = 400 lei, m-a pacalit asta e! dar bine ca am rezolvat-o. Tu vorbeste cu el din start, si nu te baza pe discutia de la telefon, sa-ti zica cu tot cu manopera. eu i-am zis ca la 400 gaseam unul SH, la care el: pai bine 170 manopera+400 SH ca il am si eu te ajunge la 570 lei.... ideea e ca daca iti desface masina te-a prins de "OO", ca iti baga pe gat minim 170 lei...
Mai poti incerca pe bulevardul preciziei este un service mare care se ocupa cam tot cu asa ceva.
P.S: dupa aprox. 6 luni inca rezista lipirea, totul este ok!
Bafta! si sa ne spui ce ai rezolvat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- costicimpy
- **
- 319 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Teleorman
costicimpy
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
costicimpy a scris:Sfatul meu este sa-l demontezi pe al tau si sa vezi unde este fisurat, ce posibilitati de a curata in jurul fisurii ai si lipirea cu Epoxi metal de la BISON-eu am lipit un radiator de apa al masinii si a tinut 2 ani pana am vandut masina, cred ca mai tine si acum, prinde foarte bine pe aluminiu.
vezi, ce ti-am sugerat eu o rezolvai tu 50 lei si mai ramanea si de bere, ba chiar mai cinsteai si un prieten care iti dadea o cheie la mana....
nika_xs
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
mixtretu
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
marik17
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Dupa eroarea 227911 povestita pe alt topic am demontat si intercoolerul(restul fiind ok) si am observat ca in surubul de sus zdranganea(nu era strans).In prinderile de jos era ok , dar acolo probabil a facut joc la garnitura dintre imbinarea de plastic cu cea de aluminiu.L am curatat cu benzina pe exterior , iar pe interior cu pur si apa calda desi nu era deloc depunere de ulei.Dupa curatare , am luat cu un patent toate urechile alea de aluminiu si leam strans cat a mai permis pe corpul de plastic.Chiar am simtit la mana si apoi vizibil , ca 2 mm mergea garantat si am strans tot ce inseamna clema jos/sus.Remontat si luata la forja nu a mai aparut nimic.Nu ma astept sa tina mult dar acel surub nestrans sus garantat a creat un joc acolo(numai pe acolo se vedea ulei borat).Intercoolerul se poate scoate si pe sus fara a demonta masca ori ranforsarea.Am avut parte si de o regenerare cu acesta ocazie , 🤣🤣🤣.