oxid73
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
salutare
ei bine urmaresc de ceva vreme toate posturile voastre... foarte interesante de altfel
sper sa nu mi-o luati in nume de rau, dar am vazut ca nimeni nu a solicitat si aceasta comparatie, pt ca eu unul nu stiu ce sa aleg
comparatia mea,care de fapt sunt doua:
1. vectra A vs cielo korea
2. vectra B1-si chiar B2 vs cielo executive(made in romania)
comentati va rog despre cost de cumparare, consum, costul pieselor de schimb,dotari, fiabilitate si ce va trece prin minte, fara menajamente, pe fata,din propria experianta cat si din vazute/auzite
asta pt ca la banii pe care ii am cam astea ar fi optiunile care imi plac, si sa nu uit...astea ar trebui sa fie masini la mana a doua...dar cred ca v-ati prins deja...
ei bine urmaresc de ceva vreme toate posturile voastre... foarte interesante de altfel
sper sa nu mi-o luati in nume de rau, dar am vazut ca nimeni nu a solicitat si aceasta comparatie, pt ca eu unul nu stiu ce sa aleg
comparatia mea,care de fapt sunt doua:
1. vectra A vs cielo korea
2. vectra B1-si chiar B2 vs cielo executive(made in romania)
comentati va rog despre cost de cumparare, consum, costul pieselor de schimb,dotari, fiabilitate si ce va trece prin minte, fara menajamente, pe fata,din propria experianta cat si din vazute/auzite
asta pt ca la banii pe care ii am cam astea ar fi optiunile care imi plac, si sa nu uit...astea ar trebui sa fie masini la mana a doua...dar cred ca v-ati prins deja...
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am ramas mut....de uimire....si ce imi pare rau e ca au pus adminii limitare pe smile-uri.
Tu compari o masina care teoretic este buna spre foarte buna, fiabila spre foarte fiabila cu o masina (cielo) generatie 90 care peste asta mai e si facuta la noi. Mai degraba compari Kaddetul cu Cielo, atunci se poate vorbi despre comparatie.....dar....Kaddet s-a facut pana in 90. Cielo e pe platforma de Kaddet, cu ceva parti de directie imprumutate de la el si de la Astra F. Decizia....e clara
oxid73
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- soulfly
- **
- 306 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Vectra 1992 c18nz
- Galati
soulfly
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
oxid73
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
nu ma astept la pareri pro cielo, dar ma astept ca raspunsurile sa fie putin mai dezvoltate...si tocmai pentru ca voi sunteti posesori de opel am initiat acest subiect... care ar avea intretinerea mai convenabila/ieftina, fiabilitatea...sa nu zic chiar costul pe kilometru ...pentru ca pe toti ne intereseaza sa circulam cat mai ieftin, si intr-un anumit confort, nu in carute...sau ratb
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
Dupa cum vad eu treaba vrei un cielo si iti mai raman bani sau te satisfaci cu un vectra si ramai lefter.
Daca ai noroc sa o prinzi buna prin cunostinte ia vectra daca nu ia cielo, eu am luat c-ul cu aproape 10 000 E 6-8 airbaguri, 2climatronic bison, radio cd, 140k km, 2.2 dti, geamuri si oglinzi electrice fata, scaune incalzite, atermic, geamuri ce se inchid la soare (sau cu tenta?!), volan toate directiile, scaun verticala, cotiere, pilot automat, abs esp, etc
Am prins un top speed de 205-210, ma pregatesc de 217.
Reparatii: telescoape spate, bieleta si capete bara, debitmetru, senzor temperatura, simering distributie, maneta pilot, switch ambreiaj, spray contacte pt radio si clima, (filtre, ulei)
+ design: genti aliaj, huse si presuri
toata distractia inca 1700E dar inca sunt multumit de masina comparativ cu cielo lui socru-meu, comparatia la feeling intre cielo vs vectra c ar fi intre dacie si cielo, asta a spus-o socru.
Pro cielo: de banii astia iei 2 poate chiar 3, pe gpl mergi de 20 lei ca nebunu (nu mai sus de 90 ca segmentezi si mananca ulei), 2 telescoape pe gaz costa cat cel mai ieftin senzor la vectra, piese si mecanici pe toate drumurile si probabil ar mai fi.
Daca ai noroc sa o prinzi buna prin cunostinte ia vectra daca nu ia cielo, eu am luat c-ul cu aproape 10 000 E 6-8 airbaguri, 2climatronic bison, radio cd, 140k km, 2.2 dti, geamuri si oglinzi electrice fata, scaune incalzite, atermic, geamuri ce se inchid la soare (sau cu tenta?!), volan toate directiile, scaun verticala, cotiere, pilot automat, abs esp, etc
Am prins un top speed de 205-210, ma pregatesc de 217.
Reparatii: telescoape spate, bieleta si capete bara, debitmetru, senzor temperatura, simering distributie, maneta pilot, switch ambreiaj, spray contacte pt radio si clima, (filtre, ulei)
+ design: genti aliaj, huse si presuri
toata distractia inca 1700E dar inca sunt multumit de masina comparativ cu cielo lui socru-meu, comparatia la feeling intre cielo vs vectra c ar fi intre dacie si cielo, asta a spus-o socru.
Pro cielo: de banii astia iei 2 poate chiar 3, pe gpl mergi de 20 lei ca nebunu (nu mai sus de 90 ca segmentezi si mananca ulei), 2 telescoape pe gaz costa cat cel mai ieftin senzor la vectra, piese si mecanici pe toate drumurile si probabil ar mai fi.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
Blasfemie! vectra vs cielo ... glumesc
din start as zice ca la vectra A iesi mai ieftin la intretinere decat la cielo...vectra A = cal de povara, fiabilitate mult mai mare decat javra aia asiatica, consum mai mic..1.8ul meu ia mai pjutin decat 1.5-ul sau cat e ala pe cielo, si multe altele..in plus eu nu am pomenit in viata mea la o masina problemele intalnite la vreo 6 cielo, in care m-am urcat, ca in mers, sa simti cum intra aerul pe la manerul interior de deschidere a usii...poate erau cazuri izolate, dar sase?
personal, nu as da vectra A pe nimic altceva sub calibrul marcii Opel
din start as zice ca la vectra A iesi mai ieftin la intretinere decat la cielo...vectra A = cal de povara, fiabilitate mult mai mare decat javra aia asiatica, consum mai mic..1.8ul meu ia mai pjutin decat 1.5-ul sau cat e ala pe cielo, si multe altele..in plus eu nu am pomenit in viata mea la o masina problemele intalnite la vreo 6 cielo, in care m-am urcat, ca in mers, sa simti cum intra aerul pe la manerul interior de deschidere a usii...poate erau cazuri izolate, dar sase?
personal, nu as da vectra A pe nimic altceva sub calibrul marcii Opel
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
Oxid, am fost exact in situatia ta acum 2 ani, nu regret nici o clipa ce am ales.Vectra A este ff fiabila, iar daca iti iei si un motor C20NE ai forta, viteza, sprint.Un coleg de la munca are cielo.Intr-o zi m-a rugat sa il duc pana intr-o comuna de langa oras.Sa vezi ce ochi facea vazand ca am 120 km/h in viteza a 3-a!Deci raspunsul crede-ma ca nu poate fi altul:vectra A clar!Insa cauta bine si nu te infige.Eventual fa-i o testare inainte, macar compresie...am vazut si destule vectre neingrijite.Si vezi ca ai sanse sa iei una full, cu aer conditionat, geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, etc.Nu te grabi, chiar pe siteul asta vazusem o super vectra a, parca cineva din Hunedoara o vindea...pe fundal era castelul Huniazilor.Un pret corect ptr o Vectra A buna, din 94-95 reste undeva la 4000 E, poate creste daca are AC si alte dotari.Trimite-mi PM daca vrei sa mai vorbim pe tema asta.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
... bre' fatilor iar o dati in SF-uri , daca n'ati avut Cielo cum puteti face comparatia ... ?
Dupa parerea mea(am avut doua Cielo inainte pe parcursul a 5 ani) Cielo este o masina numai buna pentru starea drumurilor in Romanica , ieftina la intretinere , foarte fiabila ...
Eu daca as' fi in locul tau as alege Cielo si iata dece :
Daca ai un buget de 5mii euro in varianta 1 , nu as' cumpara Vectra A pentru ca e Veche(fierul imbatrineste chiar daca scrie GM pe el) si ai baga bani in disperare in ea , e totusi Opel si piesele sint mai scumpe in comparatie cu Cielo . Vectra A ar fi din 95 iar Cielo ar putea fi si Executive deci dupa 2000 cu toate optiunile prezente la acea data pe Cielo - diferenta de 5 ani conteaza .
Vectra B-B2 nu poate fi comparata cu Cielo chiar si Executive , Vectra joaca in alta clasa .
Deci ar trebui sa pui in balanta : Vectra A cu Cielo Executive si Vectra B- B2 daca vrei sa dai mai multi bani .
Depinde citi bani vrei sa dai pe masina ... eu as alege ceva sa fie cit mai nou de banii aia .
Dupa parerea mea(am avut doua Cielo inainte pe parcursul a 5 ani) Cielo este o masina numai buna pentru starea drumurilor in Romanica , ieftina la intretinere , foarte fiabila ...
Eu daca as' fi in locul tau as alege Cielo si iata dece :
Daca ai un buget de 5mii euro in varianta 1 , nu as' cumpara Vectra A pentru ca e Veche(fierul imbatrineste chiar daca scrie GM pe el) si ai baga bani in disperare in ea , e totusi Opel si piesele sint mai scumpe in comparatie cu Cielo . Vectra A ar fi din 95 iar Cielo ar putea fi si Executive deci dupa 2000 cu toate optiunile prezente la acea data pe Cielo - diferenta de 5 ani conteaza .
Vectra B-B2 nu poate fi comparata cu Cielo chiar si Executive , Vectra joaca in alta clasa .
Deci ar trebui sa pui in balanta : Vectra A cu Cielo Executive si Vectra B- B2 daca vrei sa dai mai multi bani .
Depinde citi bani vrei sa dai pe masina ... eu as alege ceva sa fie cit mai nou de banii aia .
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
e clar...a luat-o la vale rau de tot forumul asta..comparam vectrele cu cielo..astept cu interes comparatii Opel Omega cu Espero, Opel Astra cu Matiz etc. zau, oameni buni, fiti si voi mai seriosi.
cielo fiabil? si vectra A cum e? mai fiabila? observ fenomenul asta la multi oameni: plafonarea pe un anumit segment de masina..."dom'le, e bun loganu, perfect pt drumurile noastre..nu e nevoie de mai mult"...si nu ii inteleg ce ii face sa nu zica "dom'le si alte masini sunt la fel de bune pt drumurile noastre"...riscul sa iei o vectra A sau B rupta in 2 e la fel de mare cu a lua un cielo rupt sau orice alta marca.
totul tine de atentia cumparatorului..nu ma laud, dar vectra asta A o am de 3 ani si o alerg in lung si in lat, fara sa stau sa ocolesc gropi sau sa o menajez cu ceva, scopul ei fiind de a produce lei ducandu-ma acolo unde e nevoie...in 3 ani, facand 90mii cu ea pana acum, am schimbat uleiul, distributia (cfm reviziei), 2 amortizoare si un capat de bara..si ma rog am schimbat bateria anul asta si filtrele...si atat. un capat de bara de ex, e 35 RON. asta ca sa dau un ex de fiabilitate si costuri de intretinere.
iar ca sa ma injurati si mai tare...fratilor...comparati masini din clase diferite..chiar daca au trecut anii... asta ca sa nu mai zic de marci diferite ca si calibru. daewoo nu poate fi nici macar comparat cu hyundai..imi pare rau pt ei dar asta e adevarul.
cielo fiabil? si vectra A cum e? mai fiabila? observ fenomenul asta la multi oameni: plafonarea pe un anumit segment de masina..."dom'le, e bun loganu, perfect pt drumurile noastre..nu e nevoie de mai mult"...si nu ii inteleg ce ii face sa nu zica "dom'le si alte masini sunt la fel de bune pt drumurile noastre"...riscul sa iei o vectra A sau B rupta in 2 e la fel de mare cu a lua un cielo rupt sau orice alta marca.
totul tine de atentia cumparatorului..nu ma laud, dar vectra asta A o am de 3 ani si o alerg in lung si in lat, fara sa stau sa ocolesc gropi sau sa o menajez cu ceva, scopul ei fiind de a produce lei ducandu-ma acolo unde e nevoie...in 3 ani, facand 90mii cu ea pana acum, am schimbat uleiul, distributia (cfm reviziei), 2 amortizoare si un capat de bara..si ma rog am schimbat bateria anul asta si filtrele...si atat. un capat de bara de ex, e 35 RON. asta ca sa dau un ex de fiabilitate si costuri de intretinere.
iar ca sa ma injurati si mai tare...fratilor...comparati masini din clase diferite..chiar daca au trecut anii... asta ca sa nu mai zic de marci diferite ca si calibru. daewoo nu poate fi nici macar comparat cu hyundai..imi pare rau pt ei dar asta e adevarul.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
b82cxh
Daca pe Cielo scrie Daewoo iar pe Vectra A scrie Opel nu inseamna ca ele fac parte din clase diferite - nu vorbim de apartenenta la "casta" .
Ele fac parte din fosta "clasa medie" dupa clasificarea acelor vremuri si avind in vedere dimensiunile masinii . Intimplator Daewoo producea masini la acea vreme datorita unchiului Gm care era furnizor principal de componenete . Daewoo se asambla la Craiova dupa chiturile CKD venite de la GM via Korea .
Sa stii ca pentru anii "90 Cielo a reprezentat o buna optiune pentru prima masina noua si sa ne amintim ca mai toate firmele care au crescut atunci au calarit Cielo in lung si'n latul tarii ca unele saracele au ajuns lejer si la 1mil km fara probleme , sint depasite , interiorul este de''a dreptul hidos pentru zilele noastre dar asta e .
Si cum pe mare parte din componentele Daewoo scrie GM nu are cum sa fie o asa mare diferenta de calitate/fiabilitate .
Daca pe Cielo scrie Daewoo iar pe Vectra A scrie Opel nu inseamna ca ele fac parte din clase diferite - nu vorbim de apartenenta la "casta" .
Ele fac parte din fosta "clasa medie" dupa clasificarea acelor vremuri si avind in vedere dimensiunile masinii . Intimplator Daewoo producea masini la acea vreme datorita unchiului Gm care era furnizor principal de componenete . Daewoo se asambla la Craiova dupa chiturile CKD venite de la GM via Korea .
Sa stii ca pentru anii "90 Cielo a reprezentat o buna optiune pentru prima masina noua si sa ne amintim ca mai toate firmele care au crescut atunci au calarit Cielo in lung si'n latul tarii ca unele saracele au ajuns lejer si la 1mil km fara probleme , sint depasite , interiorul este de''a dreptul hidos pentru zilele noastre dar asta e .
Si cum pe mare parte din componentele Daewoo scrie GM nu are cum sa fie o asa mare diferenta de calitate/fiabilitate .
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Cielo si Vectra chiar fac parte din categorii diferite: Cielo e ultimul Kadet restilizat, deci clasa mica, pe cand Vectra face parte din clasa medie. Daca vorbim de ambele SH, Vectra castiga clar. Daca e sa comparam Vectra SH cu Cielo nou, cred ca castiga Cielo, macar prin prisma faptului ca are garantie si e noua.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
johnalex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Sunt de acord ca opel e mai bun decat daewoo cat si despre vectra e mai buna decat cielo.
E am avut un cielo din 2001 la craiova 16v dohc 91CP otto 86gpl nou executiv cu GPL fabrica, deci ma costat pretul consumului mai putin decat la un diesel economic, in rest nu prea am bagat bani in ea, i-am schimbat curelele si filtrele la 60000, si placutele frana+tambur la fel si vreau sa zic ca are tenta de sanie+ geamurile electrice fata nu se mai deschid, si daca vrei sa faci cascadorii cu ea poti murii. acum dupa cativa ani face ca o barca din cauza suspentiilor.
pot sa zic ca se infige bine pe benzina se infige bine dupa 3000rpm.
Am fost cu ea la mare cu viteze intre 140- 175kph mers in gpl si a luat cam 10% gpl, am mers 700 si ceva de km, pot sa zic ca a fost o masina economic, am vandut-o in mare parte nu e deloc sigura.
PS. Nu manca deloc ulei nici acum la 70000km, acum vreau sa imi iau opel vectra d 1.9 CDTI 100cp noua 19610 E
E am avut un cielo din 2001 la craiova 16v dohc 91CP otto 86gpl nou executiv cu GPL fabrica, deci ma costat pretul consumului mai putin decat la un diesel economic, in rest nu prea am bagat bani in ea, i-am schimbat curelele si filtrele la 60000, si placutele frana+tambur la fel si vreau sa zic ca are tenta de sanie+ geamurile electrice fata nu se mai deschid, si daca vrei sa faci cascadorii cu ea poti murii. acum dupa cativa ani face ca o barca din cauza suspentiilor.
pot sa zic ca se infige bine pe benzina se infige bine dupa 3000rpm.
Am fost cu ea la mare cu viteze intre 140- 175kph mers in gpl si a luat cam 10% gpl, am mers 700 si ceva de km, pot sa zic ca a fost o masina economic, am vandut-o in mare parte nu e deloc sigura.
PS. Nu manca deloc ulei nici acum la 70000km, acum vreau sa imi iau opel vectra d 1.9 CDTI 100cp noua 19610 E
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
tata are Cielo (coreean, de prin 94) si pe aia mi-am cam facut si eu ucenicia in ale condusului (am condus vreo 25000km pe el). eu am acuma Astra classic (condus 44000km). nu ma pot pronunta despre Vectra, dar ptr Cielo:
Pro:
- la aceeasi bani ai sanse sa gasesti una mai "tanara"
- piese/service/intretinere mai ieftina
- daca nu esti chiar mare (in inaltime e OK, dar sa nu fii tare "lat") e OK.
- portbagaj mare (probabil comparabil cu cel de la vectra)
- confortabila la drum lung (probabil ca si Vectra e)
- motorul e destul de sprinten tinand cont de generatia din care face parte.
- daca ii montezi (sau are montat) gaz poate deveni o alternativa buna dpdv al consumului.
- zicea un coleg mai sus ca are un interior oribil, sincer nu mi se pare cu nimic mai spartan sau oribil interiorul de Cielo fata de ce le Astra de exemplu, si nici fata de Vectra A.
Contra:
- in oras consumul e mare dar depinde cum mergi cu el, taica-meu merge cu ~9-9.5%, eu sub 11% nu reusesc sa scot (in Timisoara).
- nu ai prea multe elemente de siguranta in el (dar nici o Vectra A de anii aia nu straluceste)
Parerea mea:
- daca as gasi la acelasi pret un Cielo si un VectraA, dar Cielo sa fie mai "tanar" si bine intretinut, as merge fara retineri pe varianta Cielo. Sunt fan Opel, dar de ce sa nu recunosc, de ce sa cumpar ceva doar fiindca e nemtesc si nu coreean.
PS: si vorbesc despre Cielo coreean nu asamblat la Craiova, daca e vorba de Cielo romanesc se schimba datele problemei.
Pro:
- la aceeasi bani ai sanse sa gasesti una mai "tanara"
- piese/service/intretinere mai ieftina
- daca nu esti chiar mare (in inaltime e OK, dar sa nu fii tare "lat") e OK.
- portbagaj mare (probabil comparabil cu cel de la vectra)
- confortabila la drum lung (probabil ca si Vectra e)
- motorul e destul de sprinten tinand cont de generatia din care face parte.
- daca ii montezi (sau are montat) gaz poate deveni o alternativa buna dpdv al consumului.
- zicea un coleg mai sus ca are un interior oribil, sincer nu mi se pare cu nimic mai spartan sau oribil interiorul de Cielo fata de ce le Astra de exemplu, si nici fata de Vectra A.
Contra:
- in oras consumul e mare dar depinde cum mergi cu el, taica-meu merge cu ~9-9.5%, eu sub 11% nu reusesc sa scot (in Timisoara).
- nu ai prea multe elemente de siguranta in el (dar nici o Vectra A de anii aia nu straluceste)
Parerea mea:
- daca as gasi la acelasi pret un Cielo si un VectraA, dar Cielo sa fie mai "tanar" si bine intretinut, as merge fara retineri pe varianta Cielo. Sunt fan Opel, dar de ce sa nu recunosc, de ce sa cumpar ceva doar fiindca e nemtesc si nu coreean.
PS: si vorbesc despre Cielo coreean nu asamblat la Craiova, daca e vorba de Cielo romanesc se schimba datele problemei.