Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
De aproximativ 1 luna am un Opel Astra G 2003 1.4 90CP Z14XE.
Masina merge super dar fiind o masina SH bineinteles ca are o mica problema sesizata la 3 - 4 zile dupa ce am cumparat-o.
Daca incerc sa mentin o anumita turatie( ex. 2500 in treapta a doua) din cand in cand (destul de rar recunosc) tuseste foarte fin (da in nas mai pe romaneste) si la rece si la cald.
Exemplu de treapta a doua e doar pentru a va face o idee - deoarece s-a intamplat in orice treapta.
La inceput am zis ca nu stiu eu sa o conduc (vin de pe o Dacie 1310 - 1999) dar totusi...

Fiind o masina SH am schimbat:
Kit Distributie Contitech, Pompa Apa Hepu, Antigel G12 (roz), Ulei GM 10W40, Filtru Ulei MANN, Filtru Benzina MANN, Filtru Polen (carbon), Filtru de Aer MANN, Bujii GM FLR8LDCU
Dupa aceasta revizie si cateva zile de citit acest forum am decis sa curat clapeta de acceleratie (foarte murdara - nu mi-a venit sa cred ce am gasit acolo) si valva EGR dar problema nu s-a rezolvat (foarte foarte rar mai da in nas)

In bord nu am nimic aprins - am facut testul pedalei si am un cod stocat - P0460 Fuel Level Sensor Circuit

Daca are cineva vreo idee ce as putea sa mai verific?
Skip ads

  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceesi problema si dupa ce am curatat clapeta de acceleratie si egr, cel din urma fiind vinovat deoarece clapeta nu era murdara foarte tare aceste simtome au disparut! Acum problema se pune altfel, inainte sa schimbi distributia facea asa? Pentru ca se poate sa nu fie pusa la punct distributie si sa mai intampini astfel de probleme! Stima
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
P0460 Fuel Level Sensor Circuit
O eroare de la senzorul care iti indica cata benzina ai in rezervor(plutitor).
La felul in care se manifesta si legat si de eroare ai putea sa vezi ce presiune ai in rampa , poate ai o problema cu pompa de benzina.
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Lovrin - da si inainte de a schimba distributia (face revizia) facea la fel ... dar daca distributia nu e pusa la punct stiam ca porneste foarte greu - lipsa putere - relanti instabil plus prezenta sunetelor ciudate ceea ce la mine nu este cazul - extraordinar de silentios motorul (nu ma asteptam).
alexx_gan - la pompa de benzina nici nu m-am gandit dar am sa ii fac o verificare - dar daca ar fi ea cu probleme nu ar face mai tot timpul - cum ziceam mai sus foarte foarte rar da in nas
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am verificat si pompa de benzina...functioneaza in parametri normali.
Am schimbat si benzinaria - MOL, RomPetrol si acum am pus de la Petrom - nici o ameliorare.
Ceea ce am observat ca face mai des cu motorul rece (90% din cazuri motorul este rece)

P0460 Fuel Level Sensor Circuit vad ca a disparut.

Alte idei ?
  • cuibusel

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cum ai verificat pompa? Ai masurat presiunea in rampa cu manometru?
Mai vezi si la debitmetru (cauta pe forum cum sa masori functionalitatea). scoate mufa eventual, vezi daca e la fel
Poti sa mergi chiar si mai departe, curatand si admisia, dar avand in vedere ca problema ta este putin sesizabila si deranjabila dupa cum spui tu, nu prea imi vine sa cred ca ar fi de acolo. Dar nu strica sa ai totul curat
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mecanicu (service) la care am fost a verificat cu manometru - nu mai stiu exact valorile.
Modelul Z14XE nu are debitmetru ci Senzor temperatura aer admisie.
Hmmm de curatat admisia nu stiu ce sa zic - trebuie sa vorbesc cu dl Cuciureanu sa vedem daca poate fi de acolo si sa ne apucam de curatat admisia...(dar cred ca imi zicea atunci cand am curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul )
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
si eu la z16xe-ul meu am aceleasi simptome,la cel dinaintea astuia la fel,asa ca...m-am obisnuit Smile
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut din nou,
Sambata am reusit sa ii fac o diagnoza la masina (cu aceasta ocazie ii multumesc colegului mihaimmm).
Toate bune si frumoase pana am ajuns la mentinerea unei turatii a motorului si temperatura (asta e alta discutie pusa pe Temperatura de lucru a motorului - anomalii generale https://www.clubopel.com/vie...p=1565122#1565122).
Am incercat sa mentin turatia motorului la 1500 dar nu voia neam sa stea acolo.
Pedala de acceleratie se mentinea apasata la 5% (indicatia de la OP-Com) dar turatia oscila nu foarte mult dar sesizabil.
Daca aveti idei ce sa mai verific nu ezitati.

Mersi!
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema de un an si nu-i dau de cap
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mda, deja devine sacaitoare problema...
Nu pot merge si eu normal printre blocuri. Vitezele 1 si 2 sunt cele care ma supara cel mai tare - nu stiu daca de afara se observa dar eu in masina simt ca nu vrea sa se mentina turatia, tuseste foarte fin dar imi sta pe creier.
Ma rog nici macar tuse nu e...turatia variaza putin dar sesizabil
Fara coduri de eroare - schimbat tot ce am scris sus plus curatat.
Chiar nu aveti vreo idee ce sa mai masor, schimb.
Mai astept pana dupa concediu sa mai vad raspunsuri pe forum apoi am sa caut un service (cu aparatura mai performanta) poate reusesc sa ii dau de cap macar sa stiu una si buna.
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Daca reusesti sa o repari sa-mi spui si mie ce a avut. Eu nu stiu ce sa-i mai fac, multi colegi dupa forum au zis ca este ecu defect.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
O intrebare masina ta are twinport ? ai incercat sa cureti galeria de admisie? Am avut o problema asemanatoare dar din ce vad ai alta motorizare.
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 779
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Si de la galeria de admisie da in nas?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 814
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Ar putea sa fie o probelma combinata la mine de exemplu a fost de la EGR desi nu aveam nici o eroare facea figuri in treapta 3 la o turatie de 2500-3000 avea un zvac ca sa zic asa .
Pana nu am luat un EGR de proba de la un coleg nu am reusit sa ii dau de capat.
Colegul care mi-a imprumutat EGR-ul avusese aceeasi problema dar nu de la EGR pentru ca il luase nou ci de la niste canale fine prin care ajung gazele EGR in amestecul carburant.
Acele canale erau infundate.
Asa e admisia la Z16XEP acum la tine nu stiu ce sa zic .
Iti atasez o discutie unde sunt si niste poze cu admisia desfacuta.
https://www.clubopel.com/vie...757&start=160
Uita-te in josul paginii.
  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pentru a vedea daca este egr-ul este de vina scoateti mufa de la el si circulati un pic asa fara mufa sa vedeti daca simptomele dispar sau nu! Eu dupa ce l-am curatat din prostie cu wd40(nu numai), acesta din urma avand ulei in doar 2 luni egr-ul s-a blocat! Si ca sa ma asigur am scos mufa din el, am circulat cu ea un pic fara (2-3 km) si simptomele au disparut!
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Colegul Lovrin are dreptate, incearca sa circuli cu mufa de la EGR scoasa.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema, mai nou, am curatat EGR, am si placuta de anulare, am schimbat bujii, fise, dar nu cred ca e de la componentele astea, dar voi incerca si eu sa scot mufa si va spun daca e bine sau nu.
Nu am nici o eroare, cand merg la viteza constanta la 30km/h, pus pe tempomat, se vede cum acul de la turometru oscileaza si se simte acea scadere de putere, la viteze mari, nu.
Undeva am citit si zicea cineva ca se poate de la injectoare, filtru de benzina si chiar probleme la pompa de benzina. Odata s-a si oprit motorul in mers, nu apare nici o eroare, absolut nimic.
Cu diagnoza OPCOM am testat, releu pompa, pompa, ce mai e pe acolo, etc si toate sunt in regula.
Parerea mea este ca are legatura cu alimentarea cu carburant, pe acolo trebuie cautat.
  • bomba11980

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Sports Tourer 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Inca nu am facut faza cu scosul mufei de la EGR (cand vin de la mare am sa fac si asta) - dar e bine de stiut ca nu sunt singurul cu respectiva problema.
Deja incep sa ma invat cu ea si cu respectiva problema (daca o pot numi problema).
Am sa va tin la curent daca mai apar modificari.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E implu, scoti doar mufa, nu e cine stie ce mare lucru.
Eu am incercat si am facut un drum.
Functioneaza, scosul mufei, nu mai da in nas, merge brici si are sprint mai bun, simtitor chiar.
DAAAR...... apare eroare in bord si motor si masina cu cheita.
Nu se poate cumva sa scoatem doar un pin de pe mufa EGR, sa prostim ECU, cumva ca si cum ar fi acolo EGR ?
O sa sap pe net si daca gasesc ceva in afara de anulare soft a EGR, dau de stire,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR