NicuPNI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am si eu o problema.
De curand am achizitionat un Opel Astra G din 2000 cu motor 1.7 disel de Isuzu. Am facut cu el vreo 300 Km si a inceput sa se aprinda becul de la ulei. Am oprit masina am verificat uleiul si era in baia de ulei dublu ulei, asta intamplandu-se pe moment deoarece cand am plecat cu ea nu era asa. In apa era plin de ulei ca un fel de moloz. In dreptul distributiei se auzea un gomot ciudat de troncanit. Opresc masina si o tractez la service, acolo constata ca pompa de ulei este praf adica axul de la pompa a facut gaura in pinion si se invartea in gol. Din cate am constatat eu in ulei a fost motorina si motorul nu mai avea undere.
Cei de acolo au facut un baypass la termoflot crezand ca e de acolo ulei in apa.
Ati patit careva dintre voi aceeasi problema?
De unde credeti ca este motorina in ulei?
Ar putea fii de la injectoare?
Care este parerea dumneavostra?
Astept raspuns.
Am si eu o problema.
De curand am achizitionat un Opel Astra G din 2000 cu motor 1.7 disel de Isuzu. Am facut cu el vreo 300 Km si a inceput sa se aprinda becul de la ulei. Am oprit masina am verificat uleiul si era in baia de ulei dublu ulei, asta intamplandu-se pe moment deoarece cand am plecat cu ea nu era asa. In apa era plin de ulei ca un fel de moloz. In dreptul distributiei se auzea un gomot ciudat de troncanit. Opresc masina si o tractez la service, acolo constata ca pompa de ulei este praf adica axul de la pompa a facut gaura in pinion si se invartea in gol. Din cate am constatat eu in ulei a fost motorina si motorul nu mai avea undere.
Cei de acolo au facut un baypass la termoflot crezand ca e de acolo ulei in apa.
Ati patit careva dintre voi aceeasi problema?
De unde credeti ca este motorina in ulei?
Ar putea fii de la injectoare?
Care este parerea dumneavostra?
Astept raspuns.
criss1000
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
NicuPNI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
NicuPNI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
NicuPNI
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2013
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Lovrin
- **
- 371 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Astra 2001 Z14XE
- Iasi
Lovrin
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Daca ai apa/antigel in ulei e dusa garnitura de chiuloasa sau/si oringurile la injectoare! Eu am gasit antigel in ulei, si am schimbat garnitura chiuloasa, oringuri injectoare si o data cu astea si distributia si m-a ajuns aproape 2500 RON daca tin eu bine minte! Cu sitatia cu motorina nu m-am intalnit, nu stiu cum poate ajunge in ulei, esti sigur ca e motorina si nu antigel? Cat despre ulei in antigel stiu ca era de la termoflot! Stima