Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cristina.crisa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am si eu o probleme cu masine si de cateva zile am intrat p 5000 de forumuri si tot nu am inteles nimic...fiecare spune cate cv...poate ma lamureste si p mn cineva.... am un opel astra g 1700 motorina si am avut probleme cu turbina si am schimbat o si acum masina nu mai merge cum mergea cu ce a veche si imi apare si becul in bord cu masina cu cheie si de cateva zile se aprinde si becul la baterie si se opreste servo....! dak poate sa ma ajute si p mn cineva sa inteleg ce are sau sa ma intrume la un mecanic bun .! multumesc
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Tester si mesaj de eroare neaparat.
Service bun avem la EDS,dar poti sa te duci si la oricare alt service despre care s-a mai vorbit pe forum.
  • cristina.crisa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Inainte sa cumpar masina am fost la tester si nu avea nimic dar si cu vechea turbina se aprindea becul in bord ....
  • cristina.crisa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2013

  • Mesaj Privat
dak poti sa mi dai mai multe detalii despre service sa ma duc....
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
cristina.crisa a scris:Inainte sa cumpar masina am fost la tester si nu avea nimic dar si cu vechea turbina se aprindea becul in bord ....

Ai nevoie de o diagnoza profi .... facuta in stationare la relanti , cit si in sarcina in mers. .... si de cineva priceput sa interpreteze rezultatele afisate. Posteaza erorile gasite.
Legat de becul de baterie ar trebui verificata incarcarea cit si starea bateriei , a bornelor , a curelei de accesorii , etc ...

cristina.crisa a scris: am avut probleme cu turbina si am schimbat o si acum masina nu mai merge cum mergea cu ce a veche

Cum ai concluzionat ca trebuia schimbata turbina ? Ai pus SH sau noua/reconditionata ? Daca nu mai merge cum mergea , cum merge acum ?

Poti merge la orice service pentru o diagnoza ...cauta pe forum si vezi care cum ... sau ia legatura cu colegii de forum din zona ta ...imposibil sa nu te poata ajuta cineva daca nu cu diagnoza macar cu indrumari.
  • cristina.crisa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cand am cumparat masina am fost cu ea la service ...la tester si mi a zis k masina nu are nimic ..doar k o imi curgea ulei de la turbina dar mi a zis k inca nu are nimic ..asta pana am ramas cu ea in drum! cand am ramas cu ea in drum se accelera la maxim si nu mai puteam sa o opresc ...i am rupt bornele ..am incercat cu cheia ...am scos cheia din contact si ea tot nu se oprea si scotea fum de nu vedeai la 1 metru in fata si pana la urma am oprit o cand am bagat o in viteza cu piciorul p frana ........si m am dus la service ...mi a zis k nu mai am ce sa i fac si am cumprat alta SH ...si acum mi se pare k nu mai trage cum tragea cu cea veche dar mai mi a spus cineva k difera intre ele si k becul in bord se aprinde d la turbina ! oricum ma duc cu ea service dar momentan nu am bani sa ma duc cu ea la service si vroiam sa stiu ce ar putea sa aiba si dak mai pot sa merg cu ea asa...! multumesc
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Clar. .... si nasol. Practic la faza cu turbina veche ti-a luat-o motorul ,,pe ulei ,,. A inceput sa scape turbina atata ulei incat motorul a inceput sa functioneze cu el necontrolat. Si functioneaza asa turat maxim pana iti goleste baia de ulei. Ce sa zic .... din ce am citit pe forum , de obicei fenomenul asta lasa urme urate in motor pana la topirea pistoanelor si alte cele. Dar au fost si altii mai iuti de mana ce l-au oprit in timp util si l-au salvat.
Legat de oprirea lui , a motorului, ai pierdut secunde pretioase rupand bornele si incercand din cheie .... faptul ca ai decuplat bateria in timpul functionarii motorului, n-ai facut decat ca ai suprasolicitat alternatorul ...de fapt releul lui de incarcare ..... pe care cred ca l-ai prajit ...sau puntea de diode ....de acolo banuiesc ca iti apare becul cu bateria in bord.
Opritul din cheie nu functioneaza in cazul asta la un diesel ..... carburant are ( ulei) , aer este , functionarea e prin compresie ..deci contactul e scos din ecuatie.
Nu cred ca ai fost inspirata in alegerea unei turbine SH ...... practic nu sti ce ai cumparat si functionarea ei e cu semnul intrebarii. Aveai varianta sa o reconditionezi pe a ta ...sau na , una noua.
Ar trebui o inspectie a motorului chiar si sumara fie, sa vezi daca s-a salvat 100% ... si evident un tester. In general , la service-uri o diagnoza e in jur la 50 lei. Roaga-l pe cel ce-ti face diagnoza sa iesiti putin si in drum. Diagnoze din alea in 4 secunde facute in pragul service-ului am facut si eu ...... si mi s-a spus ca totul e ok , ca au fost ceva erori dar s-au sters cu bine ... si la revedere. Povesti.
Parca vad ca una dintre erori va fi P1125 .... asta ca sa nu ma chinui singur cu eroarea asta !

PS - pana ajungi la tester poti face ,,testul cu pedale,, ...gasesti pe forum in detaliu. Decat nimic ....
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand motorul o ia pe ulei poti sa-l si demontezi apoi sa alergi cu el in brate ca tot nu se va opri decat atunci cand consuma tot uleiul din baie.Singurul mod de a-l opri este cum ai procedat tu in final cand ai tinut frana apasata, ai bagat in viteza si ai dat brusc drumul la ambreiaj.
Daca au sarit bucati din paleti si nu ai curatat bine de tot intercoolerul la interior istoria se va repeta si cu ultima turbina.
Daca ai p1125 si masina nu trage deloc e posibil sa ai tija de la capsula vacuumatica sarita. Este prinsa pe turbina.
  • cristina.crisa

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiam ce sa i mai fac...ma oprisem la o intersectie si brusc a inceput sa se tureze ...credeam k ia foc ..dar asta nu cred k a durat mai mult d 1 min ....a mai ramas ulei in ea ..nu a apucat sa l dea p tot ..Smile)) Si cu turbina ...mi s a spus k nu mai poate fi reparata si plus de asta noua era scumpa ...SH am dat 8 mil p ea ... ! Acum nici nu stiu ca sa fac ..k nu cred k sa ma tina nici asta prea mult ...cred k o sa i iau alta noua..nus ce sa fac....! Multumesc mult pt raspunsuri.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....ar fi bine preventiv ( parerea mea) sa nu astepti pana si turbina asta o ia pe ulei si sa iei legatura cu cei de la Robnec ..... daca tot oarecum sint in zona ta. Te poti sfatui cu ei si sa alegi cea mai buna varianta.. Pentru SH-ul ce-l ai acum pe masina nimeni nu poate garanta nimic ...te poate lasa turbina peste 2 zile sau peste 5 ani . Iar pentru interventii pe masina cauta un nene priceput ....nu-ti lasa masina pe mecanici de fatza blocului. ...sti vorba ....,,sint prea sarac sa-mi permit un lucru ieftin ! ....
Gasesti pe forum cum au rezolvat altii problemele de genul intampinate de tine , inclusiv verificare/reparatie alternator.

http://www.robnec.ro/reparatii/turbosuflante ...sper sa nu se considere reclama.

Si cum a spus si @[editat] , trebuie verificata tubulatura de la/inspre turbina , intercooler si alte cele sa nu fi ramas bucati din cea veche pe undeva ( asta in cazul in care s-a spart ceva prin ea)
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@cristina.crisa .....ti-am trimis un mesaj privat.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea,am un opel astra g din 99, 1.7 td.68 cai.si eu cred ca am probleme cu turbina ,de fapt cred ca nu functioneaza deloc,am fost azi la mecanic care cred ca este bun ,am mai fost la el si m-a rezolvat mereu ,in fine am pornit motorul am tinut-o turata pe la 2 -3 mii de ture si el tinea furtunul de la intercooler strans cu mana spunand car trebui sa se intareasca daca turbina functioneaza dar furtunul era moale ,fara nici o urma in plus dadea sa se opreasca turatia cand strangea furtunul.si din cate stiu si am vazut si un video capsula vacuum de pe turbo ar trebui sa se miste la un momentdat . astept sfaturi .oricum o duc si pe tester .dar totusi poate a mai intalnit cineva problema.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
spune-i mecanicului sa verifice senzorul de presiune din admisie, eventual sa-l curete.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Capsula turbo (pirghia de fapt) se trage spre interiorul capsulei la pornirea motorului.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
tase ,parghia aia nu se misca deloc.ce sa-i fac? si am si eu o rugaminte dorin-b ,pune o poza cu senzorul de presiune din admisie sa vad si eu care e,poate il dau eu jos .
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
"acest senzor este situat sub debitmetrul de aer, montat langa valva electropneumatica ce comanda valva EGR.
ase demonteaza valva electropneumatica (2 suruburi de 10 cu o tubulara) pentru a avea acces la senzor, apoi se desurubeaza senzorul (are un surub tot de 10).
cand il scoti ai griga sa nu-l rupi, invarti stanga-dreapta de el si tragi usor in sus.
vei vedea ca are multa funingine in el, in cureti cu un spray de contacte (eu asa am facut), dar nu dai decat 2-3 jeturi in el, atat si nu bagi carpa in interiorul lui. cureti cu o carpa si locasul sau de pe galeria de admisie.
pe senzor scrie "sensor pressure, made in USA".
la montare se procedeaza invers ca la demontare
succes ! "
Asta am gasit prin discutiile de pe forum dar exact nu stiu unde se afla la modelul tau, oricum undeva pe galeria de admisie. Tija acelei capsule se misca doar cand pornesti si opresti motorul. Pune pe cineva sa porneasca motorul si in acelasi timp urmareste daca se misca tija. Daca nu se misca cauta pe circuitul de vacum ca totul sa fie in regula.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
anca_araby a scris:tase ,parghia aia nu se misca deloc.ce sa-i fac? si am si eu o rugaminte dorin-b ,pune o poza cu senzorul de presiune din admisie sa vad si eu care e,poate il dau eu jos .
Incearca cu un WD 40 poate se deblocheaza...incearca pe partea cu turbina prima oara sau scoate furtunul care intra in supapa vacuumatica si trage si sufla vezi sa nu ai sparta membrana din capsula.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut , dorin -b cred ca stiu care e senzorul de presiune am cautat imaginea pe net si este ala care il si banuiam ,am incercat mai demult sa il dau jos dar la mine este fixat cu un surub cu cap inbus,care e cam dus capul surubului si nu am reusit pana cum sa il desfac ,dar o sa mai incerc chiar de o sa stric surubul o sa iau altul de aceiasi marime dar cu cap normal.mersi pt sfaturi. si tase aceiasi idee mi-a venit si mie in gand , o sa iau un wd 40 si o sa dau pe partea care e prinsa tija cu surburi ori nituri nu stiu exact ca poate s-a intepenit,cat de partea care intra in capsula nu stiu daca sa pulverizez si acolo ca din ce am vazut acolo se afla un arc., si da ,a facut mecanicul faza cu furtunul si membrana din capsula nu este sparta ,se formeaza vid . este ok.acu merg maine sa iau wd40 ca azi sunt la munca si deja nu mai am de unde lua si astept sa vad ce se intampla apoi, mai ales poate reusesc sa dau si senzorul de presiune jos si sa-l cuarat. multumesc baeti.
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea.am scos si senzorul de presiune si avea ceva mizerie pe el si am dat cu wd40,si tot imediat am dat cu wd 40 si pe tija de la capsula vacuum ,am pulverizat pe partea care e pe turbina prinsa intr-un surub ceva,in continuare nu se observa nici o diferenta in puterea masinii,dar oricum tija de pe capsula tot nu se misca,acum va intreb tija aia daca o tragi stanga-dreapta cu mana ar trebui sa se miste usor ori cat de cat ,ca la mine e intepenita? si totusi ma gandesc ca poate se misca dupa un anumit timp dupa ce intra motorul in functiune, ca am pus sotia sa porneasca masina si apoi sa o tureze pana in 3000 de ture si nu s-a miscat deloc ,nici la pornire nici in timp ce o tura... nu stiu ce sa mai cred.. totusi furtunul care vine din intercooler la turbina se intareste cand accelerezi nu se face ca piatra dar se simte cum se umfla cand accelerzi am testat eu cu mana mea,nu stiu ce dracu a vazut mecanicul ca nu se intareste.acum ma mai gandeam la o chestie.. ca totusi poate nu e nimik in neregula cu masina si ca are doar 68 de cai ,dar ca sa va faceti o idee , va spun ca ma face varza loganul de servici de 1.4 benzina .nu pot sa cred ca e asa puturoasa si tot imi sta gandul la tija aia de pe vacuum.ca nu se misca.mai nou imi huruie si electromotorul la pornire,aveti idee daca il dau cu wd 40 si il las cateva ore ,electricianul spune ca ar piutea avea mizerie pe el ?
  • anca_araby

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2013

  • Mesaj Privat
si la tester daca o pui va da un cod care va spune sa zicem ca nu lucreaza turbina ,deloc ori nu in parametri normali,dar motivul pt care nu lucreaza nu cred ca va spune,asa ca tot eu trebuie sa vad de ce nu lucreaza,si eu zic ca e tija aia,este un video postat in care se vede clar ca la miscarea tijei se misca niste paleti si inclusiv elicea aia din mijloc din turbina ,nu stiu cred ca mai ramane sa desfac furtunul care vine de la filtru de aer si duce la turbina si sa vad daca se invarte elicea aia cand turez motorul ,cu toate ca nu cred ca e aceiasi elice care o actioneaza tija de pe supapa vacuum.mai astept sfaturi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR