Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Ionutzz9

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am un Opel Vectra B-2 1.6 16V:
-acum o saptamana eram la drum lung si m-i s-a aprins martorul de la motor, dupa care in scurt timp s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea...noroc ca eram printr-un sat si am dat de un mecanic care mi-a desfacut valva EGR....cu EGR-ul dat jos a pornit si statea turata la 3000 de ture si l-a pus pe direct si a functionat


Mentionez: am o problema careia nu-i dau de cap...masina merge pe modul de urgenta(nu trage decat dupa 3000 de ture) si nu stiu ce sa-i mai fac, am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie, am dat jos catalizatorul si sonda lamda si nimic...am pus-o la 4-5 testere si numai pe unul a dat EGR-ul

Daca are cineva idee ce sa-i fac astept raspuns...Multumesc !
Skip ads

  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut. problemele au inceput de simbata, masina (vectra b 1996) a mers ok pina cind am vrut sa plec de la o firma, unde am stat cam o ora. motorul fiind inca cald, cind a pornit, a pornit destul de turata, ca atunci cind motorul este rece si porneste injectia de aer. i-am mai dat doua chei si tot asa a pornit. am deconectat bateria, am lasat-o putin si cind i-am dat o cheie, a pornit normal. ok, intimplare, am zis...dupa cam 7 km, stand la semafor, am simtit cind am accelerat-o ca da in nas, o data, de doua ori, asa ca am tras pe dreapta in prima parcare si motorul s-a oprit. nu a vrut sa mai porneasca deloc, dadea sa porneasca si atat. am tras de mufe pe la motor, am miscat tot,poate, poate...dar nimic. dupa cam o ora, i-am dat iar o cheie si a pornit la sfert, dar foarte turata. am oprit-o, i-am dat inca o cheie si a pornit normal. m-am rugat sa ajung pina acasa si sa nu ma lase in drum. a mers ok pina acasa. duminica am scos toata electrica motorului, am verificat fire, mufe, contacte, am dat jos admisia, acceleratia, curatat, uns...am pus toate la loc si a pornit la sfert,turatie normala. am mers de proba cam 20 km, fara incidente, si cu opriri si reporniri. insa, cind sa ajung acasa, am simtit ca a scazut ralantiul (nu am turometru, cutie automata) si a inceput sa palpaie becul de ulei. am accelerat si am ajuns acasa, fara sa imi dea in nas. ieri si azi i-am dat seara cate o cheie, insa porneste cu ralantiul foarte mic si nu creste deloc in turatie cind porneste injectia de aer, aproape da sa se opreasca. i-am scos pe rand furtunasul de la regulatorul din rampa de benzina ( a crescut putin turatia dar a revenit la ralantiul foarte mic), mufa de la egr, senzorii de temperatura aer/apa, mufa de la ceea ce pare a fi tot un fel de valva egr mai mica de pe corpul acceleratiei, insa nici un efect. ce are insa efect imediat dar temporar este scoaterea oricarui furtunas care permite aer suplimentar in galeria de admisie. mentionez ca toate furtunasele de pe motor sint curatate si toate locatiile in care intra ele.nici un furtun crapat sau aer fals pe la garnituri. in seara asta a facut citeva figuri, tot cu ralanti mic, dar la un moment dat, dupa mai multe incercari, a dat sa moara insa si-a revenit singura si a mers la turatie normala. inca trei chei si tot la turatie normala porneste. cind o accelerez pe loc nu se inneaca insa atunci cind are ralanti mic daca o amabalez putin si o las sa isi revina la ralanti, se opreste. nu stiu la ce m-as mai putea uita, ma bate gandul sa imi iau un tester. daca aveti vreo idee, ar fi binevenita. multumesc oricui a avut rabdare sa imi citeasca "romanul".
  • ammorex112

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am verificat azi cu op-com si nu am erori ... singurul test la care a murit motorul imediat este cel de aer la ralanti. nu stiu daca are legatura. atasez datele citite cu motorul pornit, la 90 grade si ii rog pe cei care vad ceva in neregula sa imi atraga atentia, sa stiu de ce sa ma apuc. multumesc anticipat.

OP-COM 100219a Program de diagnoza bazat pe PC

Data si ora,30/05/2013. 18:3311

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setari.


Modelul ales>,1996,Vectra-B,Motor,X 16 XEL

Modul de comanda:

Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali




Valori reale:

Tensiune sistem,13.5 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeste
Releu pompa combustibil,0V activ
Semnal potentiometru clapeta,0 %
Semnal potentiometru clapeta,0.68 V
MAP( senzor presiune absoluta în admisie),0.30 bar
MAP( senzor presiune absoluta în admisie),1.42 V
Temperatura lichid racire,90 °C
Temperatura lichid racire,2.01 V
Temperatura aer admisie,32 °C
Temperatura aer admisie,1.66 V
Codare cutie,Cutie manuala
Contact Park/Neutral,P - N 0V
Contact info clima,0V inactiv
Semnal sarcina - clima,0V inactiv
Impuls injectie,3.5 ms
stergerea regimului supraincalzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere inainte PMS(Punct Mort Superior),10 grade
Numar celula detonatie,10
intarziere din detonatie Cil. 1,4 grade
intarziere din detonatie Cil. 2,4 grade
intarziere din detonatie Cil. 3,1 grade
intarziere din detonatie Cil. 4,6 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Pozitie prescrisa AGR,0 %
Pozitie actuala AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,159 mV
Raport aer/combustibil,14.6
Bucla senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sarac
Integrator O2,128 Pas
Mapa pentru circuit O2 (valori invatate),Activ
Numar celule O2 (mapa cu valori invatate),20
Continut celule O2 (mapa cu valori invatate),125
Turatie motor,825 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,70 Pasi
Turatie prescrisa in P-N,850 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Nu este modificat
Turatie prescrisa de ralanti în R-D-3-2-1,800 RPM
Adaptare turatie prescrisa de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turatie prescrisa de ralanti,800 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcina motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu clima,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls viteza vehicul,Nu primeste
Viteza vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frana de motor,Inactiv
Îmbogatire amestec în sarcina maxima,Inactiv
  • Alex2490

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna...am un vectra b 1.6 16v 96'....acum o saptamana sa rupt distributia...schimbat curea..role...pompa de apa...rectificat chiuloasa...schimbat toate garniturile...dar dupa toate astea si la bani bagati in ea ma asteptam ca masina sa mearga mult mai bine...din contra...motorul"toncane" de parca as avea un diesel stricat...scoate foarte mult fum albastru...ceea ce inainte nu facea...la itp am picat pentru ca nu mia iesit co2..astept din partea voastra unele pareri cum as putea sa fac sa imi scada co2...si din ce cauza se aude"toncanitu" ala...zgomotu vine din zona la motor acolo deasupra la capac unde ii evacuarea..(aia de fier deasupra la motor nuprea ma pricep)cel mai tare se aude in 3000 de ture daca o tin constant...un barait.....multumesc anticipat
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Te-ai uitat la supape? Scaune? Fisuri?
  • Alex2490

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Supape..semering...si nustiu inca cate mio fost schimbat...ca so indoit toate 16 cand so rupt distributia..teoretic toate is noi dupa factura:)
  • Alex2490

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Supapele...scaunele...ar trebui sa fie noi..dupa ce scrie pe factura...poate fi ceva legat de montat?sa fi montat mecanicu ceva prost
  • Alex2490

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Astazi sau apucat inapoi mecanici de desfacut motorul...30 de km a mers dupa ce sa montat toate piesele..nici unu dintre ei nu stie ce poate avea...de face zgomotul ala:(...ce nu inteleg...dupa atatia bani bagati in ea cum o reusit sa o faca sa mearga mai prost ca inainte...fum albastru la turatie mare...iese in prostie...inainte nu aveam asta...zgomot la motor..nu baraia nu nimic
  • tony TNT

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutam toti colegii!Am o problema si nu-i dau de cap nici pe tester,nici electricienii si nici mecanicii!Am o vectra b 1.6 16v x16xel care daca nu merg cu ea trei,patru zile imi descarca bateria si trebuie sa pun clestii pe alta baterie,pot sa spun ca bateria este BOSCH 56ah cumparata noua acum 2 luni!voi v-ati intalnit cu o astfel de problema?imi puteti da un sfat ca bag de seama ca cei care sunt electricieni sunt degeaba(ma refer la cei din DR.TR.SEVERIN,nu generalizez) va multumesc!
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ca electricianul nu a verificat consumul bateriei in momentul in care incui portierele ( din telecomanda sau din cheie ) verifica ce consum ai cu usile blocate , sa nu fie modulul de inchidere centralizata defect si sa iti dea tensiune mereu in oarece motoras de actuator . sper sa fie asta problema si sa te bucuri de masinuta ! Cu respect !
  • Bogzy

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mie mi s-a intamplat cam acelasi lucru lucru, iar problema consta in faptul ca ramanea aprins becul in portbagaj din cauza contacului acela de pe haion ca avea surubelul slabit. Nu pot intelege cum un simplu bec poate sa goleasca bateria in 2 zile, insa dupa remedierea acelui contact nu am mai avut probleme cu ea
  • wawe.slyck

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut, am un opel vebctra b din '99 x16xel si consuma cam 1l-1,5l daca schimbat mai turat litri la 10000km si anu trecut sa rupt distributia in mers.masina a stat cam un an pana sa o repar, am reparat-o mergea foarte frumos dupa 2 zile eram la semafor si a inceput sa trepideze ca si cum ar merge in 3 si fum alb grav in spate (schimbul de ulei il facuse aia la service k l-am verificat pe joja), m-am dus inapoi la service si aia imi zic k trebuie segmenti (bun trebuie segmenti trebuie da de ce inainte consuna 1l la 10000km si dupa reparatie 1l la 100km), la intrebarea asta mecanici lu' "peste prajit" nu au stiut ce raspuns sa-mi dea.ce parere aveti k sunt terminat am bagat si 3200 ron in reparatie si mege mai prost k inainte. masina are 175000km
astept raspunsuri merci
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR