- stefan_pn
- OP
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
uite aici un link la una din problemele tale
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618
referitor la faptul ca nu mai revine cheia inapoi
- este posibil sa ai si acea cupla electrica stricata
ai si o poza cu acea cupla, ca sa iti dai seama despre ce vorbesc.
Cupla este prinsa de coloana volanului cu doua suruburi (torx cred), dispuse in laterale.
Ea are inauntru un arculet care ii permite contactului sa revina inapoi, de la pozitia D (demaror) la pozitia M (contact motor), dupa ce motorul a fost pornit.
Contactul iti mai sare inapoi la scoaterea cheii din contact ?
Daca nu, este posibil sa ai rupt si acel arculet al contactului, acel arculet din link.
Oricum acel arculet de pe cuiul contactului (cuiul care intra in cupla electrica), nu il vei gasi in comert, iar la dezmembrari nu cred ca iti va da cineva decat acel arculet, fara sa cumperi si contactul cu totul.
Contactul in sine, are decat rolul de a recunoaste cheia, datorita verturilor din el, respectiv de a tine cheia blocata pe pozitia dorita de tine.
Revenirea la pozitia initiala a cheii, respectiv sarirea contactului si blocarea volanului sunt date de cele doua piese (cupla electrica a contactului si arculetul acela de pe butucul contactului)
Sper ca m-am facut cat de cat inteles.
Eu unul, am urmat pasii din link-ul de mai sus si pot sa iti spun ca mi-a iesit de minune.
Insa, eu aveam stricat decat acel arculet din cuiul contactului. Cupla electrica era buna.
Eu am gasit sa cumpar doar arculetul, dar foarte foarte greu (la un coleg de aici de pe forum).
Sfatul meu:
Da jos contactul, vezi ce este stricat mai intai si apoi cumpara.
Daca este stricata si acea cupla electrica a contactului, atunci cumpara de la dezmembrari contactul cu totul, ii schimbi doar cupla electrica si acel arculet al contactului.
Bafta
uite aici un link la una din problemele tale
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618
referitor la faptul ca nu mai revine cheia inapoi
- este posibil sa ai si acea cupla electrica stricata
ai si o poza cu acea cupla, ca sa iti dai seama despre ce vorbesc.
Cupla este prinsa de coloana volanului cu doua suruburi (torx cred), dispuse in laterale.
Ea are inauntru un arculet care ii permite contactului sa revina inapoi, de la pozitia D (demaror) la pozitia M (contact motor), dupa ce motorul a fost pornit.
Contactul iti mai sare inapoi la scoaterea cheii din contact ?
Daca nu, este posibil sa ai rupt si acel arculet al contactului, acel arculet din link.
Oricum acel arculet de pe cuiul contactului (cuiul care intra in cupla electrica), nu il vei gasi in comert, iar la dezmembrari nu cred ca iti va da cineva decat acel arculet, fara sa cumperi si contactul cu totul.
Contactul in sine, are decat rolul de a recunoaste cheia, datorita verturilor din el, respectiv de a tine cheia blocata pe pozitia dorita de tine.
Revenirea la pozitia initiala a cheii, respectiv sarirea contactului si blocarea volanului sunt date de cele doua piese (cupla electrica a contactului si arculetul acela de pe butucul contactului)
Sper ca m-am facut cat de cat inteles.
Eu unul, am urmat pasii din link-ul de mai sus si pot sa iti spun ca mi-a iesit de minune.
Insa, eu aveam stricat decat acel arculet din cuiul contactului. Cupla electrica era buna.
Eu am gasit sa cumpar doar arculetul, dar foarte foarte greu (la un coleg de aici de pe forum).
Sfatul meu:
Da jos contactul, vezi ce este stricat mai intai si apoi cumpara.
Daca este stricata si acea cupla electrica a contactului, atunci cumpara de la dezmembrari contactul cu totul, ii schimbi doar cupla electrica si acel arculet al contactului.
Bafta
- stefan_pn
- OP
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stefan_pn
- OP
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
As vrea sa stiu si eu detalii despre contact la opel astra f. Contactul are 3 pozitii. Cand pun contactul pe pozitia 1 sau 2 ar trebui sa se intample ceva ? De ex : sa pot porni aeroterma, bricheta, etc. La mine toate acestea se intampla numai cu cheia pe pozitia 3, atunci cand se aprind si becurile in bord. Astept raspuns. Multumesc !
- stefan_pn
- OP
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat